Kde jsem:
Poznejte nás
Aktuální tiskové zprávy, programové plány a fotoservis k pořadům
Archiv tiskových zpráv — Pro média — Vše o ČT — Česká televize
Archiv tiskových zpráv
15. 1. 2019
V televizi i na internetu: Dycky Most!
Nový komediální seriál Most!, tvůrčího dua Jan Prušinovský, Petr Kolečko, odstartoval s nejvyšší odloženou a internetovou sledovaností ze všech pořadů vlastní tvorby na českém televizním trhu. Odložená a internetová sledovanost navýšila živou o 44 %.
První díl komediálního seriálu sledovalo minulé pondělí v televizi více než 1,2 milionu diváků, odloženě v televizi 328 tisíc a na webu v průběhu sedmi dní po odvysílání pak dalších 141 tisíc. Včerejší díl vidělo rovněž takřka 1,2 milionu diváků, odloženě v televizi zatím přes 100 tisíc lidí a na internetu 15 tisíc diváků.
Nejvyhledávanější je seriál mezi vysokoškolsky vzdělanými diváky (share 46,6 %) a mezi muži ve věku 30 až 44 let (share 44,51 %).
Zdroj: ATO - Nielsen Admosphere, PEM D, ke dni 15. 1. 2019
Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize
Přílohy
MOST (749 kB)