Kde jsem:
Zákony a pravidla

Poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím
-
Výroční zprávy
- Výroční zpráva 2024
- Výroční zpráva 2023
- Výroční zpráva 2022
- Výroční zpráva 2021
- Výroční zpráva 2020
- Výroční zpráva 2019
- Výroční zpráva 2018
- Výroční zpráva 2017
- Výroční zpráva 2016
- Výroční zpráva 2015
- Výroční zpráva 2014
- Výroční zpráva 2013
- Výroční zpráva 2012
- Výroční zpráva 2011
- Výroční zpráva 2010
- Výroční zpráva 2009
- Výroční zpráva 2008
- Výroční zpráva 2007
- Výroční zpráva 2006
- Výroční zpráva 2005
- Výroční zpráva 2004
- Výroční zpráva 2003
- Výroční zpráva 2002
- Výroční zpráva 2001
Svobodný přístup k informacím — Vše o ČT — Česká televize

Svobodný přístup k informacím
- Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
12. 12. 2018
Informace poskytnutá dne 12. 12. 2018
Česká televize dlouhodobě spolupracuje s celou řadou respektovaných společností pro výzkum veřejného mínění, které jsou členy sdružení Simar (Sdružení agentur pro výzkum veřejného mínění, které garantuje dodržování všech mezinárodních standardů a jejich důslednou kontrolu). Na tzv. bleskových výzkumech, ale i předvolebních výzkumech se zjišťuje aktuální postoj obyvatel České republiky k aktuálním kauzám ve veřejném prostoru a pravidelně jsou realizovány předvolební výzkumy a tracking volebního modelu. Česká televize spolupracuje na výzkumech veřejného mínění s těmito agenturami: Kantar CZ; Median, Stem/Mark; Nielsen. Zároveň všechny společnosti, se kterými Česká televize spolupracuje na výzkumech volebního modelu nebo volebního potenciálu, nespolupracují žádným způsobem, a to ani na úrovni tazatelů, s žádným politickým uskupením.
Obecná metodologie výzkumů: data jsou sbírána kombinací metod osobního dotazování CAPI a telefonického dotazování CATI. Sběr dat je zajištěn výhradně tazatelskou sítí agentury. Využití subdodavatelů je nepřípustné, stejně jako pronájem externí tazatelské sítě. Kontrola dat probíhá téměř u 100 % provedených rozhovorů, a to ve formě audionahrávky.
Metodologie sběru: náhodný nebo kvótní výběr podle pohlaví, věku, vzdělání, velikosti místa bydliště a kraje. Dotazník má délku obvykle cca 8 minut. Počet respondentů činí minimálně 800, předvolební výzkumy se vždy realizují na vyšším vzorku (minimálně 1 200 respondentů). Cena výzkumu se odvíjí od náročnosti výzkumu, počtu respondentů a délky dotazníku.
Přehled informací poskytnutých na žádost
29. 1. 2019 | Informace poskytnutá dne 29. 1. 2019 |
2. 1. 2019 | Informace poskytnutá dne 2. 1. 2019 |
20. 12. 2018 | Informace poskytnutá dne 20. 12. 2018 |
12. 12. 2018 | Informace poskytnutá dne 12. 12. 2018 |
12. 12. 2018 | Informace poskytnutá dne 12. 12. 2018 |
11. 12. 2018 | Informace poskytnutá dne 11. 12. 2018 |
11. 12. 2018 | Informace poskytnutá dne 11. 12. 2018 |
4. 12. 2018 | Informace poskytnutá dne 4. 12. 2018 |
29. 11. 2018 | Informace poskytnutá dne 29. 11. 2018 |
29. 11. 2018 | Informace poskytnutá dne 29. 11. 2018 |