Kde jsem:
Zákony a pravidla

Poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím
-
Výroční zprávy
- Výroční zpráva 2024
- Výroční zpráva 2023
- Výroční zpráva 2022
- Výroční zpráva 2021
- Výroční zpráva 2020
- Výroční zpráva 2019
- Výroční zpráva 2018
- Výroční zpráva 2017
- Výroční zpráva 2016
- Výroční zpráva 2015
- Výroční zpráva 2014
- Výroční zpráva 2013
- Výroční zpráva 2012
- Výroční zpráva 2011
- Výroční zpráva 2010
- Výroční zpráva 2009
- Výroční zpráva 2008
- Výroční zpráva 2007
- Výroční zpráva 2006
- Výroční zpráva 2005
- Výroční zpráva 2004
- Výroční zpráva 2003
- Výroční zpráva 2002
- Výroční zpráva 2001
Svobodný přístup k informacím — Vše o ČT — Česká televize

Svobodný přístup k informacím
- Poskytování informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
2. 4. 2015
Informace poskytnutá dne 2. 4. 2015
Výši odměny, kterou autor předmětného článku pan J. L. za tento článek dostal, nelze přesně specifikovat. Jakožto stálý externí fotograf a reportér portálu ČT24 totiž pobírá za svou práci odměnu měsíčně. Odměna je mu vyplácena z rozpočtu divize Nová média. Dle ust. § 10 zák. č. 483/1991 Sb., o České televizi, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o ČT“), jsou finančními zdroji České televize, a tedy i divize Nová média, zejména televizní poplatky a příjem z vlastní podnikatelské činnosti.
Věta „Handicapované děti nepatří do běžných škol“ stručně shrnuje obsah delšího projevu pana prezidenta Miloše Zemana, který zazněl během jeho návštěvy v rehabilitačním ústavu v Brandýse nad Orlicí, a pravdivě odráží podstatu prezidentova sdělení. Pro úplnost uvádíme celé znění prezidentova projevu převzaté ze záznamu Českého rozhlasu: "Nejsem zastáncem názoru, že by děti, které jsou určitým způsobem handicapovány, měly být umísťovány do tříd s nehandicapovanými žáky, protože je to neštěstí pro oba. Opakuji neštěstí pro oba, že? Mohl bych to samozřejmě rozvádět, mohl bych mluvit o šikaně, mohl bych mluvit o tom, že rychlost kolony je určena rychlostí nejpomalejšího vozidla, takže učitelé se nemohou věnovat těm, řekněme, talentovanějším dětem. Sám se domnívám - a to není žádný rasismus, to není preference nějaké etnické skupiny - že děti jsou daleko šťastnější, když jsou v rovnocenné komunitě než tehdy, když jsou zasazeny do komunity…Dětská krutost je jedna z nejstrašnějších, dětská krutost zvaná šikana je možná ještě horší než krutost dospělých. Když jsou tyto děti integrovány, když dochází k takzvané inkluzi, tak jsou oběťmi pohrdání, šikany a tak dále. Hrozně miluju multikulturalismus, já si myslím, že si to vymysleli blázniví intelektuálové z pražské kavárny, kteří nikdy nebyli ve škole, a když, tak do ní nakoukli na půl hodiny a ještě se jim předváděla Potěmkinova vesnice. Jsem proti inkluzi a vím, že multikulturalisté mě napadnou, že jsem rasista. Vůbec ne. Z hlediska duševní pohody dětí je daleko lepší, když budou existovat… ono se tomu říká praktická třída, protože to je méně dehonestující, než předchozí známý název. Takže chcete-li znát můj názor, vůbec se mi to nelíbí a jsem proti tomu.“
Za obsahovou správnost internetových článků je odpovědný vedoucí vydání a vedoucí redaktor. V tomto konkrétním případě schválil předmětný článek vedoucí redaktor. Ve Vaší žádosti rovněž zmiňujete, že jste již dříve avizoval, že se v předmětném článku nachází chyba, nikdo však nereagoval. I přes to, že jste blíže nespecifikoval, kdy, komu a jak jste chybu v předmětném článku avizoval, obrátili jsme se na vedoucí diváckého centra paní M. P., vedoucího redaktora portálu ČT24 pana L. D. a vedoucího obsahu nových médií Mgr. V. M. s dotazem, zda od Vás nějakou připomínku obdrželi a zda se jí zabývali. Z jejich sdělení vyplynulo, že žádný takový dotaz nebo stížnost neobdrželi, a tudíž se jí ani nemohli zabývat.
Přehled informací poskytnutých na žádost
22. 4. 2015 | Informace poskytnutá dne 22. 4. 2015 |
16. 4. 2015 | Informace poskytnutá dne 16. 4. 2015 |
9. 4. 2015 | Informace poskytnutá dne 9. 4. 2015 |
2. 4. 2015 | Informace poskytnutá dne 2. 4. 2015 |
30. 3. 2015 | Informace poskytnutá dne 30. 3. 2015 |
20. 3. 2015 | Informace poskytnutá dne 20. 3. 2015 |
19. 2. 2015 | Informace poskytnutá dne 19. 2. 2015 |
9. 2. 2015 | Informace poskytnutá dne 9. 2. 2015 |
6. 2. 2015 | Informace poskytnutá dne 6. 2. 2015 |
4. 2. 2015 | Informace poskytnutá dne 4. 2. 2015 |