Pohled odborníků na českou účast a aktuální dění na Rally Dakar 2021
00:00:30 Krásný dobrý den vám přejeme
00:00:31 při sledování maratonských
00:00:33 Dakarských ozvěn.
00:00:34 Dnes mají účastníci Dakarské Rallye
00:00:36 na programu druhou polovinu
00:00:38 tzv. maratonské etapy.
00:00:40 Nejen o tom se budeme bavit s naším
00:00:42 dnešním hostem.
00:00:43 Martinem Plechatým.
00:00:44 Který má z Dakarské Rallye
00:00:46 zkušenosti jak za řídítky
00:00:47 čtyřkolky,
00:00:48 tak také z navigátorského sedadla
00:00:50 v osobním automobilu.
00:00:51 Dobrý den.
00:00:57 Co je vám bližší?
00:00:58 Čtyřkolky nebo osobní auta?
00:01:01 Těžká otázka hned na začátek.
00:01:06 Poslední závody Dakaru,
00:01:08 tak byli v sedačce automobilu.
00:01:12 Jako navigátor.
00:01:13 Takže poslední dobou spíše auto.
00:01:16 Ale srdcem určitě zpátky motorka,
00:01:19 nebo čtyřkolka.
00:01:20 Mrzí vás,
00:01:21 že letos a v Saúdské Arábii nejste?
00:01:27 Váš pilot má nemoc.
00:01:29 Ale byl tam náhradní program
00:01:31 se čtyřkolkou.
00:01:32 To byla taková rychlá akce.
00:01:36 Zjistili jsme,
00:01:37 jak vážná situace s Borisem je.
00:01:39 Bylo nám to všem líto.
00:01:41 Přišli různé nápady, jak mu pomoci.
00:01:47 Věříme,
00:01:48 že projde tím poměrně rychle.
00:01:58 Alespoň s týmem pojedeme
00:01:59 s mojí čtyřkolkou.
00:02:02 A Boris bude někde
00:02:03 v doprovodném autě.
00:02:05 Tak se Dakaru účastníme.
00:02:07 V kategorii čtyřkolek došlo letos
00:02:09 ke výraznému úbytku startujících.
00:02:11 Čím to?
00:02:14 To je nová destinace.
00:02:16 V Jižní Americe bylo mnoho
00:02:17 nadšenců,
00:02:18 kteří do čtyřkolek chtěl jít.
00:02:21 Následně do toho šli.
00:02:22 Mají to více v krvi.
00:02:24 Tady je potřeba,
00:02:25 aby na místní lidi ta kategorie
00:02:29 trochu zapůsobila.
00:02:30 Začali se tomu věnovat.
00:02:32 Jinak ta kategorie je podle
00:02:33 mě moc hezká.
00:02:34 Byla by škoda, kdyby zanikla.
00:02:36 Sledujete výrazně Kuběnu?
00:02:39 Je momentálně v cíli osmé etapy
00:02:40 dnes čtvrtý.
00:02:41 Průběžně šestý.
00:02:43 Je to dlouholetý kamarád.
00:02:45 Začínali jsme spolu.
00:02:46 Já mu fandím.
00:02:48 Sleduji ho.
00:02:52 Je skvělé, když je vidět,
00:02:54 že na první trojku ztrácí
00:02:56 jen malý odstup.
00:03:02 Musí jet hlavou.
00:03:03 Je potřeba dotlačit to do konce.
00:03:08 Teď kategorie,
00:03:09 která netrpí úbytkem závodníků.
00:03:12 Osobní automobily.
00:03:13 Je tam stále více startovních
00:03:16 strojů a značek.
00:03:18 Všichni se mohou těšit na velmi
00:03:20 zajímavé souboje.
00:03:22 Něco o kategorii nám řekne
00:03:23 Martin Prokop.
00:03:25 Ta kategorie funguje prostě.
00:03:30 Je tedy hodně na výši.
00:03:31 Jsou tam velmi zajímavá jména.
00:03:35 Jediné, co tady je,
00:03:36 tak je ten svět čtyřkolek a bugin.
00:03:38 Mluvil jsem s kolegou.
00:03:44 Ten je úplně vyřízený z toho,
00:03:46 jaké máme gumy.
00:03:47 Potřebujeme větší,
00:03:48 abychom mohli konkurovat buginám.
00:03:53 To jediné.
00:03:54 Také ten starý Peugeot,
00:03:55 v uvozovkách starý,
00:03:57 také pořád úžasné náčiní.
00:04:01 Tady to nepatří mezi nejrychlejší
00:04:02 piloty,
00:04:06 ale Peugeot je tak nádherné auto,
00:04:08 že trať proletí naprosto výborně.
00:04:15 Do cíle jsem jel 70 km za ním.
00:04:18 Ale to auto všechno přeletí
00:04:21 naprosto úžasně.
00:04:22 Je to asi to nejlepší,
00:04:23 co se kdy na Dakar vyrobilo.
