Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

14. 2. 2018

Šest a půl milionu hodin, tolik strávili Češi v lednu sledováním videí České televize

Jaká je bilance sledování video obsahu České televize prostřednictvím webu, mobilních aplikací a platformy HbbTV? Za leden téměř 20 milionů spuštěných videí. A zároveň přes 6,5 milionu hodin, které u pořadů ČT diváci strávili. Takové jsou první výsledky digitální části nového projektu elektronického měření sledovanosti, který byl pod hlavičkou ATO oficiálně zahájen na začátku letošního roku.

České televizi patří jednoznačné prvenství v objemu času, který tuzemští diváci stráví sledováním internetové nabídky televizních vysílatelů. Za první měsíc letošního roku plných 6,5 milionu hodin. Rozpočítáno na kompletní populaci České republiky, každý z obyvatel, a to včetně nemluvňat, se díval na video obsah ČT více než 36 minut.

Popularitě nabídky odpovídá i pořadí v žebříčku nejsledovanějších pořadů, v němž České televizi patří přední příčky. Za leden drží prvenství Prezidentský duel, který do týdne po odvysílání zhlédlo více než 120 tisíc lidí. Následují jej jednotlivé díly seriálů Vzteklina a Dabing Street.

Olympijský web hlásí rekordní sledovanost

V lednu si pustili tuzemští diváci za jednu hodinu průměrně 26 747 videí České televize. „V únoru budou tato čísla pravděpodobně výrazně překonána, protože lidé přes web sledují olympijské vysílání,“ konstatuje vedoucí výzkumu programu a auditoria České televize Renata Týmová a dodává: „V pondělí, v den dopoledních biatlonových stíhaček, padl dokonce rekord z hlediska počtu spuštěných videí za celou Českou televizi. Jejich počet překonal hranici 1,35 milionu, tedy více než šestapadesát tisíc za hodinu.“

Olympijský web olympiada2018.ceskatelevize.cz registroval v pondělí 513 tisíc spuštěných videí, a z pohledu délky sledování tak sportovní speciál poprvé překonal standardní nabídku iVysílání.

Pozn.

Systémové měření video obsahu, tzv. PEM-D je od ledna nedílnou součástí peoplemetrového projektu PCEM, kterým se v Česku měří sledovanost televizního vysílání. Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, PEM D

ATO – Asociace televizních organizací

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

24. 11. 2023ČT sport odvysílá 58 závodů Světového poháru i domácí MS z Nového Města na Moravě
1. 11. 2023Ragby bodovalo na obrazovkách ČT sport. Letošní mistrovství světa bylo nejsledovanější v historii
31. 10. 2023Pod vánoční stromek letos Česká televize nadělí Klíč svatého Petra. Výpravná pohádka Karla Janáka bude mít premiéru na Štědrý den
12. 9. 2023Na značky: StarDance se vrací. Po dvanácté. Na obrazovky poprvé vtančí 14. října
28. 2. 2023Karavan jede dál: herečka Vica Kerekes v něm nově putuje po Maďarsku
31. 1. 2023Toulavá kamera slaví dvacáté výročí. Diváky vzala už na více než šest tisíc míst po celém Česku
16. 1. 2023Česká televize bude vysílat olympijské hry až do roku 2032
11. 1. 2023Příběh vyměněných dětí pokračuje. Oblíbené Kukačky se vrací na obrazovku třinácti novými díly
1. 1. 2023Česká televize se stala popáté v řadě lídrem trhu. Jedničkou byla v průběhu dne i v hlavním vysílacím čase
27. 12. 2022Sváteční vysílání ovládla Česká televize, její program sledovala polovina diváků u obrazovek. Nejsledovanějším pořadem posledních šestnácti let je pohádka Krakonošovo tajemství

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)