Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

3. 6. 2021

Nejsledovanější za poslední dvě dekády: Česká televize nadále oslovuje nejvíce diváků, roste zejména ČT sport

Česká televize je nadále nejsledovanějším vysílatelem v Česku. V čele sledovanosti zůstává jak v rámci celého dne, tak i v hlavním vysílacím čase. Navíc v období prvních pěti měsíců roku byla nejsledovanější od roku 1998. V květnu zaznamenal největší nárůst program ČT sport, jenž aktuálně nabízí přenosy hokejového mistroství světa z lotyšské Rigy, a dařilo se i stanici ČT3, která v cílové skupině starších diváků dosáhla na nejlepší letošní výsledek.

Za prvních pět měsíců tohoto roku je Česká televize s celkovým podílem na publiku 32,72 % suverénně nejsledovanějším tuzemským televizním vysílatelem. Každý týden svým vysíláním dokáže oslovit více než 7,5 milionu diváků starších čtyř let. Kromě celodenního vysílání zůstává jedničkou i v době prime-time (19-22 hodin), kdy s podílem na sledovanosti 31,84 % dosáhla na nejlepší výsledek posledních dvaceti let.

Pro program ČT sport byl květen nejúspěšnější měsíc uplynulých dvou let, a to především díky zájmu o mistrovství světa v ledním hokeji, které letos hostí Lotyšsko. Divácky nejoblíbenější jsou tradičně zápasy s českou účastí. Nejsledovanější prozatím bylo utkání českých hokejistů s Bělorusy, jež sledovalo více než 1,4 milionu diváků starších čtyř let a dalších 80 tisíc jej vidělo živě prostřednictvím internetu. Vyjma aktuálního hokejového šampionátu navíc divákům ČT sport v následujících měsících nabídne další dvě velké sportovní akce – fotbalové EURO a olympijské hry z Tokia.

V předchozím měsíci se výrazně dařilo i dalším tematickým stanicím. Trojka, jež v březnu slavila první rok vysílání, zaznamenala letos dosud nejvyšší zájem o svůj program. Nejoblíbenějším kanálem pro dětské diváky zůstává jednoznačně Déčko, které s podílem 29,40 % v cílové skupině 4–12 let dosáhlo rovněž nadprůměrného výsledku.

Stanice České televize dosahují i nadále také nadprůměrných kvalitativních parametrů. Diváci jsou nejvíce spokojeni s programovou nabídkou ČT2, ČT sport nebo ČT3.

Zdroj: ATO –Nielsen Admosphere, živě + TS0-3, ke dni: 01. 06. 2021

Tiskové oddělení České televize

2. 9. 2021Připravit čtrnáct nových inspirativních proměn bydlení není pro dramaturgyně pořadu žádný problém. S pořady lifestylového typu mají mnohaletou zkušenost
17. 8. 2021Lukáš Vaculík jako školský ombudsman. Ochránce řeší případy, které se staly. A stanou znovu
16. 8. 2021Všechnopárty se vrací premiérovými díly. Karel Šíp po roce v Divadle Semafor přivítá publikum
29. 7. 2021Musíme zajet na chatu. Bude tam Beretová, Chýlková, Myšička, Majer… a pohoda. V novém komediálním seriálu Osada
8. 6. 2021Měsíc ve znamení fotbalu. Česká televize nabídne všechny zápasy Eura 2021 živě
3. 6. 2021Nejsledovanější za poslední dvě dekády: Česká televize nadále oslovuje nejvíce diváků, roste zejména ČT sport
26. 5. 2021Sobotní dopoledne bude na ČT2 patřit motorismu. Startuje nový pořad Auto moto svět
22. 4. 2021Česká televize zažívá největší zájem diváků od olympiády v Naganu, je nejsledovanější za posledních 23 let
20. 4. 2021Kdo zatančí v jedenácté StarDance? ČT odhaluje kompletní sestavu. Oblíbená soutěž odstartuje na podzim
15. 4. 2021Česká televize získala práva na vysílání Evropské ligy UEFA a Evropské konferenční ligy UEFA pro další tři sezóny

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)