00:04:26 Bude mě to trápit asi ještě dalších
00:04:28 pár let.
00:04:32 Na předních příčkách se přetahují
00:04:34 závodníci Toyota a Xraid.
00:04:44 No ano.
00:04:45 Mezi tu pětku se dostat
00:04:47 je hodně těžké.
00:04:48 Jde pouze o umění pilotů,
00:04:50 nebo ty dvě značky jsou výše
00:04:53 než zbytek startovního pole?
00:04:56 Jámy,
00:04:57 že to je hlavně o těch pilotech.
00:04:58 Jde o souhru navigátora
00:05:00 s tím jezdcem.
00:05:02 Náčiní,
00:05:03 se kterým tady Martin byl vidět,
00:05:05 to je důležitá věc.
00:05:07 Ale i on dokázal zasáhnout
00:05:09 do první pětky.
00:05:11 Jde to.
00:05:13 Chce to píli.
00:05:15 Hlavně zkušenosti.
00:05:17 Proti těmto týmům se snaží bojovat
00:05:19 třeba Sébastien Loeb.
00:05:21 Nebo Roma.
00:05:22 Ten je průběžně šestý.
00:05:24 Startovali s novými buginami.
00:05:26 Co říkáte tomu?
00:05:31 My tomu říkáme miminka.
00:05:32 Je to ve vývoji.
00:05:33 Je to úplně skvělé.
00:05:36 Jak s tím dokáží jezdit.
00:05:38 Jak dokázali vývoj auta udělat
00:05:40 v tak krátké době.
00:05:42 Je to úžasné.
00:05:43 To pozorovat.
00:05:44 Věříte, že tito piloti,
00:05:46 kteří jeli do Dakaru na zkušenou
00:05:48 po půlročním vývoji,
00:05:50 tak budou hrát prim
00:05:51 v příštím ročníku?
00:05:53 Jsou to ostřílená jména.
00:05:57 Určitě zasáhnou do výsledku.
00:05:58 Také v těch následných ročnících.
00:06:01 Co říkáte dosavadním výkonům
00:06:03 českých reprezentantů?
00:06:05 Začneme třeba u Martina Prokopa.
00:06:07 Který se pere právě s těmi
00:06:09 zmiňovanými borci.
00:06:11 Jede naprosto skvěle.
00:06:13 Je tam velká škoda těch technických
00:06:16 problémů, které tam měl.
00:06:18 Bylo to od počátku rozjeté
00:06:20 velmi dobře.
00:06:21 Je to o sbírání zkušeností.
00:06:23 O kterých jsem mluvil.
00:06:25 Martin už tam pěkně míchá karty.
00:06:30 Prokop je na absolutní
00:06:32 profesionální špičce.
00:06:34 Stejně jako zmiňované týmy.
00:06:36 Co třeba vašemu týmu k jeho
00:06:38 dokonalosti chybí?
00:06:41 Je to určitě porovnatelné
00:06:43 k těm velkým týmům.
00:06:45 Martin tomu dává spoustu času.
00:06:49 Já si myslím,
00:06:50 že je tam hodně peněz.
00:06:52 Ale jde o to,
00:06:53 jakým stylem se k tomu přistupuje.
00:06:55 Kdybych to měl porovnat,
00:06:57 Martinův tým je profesionální tým.
00:07:00 Který tak vypadá a chová se tak.
00:07:02 A my jsme v tomto hodně malý tým.
00:07:07 Takový spíše rodinný.
00:07:10 Je rodinným takovým malým týmem
00:07:12 také tým Tomáše Ouředníčka?
00:07:14 Co říkáte jeho potížím?
00:07:17 Na Dakaru se hodně pere.
00:07:19 On tomu dává asi nejvíce,
00:07:21 co dokáže.
00:07:22 S tou technikou se tam potýká.
00:07:26 Doufám,
00:07:27 že ho ty problémy už opustí.
00:07:29 A pojede v pohodě.
00:07:31 Dalším ze trojice českých
00:07:32 závodníků, kteří jedou mimo soutěž,
00:07:34 tak je Zapletal.
00:07:38 Závodníci, kteří odpadnou,
00:07:40 tak mají ještě jednu šanci.
00:07:41 Co vy na to?
00:07:42 Čeho ještě může Zapletal dosáhnout?
00:07:45 Já myslím, že v pravidlech je,
00:07:47 že může nastoupit den po dni volna
00:07:50 se žolíkem.
00:07:52 Do dne volna se dá nastoupit
00:07:54 v kterýkoliv den.
00:07:55 A využíval tyto možnosti.
00:07:58 Podle mě je to dobře.
00:08:00 Už jen kvůli nějakému testování
00:08:01 toho vozu.
00:08:03 Má nový vůz.
00:08:05 Kvůli testování
00:08:06 a najetým kilometrům.
00:08:07 V době, kdy tady máme pandemii.
00:08:10 Není kde závodit, tak je to dobře.
