Kde jsem:
Poznejte nás
Aktuální tiskové zprávy, programové plány a fotoservis k pořadům
Archiv tiskových zpráv — Pro média — Vše o ČT — Česká televize
Archiv tiskových zpráv
25. 9. 2019
Česká televize školila neziskový sektor. Podruhé v Ostravě
Jak o sobě dát vědět, získat podporovatele nebo třeba sponzora? To se v prostorách ostravského studia České televize učili zástupci neziskových organizací z Moravskoslezského kraje. Seminář na téma Jak vytvořit optimální fundraisingový mix uspořádala Česká televize ve spolupráci s Fórem dárců.
Vzdělání pro zástupce neziskových organizací, nadací a nadačních fondů organizuje Česká televize v rámci svých charitativních projektů každým rokem, podruhé se tato akce konala i v Ostravě. „Neziskové organizace jsou jednou ze součástí společnosti, které Česká televize podporuje. Proto se snažíme jejich zástupce vzdělávat tím způsobem, který umíme, to znamená v mediální komunikaci,“ řekl Tomáš Šiřina, ředitel ostravského studia České televize.
Světové trendy v komunikaci, možnosti a zdroje financování, rozdíly mezi individuálním a firemním dárcovstvím, regionální nabídky ČSOB, komunikace ve světě tradičních a sociálních médií, nabídka České televize a možnosti podpory regionálních projektů, mobilní žurnalistika – to byla témata úterního semináře, do kterého se zapojili profesionálové z Fóra dárců, ČSOB, Bison & Rose a České televize. Některé z rad si mohli účastníci vyzkoušet v praxi. Třeba jak vzbudit zájem médií nebo jak natočit video pomocí chytrého telefonu.
Akce se zúčastnila dvacítka seminaristů z šestnácti různých neziskových organizací. Ocenili nejen nové informace, praktické tipy a příklady, ale i příjemné prostředí a atmosféru, které jim ostravské studio připravilo.