Kde jsem:

Ekonomika

Ekonomika

Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama

Reklama

  • Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu

19. 2. 2024

MS v biatlonu v Novém Městě na Moravě na obrazovkách bodovalo. Celkový zásah byl 2,5 milionu diváků

Mistrovství světa v biatlonu v Novém Městě na Moravě bylo úspěšné nejen divácky, ale i kvalitou výroby přenosů. Průměrná sledovanost činila 748 tisíc diváků (4+). Ve srovnání s minulým mistrovstvím světa, jde o výrazný nárůst v meziročním srovnání o 200 tisíc diváků. Celkový zásah pak činil 2,5 milionu diváků (4+). Signál od ČT z mistrovství světa odebíralo 30 států.

„Přenosy vyrobené týmem České televize byly velkými biatlonovými vysílateli hodnoceny velmi pozitivně. Ve všech tradičních biatlonových zemích dosáhl šampionát rekordní sledovanosti, někde došlo k nárůstu až o 30 procent. Mezinárodní biatlonová unie dokonce díky kvalitě signálu označila právě skončenou akci za nejlepší z posledních několika let,“ říká Markéta Vránková, projektová manažerka ČT sport a členka biatlonové komise EBU.

Nejsledovanějším přenosem byl závod s hromadným startem mužů, který vidělo 851 tisíc lidí. Podíl na sledovanosti činil 35,31 %. Hranici 800 tisíc diváků přesáhly ještě štafeta žen a stíhací závod žen.

Jedná se o třetí nejsledovanější mistrovství světa v biatlonu v historii programu ČT sport a nejsledovanější šampionát od roku 2017. Těší mě, že je biatlon i nadále u diváků velmi populární i přesto, že česká reprezentace nezískala v domácím prostředí žádnou medaili,“ potvrzuje Petr Kubásek, šéfredaktor sportu TS Brno a autor biatlonového projektu.

Pro Českou televizi se jednalo o velmi náročný projekt. „Z hlediska počtu kamer, vysílacích dní, lidí, kteří se na přenosech podíleli, a objemu techniky se jednalo o jednu z největších a nejsložitějších operací v dějinách sportovní výroby ČT, a tudíž celé televize. Chtěl bych poděkovat všem, kteří se na biatlonovém MS podíleli,“ uzavírá Jiří Ponikelský, výkonný ředitel ČT sport.

Zdroj: ATO – Nielsen Admosphere, 19.2.2024 Živě+TS0-3, PEM-D

Tiskové oddělení České televize

Přílohy

Jakub Ščurkevič, © Česká televize, foto Radim Krumpolc (411 kB)

Jiří Rejman a Sven Fischer, © Česká televize, foto Radim Krumpolc (419 kB)

Komentátoři na MS v biatlonu, © Česká televize, foto Radim Krumpolc (460 kB)

Přípravy pořadu Biatlon exkluziv, © Česká televize, foto Radim Krumpolc (539 kB)

Režie MS v biatlonu, © Česká televize, foto Radim Krumpolc (398 kB)

Studio ČT na MS v biatlonu, © Česká televize, foto Radim Krumpolc (445 kB)

4. 4. 2024Tanečník a choreograf Jan Tománek se vrací do poroty StarDance – vystřídá Zdeňka Chlopčíka
2. 4. 2024Jan Vala se vrací na obrazovku s cyklem o víně. Diváky České televize vezme k břehům Rýna
19. 2. 2024MS v biatlonu v Novém Městě na Moravě na obrazovkách bodovalo. Celkový zásah byl 2,5 milionu diváků
8. 1. 2024Nejúspěšnějším pořadem víkendu se stal Smysl pro tumor. Z novinek bodovala také třetí řada Peče celá země
7. 1. 2024Česká televize odkládá vysílání druhé řady kriminálního seriálu Stíny v mlze
1. 1. 2024Česká televize pošesté v řadě ovládla televizní trh. Nejsledovanějším pořadem roku byla štědrovečerní pohádka
27. 12. 2023Česká televize hlásí rekord. Během svátků zaznamenala nejvyšší zájem diváků od začátku měření sledovanosti. Nejvyhledávanější byla štědrovečerní pohádka Klíč svatého Petra
18. 12. 2023Finálový večer StarDance sledovalo 1,81 milionu diváků. Celkově dokázala dvanáctá řada taneční soutěže oslovit bezmála 4,5 milionu diváků
7. 12. 2023Do třetí řady Peče celá země se přihlásil rekordní počet soutěžících. Vybraní se představí již 6. ledna
28. 11. 2023Seriál jako lék na život, sobotní cukrářská klání, komediální krimi plná záhad i televizní film s Jiřinou Bohdalovou zaplní jarní program ČT

« | | 1 2 3 4 5 6 7 8 9 | | » (9)