Kde jsem:

Poznejte nás

Poznejte nás

Archiv tiskových zpráv — Pro média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Archiv tiskových zpráv

25. 9. 2019

Česká televize školila neziskový sektor. Podruhé v Ostravě

Jak o sobě dát vědět, získat podporovatele nebo třeba sponzora? To se v prostorách ostravského studia České televize učili zástupci neziskových organizací z Moravskoslezského kraje. Seminář na téma Jak vytvořit optimální fundraisingový mix uspořádala Česká televize ve spolupráci s Fórem dárců.

Vzdělání pro zástupce neziskových organizací, nadací a nadačních fondů organizuje Česká televize v rámci svých charitativních projektů každým rokem, podruhé se tato akce konala i v Ostravě. „Neziskové organizace jsou jednou ze součástí společnosti, které Česká televize podporuje. Proto se snažíme jejich zástupce vzdělávat tím způsobem, který umíme, to znamená v mediální komunikaci,“ řekl Tomáš Šiřina, ředitel ostravského studia České televize.

Světové trendy v komunikaci, možnosti a zdroje financování, rozdíly mezi individuálním a firemním dárcovstvím, regionální nabídky ČSOB, komunikace ve světě tradičních a sociálních médií, nabídka České televize a možnosti podpory regionálních projektů, mobilní žurnalistika – to byla témata úterního semináře, do kterého se zapojili profesionálové z Fóra dárců, ČSOB, Bison & Rose a České televize. Některé z rad si mohli účastníci vyzkoušet v praxi. Třeba jak vzbudit zájem médií nebo jak natočit video pomocí chytrého telefonu.

Akce se zúčastnila dvacítka seminaristů z šestnácti různých neziskových organizací. Ocenili nejen nové informace, praktické tipy a příklady, ale i příjemné prostředí a atmosféru, které jim ostravské studio připravilo.