Ekonomika

Novinky, zákonný rámec, ceníky reklamy, kontakty
Novinky — Reklama — Vše o ČT — Česká televize

Reklama
- Zákonný rámec, ceník reklamy, reklama na webu České televize, možnosti sponzoringu
19. 12. 2022
Včerejší finále nejsledovanějším fotbalem v historii programu ČT sport
Česká televize odvysílala z mistrovství světa v Kataru v přímých přenosech celkem šestačtyřicet zápasů. Na programu ČT sport si je zapnulo 4,3 milionu diváků. Nejvíce jich přilákalo k obrazovkám včerejší finále, které se s 1,38 miliony diváků stalo zároveň nejsledovanějším fotbalovým přenosem v historii programu ČT sport.
Finálové klání mezi Argentinou a Francií sledovalo bezmála čtyřicet procent všech, kteří měli v danou dobu zapnutou televizi (37,57 %). Přenos se stal nejsledovanějším pořadem včerejšího dne v rámci tuzemského TV trhu.
Průměrně se na všechny zápasy letošního mistrovství, vysílané na programu ČT sport, dívalo 476 tisíc lidí. Boje v rámci základních skupin sledovalo průměrně 374 tisíc diváků, utkání vyřazovací fáze pak 809 tisíc, při podílu na publiku přesahujícím 23 %. V publiku převažovali muži, tvořili 74 %. Z pohledu věku sledovali šampionát nejvíce ti ve skupině 15-34 let, následováni staršími pětašedesáti let.
Druhým nejvyhledávanějším zápasem bylo čtvrtfinále mezi Francií a Anglií, které vidělo 847 tisíc lidí a třetím sobotní utkání o bronz, které sledovalo 805 tisíc diváků při podílu na publiku 30 %.
Zdroj dat: ATO – Nielsen Admosphere, 19.12.2022 živě + TS0-3
Data jsou za skupinu 4+
Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize