Kde jsem:
Zákony a pravidla

Poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím
-
Výroční zprávy
- Výroční zpráva 2024
- Výroční zpráva 2023
- Výroční zpráva 2022
- Výroční zpráva 2021
- Výroční zpráva 2020
- Výroční zpráva 2019
- Výroční zpráva 2018
- Výroční zpráva 2017
- Výroční zpráva 2016
- Výroční zpráva 2015
- Výroční zpráva 2014
- Výroční zpráva 2013
- Výroční zpráva 2012
- Výroční zpráva 2011
- Výroční zpráva 2010
- Výroční zpráva 2009
- Výroční zpráva 2008
- Výroční zpráva 2007
- Výroční zpráva 2006
- Výroční zpráva 2005
- Výroční zpráva 2004
- Výroční zpráva 2003
- Výroční zpráva 2002
- Výroční zpráva 2001
Svobodný přístup k informacím — Vše o ČT — Česká televize

Svobodný přístup k informacím
- Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
21. 10. 2014
Informace poskytnutá dne 21. 10. 2014
Česká televize oslovila pro spolupráci na předvolebních výzkumech 2014 agenturu MEDIAN s.r.o. jednak na základě dlouholeté pozitivní zkušenosti, jednak proto, že tato agentura v poslední době nespolupracovala s žádným politickým subjektem. Agentura MEDIAN s.r.o. je nad to členem sdružení SIMAR, které zaručuje kvalitu a nejvyšší odborné standardy v oblasti výzkumu trhu. Společnost MEDIAN s.r.o. je však jen jednou ze čtyř agentur, se kterými Česká televize v posledních dvou letech na předvolebních výzkumech spolupracovala. Vedle agentury MEDIAN s.r.o. Česká televize spolupracovala také se společnostmi SC&C, STEM/MARK a TNS Aisa. Na výzkumech, které se týkají jiných než politických otázek, pak Česká televize spolupracuje s celou řadou dalších agentur.
Co se týká Vašeho požadavku na sdělení bližších informací o výzkumech (okruh respondentů, časový interval, atp.), rádi bychom Vás odkázali na webové stránky České televize. Prezentace týkající se předmětných výzkumů je dostupná v sekci „Zpravodajství“, podsekci „Domácí“, rubrice „Průzkumy pro ČT“ na konci článku „Prahu zřejmě čeká velmi těsný souboj TOP 09 a ANO, naznačuje průzkum“ uveřejněného dne 4. října 2014. Konkrétně na tomto odkaze: http://img.ct24.cz/multimedia/documents/60/5992/599196.pdf. Výzkum uveřejněný dne 4. října 2014 byl součástí série tří výzkumů, které agentura MEDIAN s.r.o. pro Českou televizi realizovala před komunálními volbami 2014 v Praze, Brně a Ostravě. Jelikož všechny tři výzkumy byly zpracovány podle naprosto stejné metodiky, byly nasmlouvány a fakturovány společně. Částka zaplacená za tyto tři výzkumy činí celkem 599 tisíc Kč bez DPH. Celková částka vyplacená v letech 2013 a 2014 společnosti MEDIAN s.r.o. za výzkumy veřejného mínění využívané v pořadech s předvolební tematikou činí 3 349 000,- Kč bez DPH.
Střet zájmů zaměstnanců a externích spolupracovníků České televize řeší jednak čl. 22 Kodexu České televize, který se nachází na tomto odkaze: http://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/kodex-ct/cl-22-stret-zajmu/, a dále rozhodnutí generálního ředitele č. 30 ze dne 16. června 2002 o zamezení střetu zájmů a o pravidlech chování zaměstnance ČT. České televizi nicméně není známo, že by v souvislosti s agenturou MEDIAN s.r.o. docházelo ke střetu zájmů. Česká televize sice zaměstnává osobu jménem Přemysl Čech, dle čestného prohlášení jednatele společnosti MEDIAN s.r.o. Přemysla Čecha, které má Česká televize k dispozici, se však nejedná o jednu a tutéž osobu, ani o osoby v příbuzenském vztahu.
Přehled informací poskytnutých na žádost
1. 4. 2016 | Informace poskytnutá dne 1. 4. 2016 |
30. 3. 2016 | Informace poskytnutá dne 30. 3. 2016 |
29. 3. 2016 | Informace poskytnutá dne 29. 3. 2016 |
24. 3. 2016 | Informace poskytnutá dne 24. 3. 2016 |
18. 3. 2016 | Informace poskytnutá dne 18. 3. 2016 |
3. 3. 2016 | Informace poskytnutá dne 3. 3. 2016 |
3. 3. 2016 | Informace poskytnutá dne 3. 3. 2016 |
25. 2. 2016 | Informace poskytnutá dne 25. 2. 2016 |
16. 2. 2016 | Informace poskytnutá dne 16. 2. 2016 |
3. 2. 2016 | Informace poskytnutá dne 3. 2. 2016 |