ČTsport

ČTsport
sobota 18. listopadu 2017 Romana

Královec viní z chyby asistenta Kociána

Velikost textu:

Praha – Gól, který platil, neplatil, platil. O momentu ze 36. minuty zápasu mezi Plzní a Českými Budějovicemi, kdy útočník Marek Bakoš nejprve zahrál rukou a pak dotlačil míč do sítě, se bude asi ještě dlouho mluvit. Rozhodčí Pavel Královec se zlobí především na asistenta u postranní čáry Radka Kociána. "O tom, že branka byla regulérní, rozhodl asistent," uvedl Královec.

Marek Bakoš zahrál rukou
Marek Bakoš zahrál rukou

Královec otevřeně popsal situaci po druhém gólu. "Padla branka a já jsem ze svého úhlu pohledu žádné provinění proti pravidlům neviděl. Tak jsem ji uznal. Pak do toho vstoupil čtvrtý rozhodčí Ardeleanu, který mě upozornil na to, že k hraní rukou podle něj opravdu došlo. A proto jsem platnost gólu zrušil," uvedl Královec.

V tu chvíli se zdálo, že je všechno jasné, ale do rozhodnutí se vložil pomezní sudí. "Přihlásil se asistent Radek Kocián, který mi sdělil, že si je na milion procent jistý, že Bakoš míč rukou nezasáhl a že branka byla regulérní. Tak jsem na něj dal a branku zase uznal," komentoval Královec moment pro server Aktuálně.cz.

Bezprostředně po zápase se kvůli spornému momentu snesla na sudího Královce kritika ze všech stran. "Jeden z rozhodčích do toho vnesl nervozitu, viděl na tabuli hru rukou. Ze svého pohledu jsem to neviděl dobře, ale sudí by měli být postaveni lépe a správně to posoudit, a ne dvakrát podle světelné tabule něco měnit," zlobil se kapitán Plzně Pavel Horváth.

Královec neví, podle čeho se asistent Kocián rozhodoval. "Kolega Ardeleanu mi to hlásil podle toho, co viděl na vlastní oči. Na co se díval pan Kocián, to opravdu nevím," dodal Královec pro Aktuálně.cz.

Šéfka komise rozhodčích Dagmar Damková s verdiktem i postupem sudích nesouhlasí a upozornila, že věc bude mít dohru. "Vše je to o spolupráci a komunikaci mezi rozhodčími a ta vázla. Všechny včetně mě to překvapilo, co se po té brance stalo," uvedla Damková s tím, že Královce, který má zkušenosti i s Ligou mistrů, pozve na nejbližší jednání komise, aby situaci vysvětlil. Damková připustila, že neměl platit ani třetí plzeňský gól. Brance Vladimíra Daridy totiž předcházelo ofsajdové postavení.

Zdroj: ČT sport

      Pokud chcete upozornit na chybu ve článku, označte chybný text a zmáčkněte Ctrl + Enter

      Hlavní zprávy

      Načítám...

      Ouha, data se nepodařilo načíst.