Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

27. 2. 2018

Česká televize získala Zlatou pecku za Labyrint

Česká televize obdržela cenu Zlatá pecka. Odborná porota ocenila umístění product placementu v detektivním seriálu Labyrint II.

„Úspěšné a nenásilné začlenění produktu do pořadu je vždy v úzké spolupráci obchodního oddělení s tvůrci pořadu,“ vysvětluje obchodní ředitel České televize Hynek Chudárek a dodává: „Jsme rádi, že ocenění se váže k umístění produktu v rámci dramatické tvorby, což je výrazně citlivější a náročnější než v produktových magazínech, navíc ve veřejnoprávním médiu, kde platí přísnější kritéria pro umisťování obchodních sdělení.“

Soutěž kreativity v reklamě pořádaná každoročně Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace – AČRA MK. Letos ocenila nenásilné, ale viditelné umístění lokality brněnské pobočky Raiffeisenbank v druhé sérii Labyrintu.

Česká televize byla oceněna i loni, kdy získala Zlatou pecku za umístění produktu v dokumentárním seriálu Parta Maraton či v rámci charitativního projektu skupiny Tap Tap Mikulášská v Opeře.

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Přílohy

Labyrint (937 kB)