Den D (13/13)

Hodnocení pořadu:
1 2 3 4 5 Počet hlasů: 8  
Sdílet
| Poslat odkaz

Pět investorů čeká ve svém doupěti na nápad, který stojí za investici. Dokáže je někdo z ambiciózních podnikatelů přesvědčit? Česká verze celosvětově úspěšného pořadu. Provází Jan Pokorný. Režie V. Forst

Jana Novotná požadovala 400 000 korun na svůj mobilní hlídací koutek dětí. Ve svojí au-pair agentuře Babyta nabízela 15% podíl. Tomio Okamura si ale z odhadovaných měsíčních tržeb 50 – 70 000 korun spočítal, že investice do takovéto služby by se mu vracela téměř 6 let. Přesto se mezi investory našel jeden, kterému se Babyta líbila. Dana Bérová nabídla 200 000 Kč za 10 %, nikdo z investorů se k ní ale nepřidal a Jana Novotná nakonec odešla bez peněz.

Pavel Tulej přišel nabídnout své nealkoholické pivo s kofeinem. Požadoval 500 000 korun na marketing. Výrobu měl už zařízenou v jednom z pivovarů, kterému chtěl částečně prodat licenci. Investory ale nepřesvědčil, že nealko pivo s kofeinem je produkt, který by měl šanci. Navíc do něj sám už investovat nechtěl. Odešel proto s prázdnou.

Inženýr Jan Žáček investory překvapil nejen svým tvrzením, že je schopen cokoli vymyslet a že přišel pěšky až z Prahy, ale i oblečením a také nápadem nahradit žárovky diodami v bužírce. Požadoval 1,5 milionu korun a nabízel větší nebo menší polovinu v budoucí firmě. Po upozornění Dany Bérové, že větší ani menší polovina neexistuje, nabídl 60 %. Odolné osvětlení pro 21. století ale na investory stejně neudělalo dojem, pan inženýr Žáček neměl vyřešenou distribuci. „Do led diod v bužírce nemůžu investovat,“ konstatoval Ondřej Bartoš. A podobně to viděli i zbývající čtyři investoři.

Jiří Jelínek nabízel svůj přístroj 3 v 1 určený především k hubení hrabošů. Chtěl 450 000 korun, nabízel podíl 5 %. Jeho přístroj je schopen kouř ze zapáleného sirného knotu hnát až do vzdálenosti 100 metrů. Investory však neomámil. „Mám pocit, že jsme trošku sklouzli k jinému typu formátu… k Receptáři,“ divil se Ondřej Bartoš. Nepřesvědčila ho ani citace ze zákona, podle něhož je každý občan povinen škůdce hubit. Multifunkční kouřostroj tak zatím v obchodech neuvidíme.

David Billouz přišel s produktem minifone. Požadoval 980 000 korun a nabízel podíl ve výši 49 %. Minifone by měli nosit hlavně starší lidé a v případě nouze by si díky němu snadno zavolali o pomoc na tři předvolená čísla. Praktická ukázka proběhla dobře, David měl ale smůlu, protože Ivan Pilný se svého času touto problematikou zabýval a měl dokonale zmapovaný trh. K minofonu, který by stál zákazníky 7500 korun, byl velmi pesimistický a protože David ani nebyl vynálezcem minifonu, ale pouze distributorem, investoři nakonec jeden po druhém z vyjednávání odstoupili.

Mário Krtička pracoval ve významných restauracích po střední Evropě. Je to zkušený kuchař, který přišel bojovat o 700 000 korun za podíl 30 % v budoucím řetězci s rychlým občerstvením Kebab house. Mário by chtěl na českém trhu nabízet pravý kebab s velkými porcemi masa tak, aby zákazníci neměli pocit, že jsou okrádáni. Investoři ale pochybovali o tom, že by se mu podařilo najít dostatečně kvalitní personál a že by se na silně konkurenčním trhu dokázal se svojí možná až příliš slušnou povahou prosadit. Investici nakonec nezískal.

Pavel Tutter vymyslel dvojdílné sedlo na kolo, které zabraňuje tlaku na prostatu. Žádal o 600 000 korun a nabízel podíl 10 %. Tomio Okamura po testování konstatoval spokojenost, na investici to ale nestačilo, protože Pavel Tutter neměl propracovanou ekonomickou stránku projektu. I částku 600 000 korun spíš odhadnul, než vypočítal.

Tomáš Dürr tvrdil, že přidáním kostního klihu do betonu by dokázal odstínit geopatogenní zóny. Jeho organický beton by dokonce byli výrobci ochotní vyrábět, ale odbyt by si musel zařídit sám. Potřeboval 990 000 korun a nabízel podíl 33 %. Protože ale investory nepřesvědčil o tom, že by dokázal produkt prodat, odešel bez investice.

