TV a odložená sledovanost
Metodika elektronického měření
Jak se získávají data TV a odložené sledovanosti
- Elektronické měření
- Co znamená podíl na publiku
- Co znamená TV a odložená sledovanost
Co znamená TV a odložená sledovanost — Metodika elektronického měření — Sledovanost a data o vysílání — Vše o ČT — Česká televize

Sledovanost a data o vysílání
- S jakým ohlasem se u diváků setkávají pořady vysílané Českou televizí?
- Metodika výzkumu sledovanosti, odložené sledovanosti, spokojenosti a statistiky o vysílaných pořadech ČT
V našich tabulkách zkráceně Sled., anglickou zkratkou TVR (Television Rating), je veličinou sledování televize (což je televizní aktivita televizní populace, tedy osob starších 4 let).
Udává se v procentech nebo v absolutním počtu diváků. Obě jednotky vypovídají o témž – o tom, kolik diváků jisté sociodemografické skupiny se v určitou dobu věnovalo sledování televize. Hodnota procenta sledovanosti je proměnlivá v závislosti na tom, k jaké sociodemografické skupině se váže.
1 % diváků starších patnácti let | cca 87 100 |
---|---|
1 % mužů | cca 42 300 |
1 % žen | cca 44 800 |
1 % dětí ve věku 4 až 14 let | cca 11 000 |