Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

7. 9. 2016

Česká televize založí tvůrčí producentskou skupinu nových médií

Česká televize posiluje propojení nových médií se svými programovými aktivitami. Redakce webu ČT24 se tak naplno začlení do stávající Redakce zpravodajství. Nově vznikne také tvůrčí producentská skupina, která se bude zaměřovat na multiplatformové a digitální projekty.

Česká televize přistoupila se startem podzimní sezony ke strukturálním změnám, jejichž cílem je posílit integraci nových médií do všech svých činností. Přímé provázání specifických digitálních platforem s programovým obsahem by mělo České televizi napomoci více vytěžit všechny možnosti, které dnes nová média nabízejí.

V následujícím období se tak týmy webů ČT24 stanou součástí Redakce zpravodajství, jejímž ředitelem je Zdeněk Šámal. Vznikne také nová tvůrčí producentská skupina zaměřená na digitální projekty, která naváže na úspěchy letních dětských her stanice ČT :D, projektu Generation What? či interaktivních svátečních kalendářů.

Pavel Kohout, který doposud působil na postu výkonného ředitele Nových médií, se nyní ujme dokončení vývoje nové aplikace ČT24 a playeru pro iVysílání. Vedením týmu nových médií pak byla dočasně pověřena stávající ředitelka Marketingu ČT Denisa Kollárová.

Alžběta Plívová, tisková mluvčí České televize