Úspěšné projekty

Konec posledního dílu byl věnován projektům, které během první řady Dne D investici získaly. Pět z nich se skutečně podařilo nastartovat. Jde o projekty Shopguru.cz, uhlíková náplast, kaskadérské exhibice, focení budov ZvysokaKrkouni. Jak se těmto projektům daří i jak si vedou autoři projektů, které investici sice nezískaly, ale byl na ně velký divácký ohlas, uvidí diváci v připravovaném speciálním dílu Dne D na konci roku 2009.

Česká televize současně dál hledá projekty pro druhou řadu pořadu Dne D. Termín pro odeslání přihlášek byl prodloužen do konce července 2009, takže pokud chcete začít podnikat a změnit svůj život, máte šanci. Využijte ji!

Přihláška

Máte originální nápad, který vydělá miliony? Potřebujete finanční injekci na další rozvoj své začínající firmy? Potřebujete peníze a rady pro svůj podnikatelský plán? Možná právě teď přichází váš Den D. Pokud je vám 18 a více let a toužíte změnit svět, přihlaste se právě teď. Stále hledáme originální podnikatelské projekty.

Identifikace

Váš projekt

Česká televize použije Vaše osobní údaje za účelem výběru soutěžících do pořadu Den D a případného účinkování v tomto pořadu a statistické a hodnotící účely. S Vašimi osobními údaji bude zacházeno za nejpřísnějších podmínek a tato data nebudou poskytnuta žádné třetí straně, s výjimkou zpracovatele databáze osobních údajů uchazečů (soutěžících) a hodnotitele pořadu po ekonomické stránce, přičemž těmito činnostmi bude pověřen následně vybraný smluvní partner České televize.

Právní informace

Ostatní

Tento pořad je otevřen všem, bez ohledu na rasu, původ, náboženské přesvědčení, pohlaví či zdravotní postižení nebo omezení.

Prohlášení

Prohlašuji, že veškeré informace uvedené v tomto formuláři, jsou dle mého nejlepšího svědomí a vědomí pravdivé a správné a že si jsem vědom/vědoma rizik, které plynou z případné nepravdivosti tohoto mého prohlášení.

Prohlašuji, že souhlasím, aby Česká televize, Televizní studio Brno, se sídlem Brno, Běhounská 18, IČ 00027391, zpracovávala mnou poskytnuté osobní údaje po dobu nezbytnou k zajištění práv a povinností, plynoucích z procesu výběru soutěžících do pořadu Den D a z mého případného účinkování v této soutěži a pro statistické a hodnotící účely.

Prohlašuji, že jsem byl Českou televizí, Televizním studiem Brno, řádně poučen ve smyslu ust. § 11, 12 a 21 zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů, zejména pak o rozsahu, účelu, a době zpracování mých osobních údajů, a to před odesláním této přihlášky.

Pro kontrolu napište číslici dvě: *

V případě, že máte jakýkoliv problém s formulářem, kontaktujte nás na emailu: formular_dend@ceskatelevize.cz.

Vzhledem k velkému množství uchazečů budou kontaktováni pouze ti z vás, kteří se v rámci hodnocení dostanou do užšího výběru. Ti, kteří se do tohoto výběru nedostanou, mohou být zařazeni do případného pokračování pořadu. Nicméně všechny správně odeslané přihlášky projdou hodnocením expertů.

Všechny informace uvedené v tomto formuláři budou použity výhradně pro účely uvedené v tomto formuláři.

Do kterého projektu byste investovali vy?

15 % Mobilní hlídací koutek dětí 8 % Nealkoholické pivo s kofeinem 5 % Diody v bužírce 3 % Přístroj k hubení hrabošů 3 % Minifone 54 % Kebab house 6 % Sedlo na kolo 6 % Organický beton

Litujeme, ale pořad není v iVysílání dostupný.

Diskuse diváků
  • milo 31. 7. 2018 23:43

    kozorožec

    Dobrý den, pokud máte nějaké informace jak dopadl tento projekt či osobně znáte p. Jaroslava …

  • x_Rage 21. 6. 2018 23:38

    Dobrý...

    Celkem dobrý pořad.

  • stenly 12. 2. 2015 17:13

    a už mu to okopirovali

    http://www.sock-aid.com/

Tato diskuse je určena pouze k výměně názorů mezi diváky. Pokud chcete zaslat dotaz nebo připomínku tvůrcům pořadu, obraťte se, prosím, přímo na Českou televizi.

Napsat do televize Vstoupit do diskuse

Stopáž: 43 minut – Rok výroby: 2009 – P  ST
Žánr: Zábava
Tento díl ve vysílání

Tento díl pořadu v současnosti nevysíláme. Můžete si však nechat zaslat zprávu, pokud se objeví v aktuálním vysílání:

Nastavit připomenutí

Starší data vysílání najdete kliknutím na následující odkaz.

Hledat všechna vysílání:
pořadu / tohoto dílu