Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

27. 2. 2019

Lamač internetových rekordů: MOST!

Komediálnímu seriálu MOST! tvůrčího dua Prušinovský – Kolečko stačilo pouhých osm pondělních večerů k tomu, aby se stal fenoménem v televizi i na internetu. Každý díl přivedl k obrazovkám průměrně 1,35 milionu diváků a do týdne po odvysílání jej odloženě, na webu nebo v televizi, vidělo dalších 680 tisíc lidí, což je dalších více než 50 % diváků. Jde o první komediální seriál na českém televizním trhu, který v popularitě dokázal překonat nejen sledovanost večerní zpravodajské relace, ale i pořadů vysílaných v hlavním vysílacím čase od 20 hodin, jež se jinak pravidelně drží na špici zájmu.

Seriál MOST! je nejsledovanějším komediálním seriálem České televize posledních let. Zatímco první díl sledoval každý třetí divák u televize, poslední, vysílaný včera od 21:45, si nenechala ujít téměř polovina populace, která trávila čas u obrazovek. Dosud nejvíce diváky zaujal sedmý díl, který v televizi překonal hranici 1,9 milionu diváků. Podobně jako s jednotlivými díly rostla televizní sledovanost, zvyšovala se i popularita na internetu. Vzestupný trend mělo i hodnocení spokojenosti, originality a zaujetí seriálem.

Seriál oslovil o něco více muže než ženy, a to zejména muže mladšího věku. Ve skupině 30 – 44 let dosáhl průměrného podílu na sledovanosti téměř 55 %, mezi muži staršími patnácti a zároveň mladšími třiceti let na téměř 50 %. Sledovanost stoupala také se vzděláním diváků. Nejvíce se na MOST! dívali lidé na severozápadě republiky, tedy právě na Mostecku a okolí, dále potom v Praze a obecně spíše obyvatelé větších měst.

Seriál MOST! dosáhl rekordních hodnot odložené sledovanosti, a to jak v televizi, tak na internetu. V televizi si každý díl v průběhu sedmi dní po odvysílání v průměru pustilo 433 tisíc diváků (ve skupině 4+) a odloženě na internetu dalších 251 tisíc diváků.

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Přílohy

MOST! (1007 kB)

4. 4. 2024Tanečník a choreograf Jan Tománek se vrací do poroty StarDance – vystřídá Zdeňka Chlopčíka
2. 4. 2024Jan Vala se vrací na obrazovku s cyklem o víně. Diváky České televize vezme k břehům Rýna
19. 2. 2024MS v biatlonu v Novém Městě na Moravě na obrazovkách bodovalo. Celkový zásah byl 2,5 milionu diváků
8. 1. 2024Nejúspěšnějším pořadem víkendu se stal Smysl pro tumor. Z novinek bodovala také třetí řada Peče celá země
7. 1. 2024Česká televize odkládá vysílání druhé řady kriminálního seriálu Stíny v mlze
1. 1. 2024Česká televize pošesté v řadě ovládla televizní trh. Nejsledovanějším pořadem roku byla štědrovečerní pohádka
27. 12. 2023Česká televize hlásí rekord. Během svátků zaznamenala nejvyšší zájem diváků od začátku měření sledovanosti. Nejvyhledávanější byla štědrovečerní pohádka Klíč svatého Petra
18. 12. 2023Finálový večer StarDance sledovalo 1,81 milionu diváků. Celkově dokázala dvanáctá řada taneční soutěže oslovit bezmála 4,5 milionu diváků
7. 12. 2023Do třetí řady Peče celá země se přihlásil rekordní počet soutěžících. Vybraní se představí již 6. ledna
28. 11. 2023Seriál jako lék na život, sobotní cukrářská klání, komediální krimi plná záhad i televizní film s Jiřinou Bohdalovou zaplní jarní program ČT

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)