Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

15. 1. 2019

V televizi i na internetu: Dycky Most!

Nový komediální seriál Most!, tvůrčího dua Jan Prušinovský, Petr Kolečko, odstartoval s nejvyšší odloženou a internetovou sledovaností ze všech pořadů vlastní tvorby na českém televizním trhu. Odložená a internetová sledovanost navýšila živou o 44 %.

První díl komediálního seriálu sledovalo minulé pondělí v televizi více než 1,2 milionu diváků, odloženě v televizi 328 tisíc a na webu v průběhu sedmi dní po odvysílání pak dalších 141 tisíc. Včerejší díl vidělo rovněž takřka 1,2 milionu diváků, odloženě v televizi zatím přes 100 tisíc lidí a na internetu 15 tisíc diváků.

Nejvyhledávanější je seriál mezi vysokoškolsky vzdělanými diváky (share 46,6 %) a mezi muži ve věku 30 až 44 let (share 44,51 %).

Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, PEM D, ke dni 15. 1. 2019

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Přílohy

MOST (749 kB)