Ekonomika
Novinky, zákonný rámec, ceníky reklamy, kontakty
Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize
Reklama
- Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu
14. 2. 2018
Šest a půl milionu hodin, tolik strávili Češi v lednu sledováním videí České televize
Jaká je bilance sledování video obsahu České televize prostřednictvím webu, mobilních aplikací a platformy HbbTV? Za leden téměř 20 milionů spuštěných videí. A zároveň přes 6,5 milionu hodin, které u pořadů ČT diváci strávili. Takové jsou první výsledky digitální části nového projektu elektronického měření sledovanosti, který byl pod hlavičkou ATO oficiálně zahájen na začátku letošního roku.
České televizi patří jednoznačné prvenství v objemu času, který tuzemští diváci stráví sledováním internetové nabídky televizních vysílatelů. Za první měsíc letošního roku plných 6,5 milionu hodin. Rozpočítáno na kompletní populaci České republiky, každý z obyvatel, a to včetně nemluvňat, se díval na video obsah ČT více než 36 minut.
Popularitě nabídky odpovídá i pořadí v žebříčku nejsledovanějších pořadů, v němž České televizi patří přední příčky. Za leden drží prvenství Prezidentský duel, který do týdne po odvysílání zhlédlo více než 120 tisíc lidí. Následují jej jednotlivé díly seriálů Vzteklina a Dabing Street.
Olympijský web hlásí rekordní sledovanost
V lednu si pustili tuzemští diváci za jednu hodinu průměrně 26 747 videí České televize. „V únoru budou tato čísla pravděpodobně výrazně překonána, protože lidé přes web sledují olympijské vysílání,“ konstatuje vedoucí výzkumu programu a auditoria České televize Renata Týmová a dodává: „V pondělí, v den dopoledních biatlonových stíhaček, padl dokonce rekord z hlediska počtu spuštěných videí za celou Českou televizi. Jejich počet překonal hranici 1,35 milionu, tedy více než šestapadesát tisíc za hodinu.“
Olympijský web olympiada2018.ceskatelevize.cz registroval v pondělí 513 tisíc spuštěných videí, a z pohledu délky sledování tak sportovní speciál poprvé překonal standardní nabídku iVysílání.
Pozn.
Systémové měření video obsahu, tzv. PEM-D je od ledna nedílnou součástí peoplemetrového projektu PCEM, kterým se v Česku měří sledovanost televizního vysílání. Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, PEM D
ATO – Asociace televizních organizací
Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize
19. 2. 2018 | Biatlon nejsledovanějším pořadem soboty |
14. 2. 2018 | Šest a půl milionu hodin, tolik strávili Češi v lednu sledováním videí České televize |
1. 2. 2018 | Česká stopa v Jižní Koreji. Olympiáda očima ČT sport |
17. 1. 2018 | Česká televize bude vysílat Evropskou ligu až do roku 2021, zápasy české fotbalové reprezentace má zajištěny do roku 2022 |
14. 12. 2017 | Hádek je virologem, Kukura inspektorem a Melíšková zneuznanou herečkou. Česká televize zahajuje osmičkový rok desítkami originálních premiér |
8. 11. 2017 | Štědrovečerní pohádka České televize: 260 pytlů sněhu, 750 kilo jablek a přes jeden a čtvrt milionu diváků |
25. 7. 2017 | Česká televize nabídne na podzim tři nové seriály |
1. 3. 2017 | Česká televize v březnu: Uzavře se Svět pod hlavou, otevře Labyrint. Neděle ovládne Spravedlnost |
11. 8. 2016 | Já, Mattoni se vrací k tradici velkých historických seriálů |
10. 8. 2016 | Hynek Čermák je Rapl. Detektiv Kuneš se vrací na televizní obrazovky. |