Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

14. 2. 2018

Šest a půl milionu hodin, tolik strávili Češi v lednu sledováním videí České televize

Jaká je bilance sledování video obsahu České televize prostřednictvím webu, mobilních aplikací a platformy HbbTV? Za leden téměř 20 milionů spuštěných videí. A zároveň přes 6,5 milionu hodin, které u pořadů ČT diváci strávili. Takové jsou první výsledky digitální části nového projektu elektronického měření sledovanosti, který byl pod hlavičkou ATO oficiálně zahájen na začátku letošního roku.

České televizi patří jednoznačné prvenství v objemu času, který tuzemští diváci stráví sledováním internetové nabídky televizních vysílatelů. Za první měsíc letošního roku plných 6,5 milionu hodin. Rozpočítáno na kompletní populaci České republiky, každý z obyvatel, a to včetně nemluvňat, se díval na video obsah ČT více než 36 minut.

Popularitě nabídky odpovídá i pořadí v žebříčku nejsledovanějších pořadů, v němž České televizi patří přední příčky. Za leden drží prvenství Prezidentský duel, který do týdne po odvysílání zhlédlo více než 120 tisíc lidí. Následují jej jednotlivé díly seriálů Vzteklina a Dabing Street.

Olympijský web hlásí rekordní sledovanost

V lednu si pustili tuzemští diváci za jednu hodinu průměrně 26 747 videí České televize. „V únoru budou tato čísla pravděpodobně výrazně překonána, protože lidé přes web sledují olympijské vysílání,“ konstatuje vedoucí výzkumu programu a auditoria České televize Renata Týmová a dodává: „V pondělí, v den dopoledních biatlonových stíhaček, padl dokonce rekord z hlediska počtu spuštěných videí za celou Českou televizi. Jejich počet překonal hranici 1,35 milionu, tedy více než šestapadesát tisíc za hodinu.“

Olympijský web olympiada2018.ceskatelevize.cz registroval v pondělí 513 tisíc spuštěných videí, a z pohledu délky sledování tak sportovní speciál poprvé překonal standardní nabídku iVysílání.

Pozn.

Systémové měření video obsahu, tzv. PEM-D je od ledna nedílnou součástí peoplemetrového projektu PCEM, kterým se v Česku měří sledovanost televizního vysílání. Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, PEM D

ATO – Asociace televizních organizací

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

19. 2. 2018Biatlon nejsledovanějším pořadem soboty
14. 2. 2018Šest a půl milionu hodin, tolik strávili Češi v lednu sledováním videí České televize
1. 2. 2018Česká stopa v Jižní Koreji. Olympiáda očima ČT sport
17. 1. 2018Česká televize bude vysílat Evropskou ligu až do roku 2021, zápasy české fotbalové reprezentace má zajištěny do roku 2022
14. 12. 2017Hádek je virologem, Kukura inspektorem a Melíšková zneuznanou herečkou. Česká televize zahajuje osmičkový rok desítkami originálních premiér
8. 11. 2017Štědrovečerní pohádka České televize: 260 pytlů sněhu, 750 kilo jablek a přes jeden a čtvrt milionu diváků
25. 7. 2017Česká televize nabídne na podzim tři nové seriály
1. 3. 2017Česká televize v březnu: Uzavře se Svět pod hlavou, otevře Labyrint. Neděle ovládne Spravedlnost
11. 8. 2016Já, Mattoni se vrací k tradici velkých historických seriálů
10. 8. 2016Hynek Čermák je Rapl. Detektiv Kuneš se vrací na televizní obrazovky.

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)