Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

24. 5. 2019

Historicky druhý nejsledovanější hokejový přenos ČT sport: čtvrtfinále Česka s Německem přilákalo přes dva miliony diváků

Včerejší čtvrtfinálové utkání českých hokejistů proti Německu se stalo druhým nejsledovanějším přenosem v historii sportovního programu České televize. K obrazovkám přilákalo přes 2 miliony diváků starších patnácti let, tedy plnou polovinu všech diváků u televize. Nejvyšší sledovanost měla poslední třetina, kterou si nenechalo ujít téměř 2,4 milionu lidí.

Vyřazovací utkání Česka s Německem se stalo doposud nejsledovanějším duelem letošního šampionátu a současně druhým nejsledovanějším přenosem v historii ČT sport. Zápas nejvíce oslovil mužské publikum, viděly jej tři pětiny všech mužů, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi. Ve skupině do čtyřiadvaceti let jich bylo dokonce 83 %, v totožné věkové skupině žen pak takřka 73 %. Dívalo se také nejmladší publikum, utkání si nenechalo ujít 121 tisíc dětí ve věku od čtyř do čtrnácti let.

Zápasy českého týmu na letošním mistrovství sleduje průměrně 1,5 milionu lidí, nejvíce ze šampionátů, které od roku 2011 hostí obrazovky ČT sport. Slovenské mistrovství tak ve sledovanosti překonává i to dosud nejsledovanější, tuzemské z roku 2015. Rekordní je také průměrná sledovanost čtvrtfinálových zápasů, která poprvé v historii ČT sport překonala hranici jednoho milionu diváků.

Šampionát si dosud v televizi pustilo více než 5,8 milionu lidí (15+) a 679 tisíc dětí (4-14 let). Vysoký zájem vykazuje i sledování přes internet, mobilní aplikace či platformu HbbTV. Úterní zápas českého týmu se Švýcarskem se s počtem více než 1,3 milionu spuštěných videí stal nejsledovanějším živým on-line sportovním přenosem od počátku měření v lednu 2018 – zápas v průměru sledovalo 179 tisíc diváků (ve skupině 4+), ve špičkách až 260 tisíc lidí.

Zdroj dat: ATO – Nielsen Admosphere, 24.05.2019 Živě+TS0-3

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Přílohy

Sledovanost zápasů českého týmu (120 kB)