Svobodný přístup k informacím — Vše o ČT — Česká televize

Svobodný přístup k informacím

Svobodný přístup k informacím

  • Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů

19. 9. 2016

Informace poskytnutá dne 19. 9. 2016

K dotazu č. 1: Ke změně loga České televize došlo naposledy v roce 2012. Bylo navrženo s cílem navrátit se k původní značce. Česká televize používala na obrazovce značku daného programu, jež byla graficky odlišná od korporátního loga. Tato situace byla mezi světovými vysílateli nezvyklá a nebyla v době postupující digitalizace optimální, proto se Česká televize rozhodla pro zavedení komplexního vizuálního stylu, odpovídajícího moderním trendům v oblasti grafické prezentace televizních stanic.

K dotazu č. 2: Autorem loga je Studio Najbrt, s.r.o., se sídlem U Nikolajky 822/7, 150 00 Praha 5.

K dotazu č. 3: Odměna autora nového loga České televize činila 430 000 Kč. Dalšími náklady souvisejícími se změnou loga byly náklady na korporátní písmo ve výši 400 000 Kč a náklady na grafický manuál ve výši 480 000 Kč.

Přehled informací poskytnutých na žádost

19. 9. 2016Informace poskytnutá dne 19. 9. 2016
14. 9. 2016Informace poskytnutá dne 14. 9. 2016
6. 9. 2016Informace poskytnutá dne 6. 9. 2016
30. 8. 2016Informace poskytnutá dne 30. 8. 2016
29. 8. 2016Informace poskytnutá dne 29. 8. 2016
22. 8. 2016Informace poskytnutá dne 22. 8. 2016
22. 8. 2016Informace poskytnutá dne 22. 8. 2016
19. 5. 2016Informace poskytnutá dne 19. 5. 2016
6. 5. 2016Informace poskytnutá dne 6. 5. 2016
4. 4. 2016Informace poskytnutá dne 4. 4. 2016

« | | 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 | | » (60)

Poskytování informací