Kde jsem:
ČT podporuje
Způsoby, jak ČT pomáhá, spotové kampaně, vlastní projekty, dobrovolnictví
ČT podporuje charitu — ČT podporuje — Vše o ČT — Česká televize

Aktuálně
Česká televize opět pozvala znevýhodněné děti do kina
Česká televize ve spolupráci s OC Černý Most a sítí kin CineStar zajistila na neděli 16. října celkem 150 míst na promítání nového animovaného filmu Lichožrouti. Film viděly děti z azylových domů, pěstounských rodin, a hendikepované osoby.
Světlo pro Světlušku 2016
Letošní benefiční večer Světlušky na podporu nevidomých sledovalo na televizních obrazovkách přes půl milionu diváků a další tisíce ho poslouchali rozhlasem. Během večera se podařilo vybrat 2,5 milionu korun. Světluška pomáhá dětem a dospělým s těžkým zrakovým postižením na jejich cestě k samostatnosti již od roku 2003. Tato tradiční událost probíhá pod záštitou Nadačního fondu Českého rozhlasu a je podporována dlouholetým partnerstvím s Českou televizí. Záznam večera můžete zhlédnout v iVysílání České televize, zde - http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/11632244812-svetlo-pro-svetlusku/21654215027/.
Humanitární sbírka pro Haiti
Česká televize podpořila humanitární pomoc pro Haiti bleskovým nasazením spotové kampaně, která informovala veřejnost o možnosti finančně přispět. Ostrov Haiti zasáhl na začátku října hurikán Matthew. Důsledkem síly hurikánu došlo ke zničení a zaplavení většiny území ostrova. V Česku reagovala Charita ČR, jejíž olomoucké středisko iniciovalo vytvoření spotu pro humanitární sbírku, který Česká televize odvysílala. K dnešnímu dni se na DMS vybralo 129 732 Kč. Na humanitární sbírku se celkově zatím vybralo 738 606 Kč. Pomoci můžete až do konce tohoto roku, pro další informace o sbírce navštivte - http://www.haiti.cz/cz/co-delame/aktuality/100-pomahame-haiti-pridejte-se.
Snídaně s ČT podporuje
O možnostech podpory neziskových organizací Českou televizí se můžete více dozvědět na setkání s Monikou Tomíčkovou, které pořádá NROS ve svém vzdělávacím středisku. Dopolední seminář pro neziskové organizace proběhne v úterý 27. září 2016. Detailní informace nalezte na www.nros.cz.
Kapacita míst workshopu „Efektivní marketingová kampaň“ byla naplněna
V tuto chvíli již nepřijímáme další přihlášky na říjnový workshop určený neziskovým organizacím, protože došlo k naplnění jeho kapacity. Česká televize bude v organizaci workshopů pokračovat i příští rok, pro další informace sledujte naše aktuality.
Děkujeme za pochopení.
Setkání s neziskovými organizacemi
V pondělí 19. září v 17:00 proběhne první setkání tematického cyklu pro neziskové organizace pořádaného Asociací veřejně prospěšných organizací ČR. Hostem večera bude Monika Tomíčková, manažerka charitativních projektů ČT, která představí možnosti spolupráce České televize s neziskovými organizacemi. Více informací naleznete na www.avpo.cz.
Pozvánka pro neziskové organizace na workshop ČT Podporuje „Efektivní marketingová kampaň“
V úterý 25. října 2016 Vás zveme na další celodenní workshop určený neziskovým organizacím poprvé se zaměřením na marketing. Čekají Vás prezentace profesionálů z České televize, z nichž se dozvíte, jak vytvořit efektivní spotovou kampaň za malé peníze, a dostanete zpětnou vazbu ke svým plánovaným marketingovým kampaním. Dozvíte se také více o možnostech podpory, které Česká televize nabízí neziskovým organizacím.
Účast na workshopu je bezplatná a jeho kapacita omezená. Je možné registrovat dva zástupce z jedné neziskové organizace. V případě zájmu vyplňte tento formulář a podle uvedených pokynů odešlete.
Spotové kampaně pro rok 2016 a 2017
Ptáte se, proč nabízíme spotové kampaně již pro příští rok, když konec toho letošního je ještě daleko? Vzhledem k obrovskému zájmu jsou naše kapacity pro rok 2016 bohužel již vyčerpané a nové žádosti nemůžeme proto přijímat.
Váš zájem nás ale nesmírně těší a budeme velmi rádi, pokud nám pošlete žádost o vysílací prostor pro rok 2017. Veškeré potřebné informace i formuláře ke stažení najdete zde.
ČT podporuje – Charitativní food festival
Česká televize uspořádala v pátek 17. června 2016 první ročník charitativního food festivalu, akce proběhla v areálu Kavčích hor a účastnilo se jí přes 150 zaměstnanců České televize. Zaměstnanci ČT si mohli zakoupit připravené speciality na stáncích neziskových organizací Dejme dětem šanci, Ergoaktiv, Konto Bariéry, Tichý svět, Pasta Fidli a Zajíček na koni. Na festivalu měli svůj stánek i samotní zaměstnanci, kteří v něm za dobrovolný příspěvek prodávali vlastnoručně připravené pokrmy. Kromě kulinářského zážitku čekalo na návštěvníky festivalu i zábavné vystoupení Kluka v akci – Ondřeje Slaniny, jehož výsledkem byla zajímavá chuťová kombinace candáta s mákem, chřestem a koprovou omáčkou. Každá organizace vytěžila z prodeje na stáncích okolo pěti tisíc korun. Stánek zaměstnanců ČT vybral 4 717 Kč, které byly věnovány projektu NROS Pomozte dětem.
Česká televize se zapojila do projektu Do práce na kole
Do letošního 6. ročníku soutěže Do práce na kole se zapojilo 83 zaměstnanců České televize rozdělených do 23 týmů. Do práce na kole je projekt spolku Auto*Mat jehož záměrem je snížit používání automobilů ve městech. Auto*Mat motivuje zaměstnance, aby se na cestu do práce vydali alternativně a svůj výkon si zaznamenávali. Letos se do soutěže zapojilo 10 789 zaměstnanců z 1 825 firem, kteří dohromady najeli 2 104 000 km.