iVysílání

stránky pořadu
Premiéra:
2. 4. 2016
13:35 na ČT2

1 2 3 4 5

2 hlasy
13641
zhlédnutí

Auto Moto Revue

Reflexní prvky – buďte na silnici viditelní

Jsme tu zpátky. S novou kastlí i motorem!

26 min | další Magazíny »

upozorňovat

do playlistu

Přehrávač videa

Načítám přehrávač...

přehrát vše

  • Audi A4 Avant Quattro

    1:01 do playlistu

    Audi A4 Avant Quattro
    Petr se občas rád pochlubí, že je majitelem kabria Audi A4, tedy ne úplně nového. Tentokrát dostal ke srovnání Audi A4 Avant Quattro. A kde jinde vyzkoušet šestiválec TDI, 272 koní, 600 Nm, než na opravdovém závodním okruhu? Takže test probíhal na tom mosteckém. První pocity? Ohromně silný motor, i když docela tichý. Spotřeba podle papírů 5,1, ale rozhodně ne při takové jízdě. Petr je nadšen z volantu, ovladačů i hlasového ovládání. Neobdivuje naopak automat, který podle něj řadí trochu pozdě.

  • Opel Astra

    9:14 do playlistu

    Opel Astra
    Nová Opel Astra už má pořadové písmeno K. Zeštíhlela, oproti minulým verzím zkrásněla, taky je to evropské auto roku. Přitom uvnitř je víc místa. Ovladačů a tlačítek má Astra tak akorát, hodně jich je na volantu. Nabušenější verze mají i systém On star – zmáčknete čudlík, zeptáte se, kde je třeba nejbližší kadeřnictví a český hlas vám to řekne. Aleš uznává, že práce na vývoji sedaček se opravdu povedla. Máme k dispozici litrový tříválec – jízda slušná, ale spotřeba dost vysoká.

  • Ovladatelnost vozů

    15:35 do playlistu

    Ovladatelnost vozů
    Vyzkoušeli jsme, co to udělá s podvozkem sériového auta, když se vymění některé komponenty za vymazlenější. Směrem k bezpečnosti. Snížili jsme těžiště auta pružinami, podložkami jsme zvětšili rozchod kol a vybavili vůz pevnějšími stabilizátory. Rozdíl je znát. Podívejte se, jak je velký.

  • Auto na vodík

    19:06 do playlistu

    Auto na vodík
    Auto na vodík – sen nebo skutečnost? Už se vyrábí, ale jakou má budoucnost?

  • Reflexní prvky

    20:53 do playlistu

    Reflexní prvky
    Reflexní prvky musí podle nového zákona nosit chodci při snížené viditelnosti mimo obec. Proč to tak je? Opravdu nejsou bez těch prvků chodci vidět? Jak by měly být velké a co s tím ještě souvisí? Zeptali jsme se experta na bezpečnost v dopravě, Romana Budského.

  • Soutěž

Přehrát vše