Kde jsem:

Poznejte nás

Poznejte nás

Archiv tiskových zpráv — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

17. 12. 2018

Boj o krále tanečního parketu si pustilo více než 4,5 milionu lidí

Letošní StarDance byla nejsledovanějším ročníkem soutěže od roku 2012. Průměrně se na každý z dílů dívalo 1,5 milionu diváků, tedy téměř 37 % všech, kteří v danou dobu sledovali televizi. Celkově si devátý ročník tanečního klání pustilo více než 4,5 milionu lidí.

Letošní ročník StarDance překonal svou oblibou u televizních diváků posledních pět řad soutěže. Vyřazovací část finálového večera sledovalo téměř 47 % lidí u obrazovek a celý finálový večer se stal druhým nejsledovanějším za posledních šest sezón. Rekordní byla rovněž částka, kterou se podařilo vybrat při charitativním večeru, kdy diváci a dárci poslali na konto Centra Paraple více než 15 milionů korun.

Taneční soutěž více vyhledávalo ženské publikum než mužské. Oblíbená byla i u malých diváků, každý z dílů sledovalo v průměru 101 tisíc dětí ve věku 4 až 14 let. Z hlediska geografického poutala StarDance nejvíce diváků v Praze, ve východních Čechách a na jihovýchodní Moravě.

Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, 17. 12. 2018, živá+TS0-3

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Přílohy

StarDance_Jiří Dvořák a Lenka Nora Návorková (1535 kB)