Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

27. 12. 2022

Sváteční vysílání ovládla Česká televize, její program sledovala polovina diváků u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem posledních šestnácti let je pohádka Krakonošovo tajemství

Vánoční vysílání České televize je již tradičně, více než deset let, nejvyhledávanějším na tuzemském televizním trhu. A to jak během dne, tak i v hlavním vysílacím čase. Dohromady si nenechala sváteční program ČT ujít bezmála polovina diváků u televizních obrazovek. Pohádku Krakonošovo tajemství vidělo v televizi nebo v iVysílání více než 3,6 milionu diváků starších čtyř let. Stala se tak vůbec nejsledovanější premiérovou vánoční pohádkou vysílanou 25. prosince, a to od začátku měření sledovanosti v roce 1997. Zároveň se jedná o nejsledovanější TV pořad od roku 2006.

Nejvyhledávanějším pořadem letošního Štědrého dne na všech tuzemských stanicích byla televizní premiéra pohádky Tajemství staré bambitky 2, která k obrazovkám přilákala přes 3,2 milionu diváků starších čtyř let (živě v TV, odloženě v TV a v iVysílání) s podílem na publiku bezmála 61 %. Druhé místo štědrovečerního žebříčku obsadil druhý díl příběhu Anděl páně, který viděly přes dva miliony diváků. Trojici nejsledovanějších pořadů tradičně uzavřely Pelíšky, které si pustila polovina všech diváků, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi, dohromady více než 1,6 milionu lidí.

První svátek vánoční patřil premiéře pohádky Petera Bebjaka Krakonošovo tajemství, kterou dosud vidělo 3,6 milionu diváků starších čtyř let (živě v TV, odloženě v TV a v iVysílání). Druhou nejsledovanější vánoční pohádku České televize od roku 1997, kdy bylo zahájeno měření sledovanosti a zároveň nejsledovanější pořad na všech TV od roku 2006, si pustilo 64,5 % diváků u obrazovek. Kromě dalších pohádek, jako třeba O vánoční hvězdě nebo Lotrando a Zubejda, bodovaly ve vysílání České televize také filmy Marie Poledňákové Jak vytrhnout velrybě stoličku a Jak dostat tatínka do polepšovny. O programovou nabídku České televize na první svátek vánoční projevili diváci rekordní zájem, podíl na sledovanosti dosáhl na 46,87 %, což je rovněž nejvíce od roku 1997.

Diváckou oblíbenost vánočního programu České televize potvrzuje i fakt, že čtrnáct z patnácti nejsledovanějších pořadů odvysílala právě Jednička České televize.

Zdroj dat: ATO - Nielsen Admosphere, 27. 12. 2022, živá v TV + TS0-3

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Přílohy

Krakonošovo tajemství (1263 kB)

Tajemství staré bambitky 2 (761 kB)

4. 4. 2024Tanečník a choreograf Jan Tománek se vrací do poroty StarDance – vystřídá Zdeňka Chlopčíka
2. 4. 2024Jan Vala se vrací na obrazovku s cyklem o víně. Diváky České televize vezme k břehům Rýna
19. 2. 2024MS v biatlonu v Novém Městě na Moravě na obrazovkách bodovalo. Celkový zásah byl 2,5 milionu diváků
8. 1. 2024Nejúspěšnějším pořadem víkendu se stal Smysl pro tumor. Z novinek bodovala také třetí řada Peče celá země
7. 1. 2024Česká televize odkládá vysílání druhé řady kriminálního seriálu Stíny v mlze
1. 1. 2024Česká televize pošesté v řadě ovládla televizní trh. Nejsledovanějším pořadem roku byla štědrovečerní pohádka
27. 12. 2023Česká televize hlásí rekord. Během svátků zaznamenala nejvyšší zájem diváků od začátku měření sledovanosti. Nejvyhledávanější byla štědrovečerní pohádka Klíč svatého Petra
18. 12. 2023Finálový večer StarDance sledovalo 1,81 milionu diváků. Celkově dokázala dvanáctá řada taneční soutěže oslovit bezmála 4,5 milionu diváků
7. 12. 2023Do třetí řady Peče celá země se přihlásil rekordní počet soutěžících. Vybraní se představí již 6. ledna
28. 11. 2023Seriál jako lék na život, sobotní cukrářská klání, komediální krimi plná záhad i televizní film s Jiřinou Bohdalovou zaplní jarní program ČT

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)