Hodnoty, poslání a vize České televize
Vše o ČTKariéra a konkurzyHodnoty, poslání a vize České televize

Hodnoty, poslání a vize České televize

Za čím si stojíme a k čemu můžete svou prací přispět.

Česká televize je prestižní mediální institucí, která stojí na čele programových i technologických trendů. Díky robustním produkčním schopnostem vyrábí kvalitní obsah s vysokou přidanou hodnotou. Jsme moderním zaměstnavatelem, který podporuje růst a vzdělání všech zaměstnanců. Motivujeme iniciativu svých lidí, nasloucháme jejich potřebám. Naší snahou je vytvářet bezpečné, přátelské a flexibilní prostředí pro jejich práci.

Hodnoty

Rolí České televize je poskytovat veřejnou službu. Zakládáme si na otevřenosti, nestrannosti a nezávislosti. Dodržujeme zásady objektivity a vyváženosti. Informujeme a nabízíme kontext, různé pohledy na různé otázky, bez ovlivňování, tak aby si divák sám tvořil svůj názor. Budujeme touhu po vzájemném porozumění. Jsme lidem blízko, nejsme odtržení od reality, neomezujeme se na elity. Stojíme vždy na straně lidské důstojnosti, základních lidských práv a svobod, úctě k přírodě a kulturnímu dědictví.

Poslání

Svojí činností usilujeme o naplnění zákonného rámce, zejména pak o každodenní poskytování pravdivé, úplné, vyvážené a nezaujaté zprávy o stavu světa, v němž žijeme. Naším úkolem je posilovat soudržnost svobodné demokratické společnosti, zachovávat společné vědomí úcty k základním lidským právům, ke kulturním kořenům naší civilizace, hodnotám humanizmu i nejnovějšímu vědeckému poznání a prostřednictvím plného spektra audiovizuálních způsobů ztvárnění obsahu naplňovat kulturně-společenské potřeby obyvatel.

Vize

Budujeme silnou nezávislou a důvěryhodnou mediální instituci, která je lídrem ve využití moderních technologií i tvůrčích a řídících postupů. To vše při zachování nejvyšší míry důvěryhodnosti a spolehlivosti. Usilujeme o transformaci v respektovaného, robustního a současně dynamického hráče na poli univerzálních digitálních audiovizuálních služeb, který disponuje dostatečnými zdroji a alokuje je s maximální dosažitelnou mírou operativnosti, aby byl vždy schopen reagovat na měnící se očekávání a uživatelské zvyky diváků.