00:08:15 Bavili jsme se včera
00:08:16 po maratonské etapě.
00:08:17 Která se skládá ze včerejšího
00:08:19 a dnešního dne.
00:08:20 Mezitím měli všichni závodníci spát
00:08:22 v bivaku.
00:08:23 V jedné tělocvičně.
00:08:24 Na poslední chvíli bylo rozhodnuto,
00:08:26 že kdo chce,
00:08:27 tak si může přivést do bivaku svůj
00:08:30 obytný vůz.
00:08:31 Někteří to využili dočkají nikoliv.
00:08:34 Nás se to netýká.
00:08:39 Z mé praví jezdci Dakaru.
00:08:43 Já už jsem loni spal pohromadě
00:08:45 s ostatními.
00:08:46 Teď nevím, proč je takové pravidlo.
00:08:48 Udělala se výzva pro elitní jezdce.
00:08:54 Kteří si mohou přijet ve svém
00:08:55 vlastním karavanu.
00:08:57 To trochu ztrácí kouzlo
00:08:59 toho Dakaru.
00:09:04 Nejen vůči jezdcům
00:09:05 je to takové zvláštní.
00:09:07 Jsou tady jezdci,
00:09:08 kteří se chtějí dostat přes
00:09:09 své limity.
00:09:14 Není to úplně fér.
00:09:15 Je to samozřejmě vrcholná soutěž.
00:09:18 Je to ale něco,
00:09:20 na co se závodníci připravují
00:09:21 dlouhou dobu.
00:09:27 Ta etapa maratonu by měla
00:09:28 být o tom,
00:09:29 že se všichni dáme dohromady
00:09:31 a v uvozovkách se tady poznáme.
00:09:38 Je to takové hezké na Dakaru.
00:09:50 Také kluci zezadu,
00:09:52 což startují více vzadu,
00:09:54 tak nemají v tomto úplně
00:09:55 dobré podmínky.
00:09:56 Je tady velký lídr.
00:09:58 Stáj Mini.
00:10:09 Máme tady samozřejmě opatření proti
00:10:11 covid 19.
00:10:14 Kdyby nás nahnali do jednoho
00:10:16 stranu, tak by to nebylo ono.
00:10:18 Tak jsme využili tu možnost.
00:10:24 Je to celkem dobré.
00:10:25 Už je tady zima.
00:10:27 Každá vteřina v teple a dobrý
00:10:30 spánek se může odrazit do výsledku.
00:10:35 Někomu stačí stan nebo
00:10:37 jen karimatka.
00:10:39 Někde v prázdné hale.
00:10:41 Co byste si vybral vy?
00:10:43 Kdybyste v tom bivaku měl být?
00:10:45 Oba příspěvky, ať Martin Michek,
00:10:48 nebo Aleš Loprais,
00:10:49 tak oba mají pravdu.
00:10:51 Martin mluví o tom,
00:10:52 že jde o toho kolektivního ducha.
00:10:54 Aby se lidé poznali.
00:10:55 Že to je ten pravý Dakar.
00:10:58 Ale jsme v ročníku,
00:11:00 který je něčím výjimečný.
00:11:05 Tím, že všude řádí pandemie.
00:11:08 Je potřeba,
00:11:09 aby tam bylo nějaké omezení.
00:11:12 V něčem.
00:11:14 Myslím,
00:11:15 že v tuto chvíli je to dobře.
00:11:17 Mají možnost spát samostatně.
00:11:20 Nebylo tak trochu chybou,
00:11:22 že tento prvek byl přinesen
00:11:25 až změnami v reglementu?
00:11:33 Šlo to vyřešit na začátku.
00:11:35 Už jen tím,
00:11:36 že bych maratonskou etapu zrušil.
00:11:39 Maratonská etapa je známá tím,
00:11:41 že všichni spí pohromadě v jedné
00:11:43 velké tělocvičně nebo v kasárnách.
00:11:46 Organizátor tady mohl
00:11:47 udělat výjimku.
00:11:49 Že etapu tuto vůbec
00:11:50 nemusel zařadit.
00:11:51 Oprostíme se od covid 19.
00:11:53 Jak moc se projeví to,
00:11:55 jak se závodník vyspí?
00:11:57 V další etapě?
00:12:00 Dakarští závodníci si potrpí
00:12:02 na stany, aby to mělo duch Dakaru.
00:12:11 Ale ti, co chtějí něco dokázat,
00:12:13 tak spí, kde se dá.
00:12:19 Třeba na hotelu.
00:12:21 Výsledek je potom důležitý.
00:12:24 Vyspání také.
00:12:26 V bivaku je důležitá vzájemná
00:12:29 výpomoc více než kdy jindy.
00:12:32 Při maratonské etapě.
00:12:35 Své o tom ví také Milan Engel.
00:12:40 Já jsem přijel a všechno
00:12:41 bylo rozdělané.
00:12:43 Všechno bylo rozházené.
00:12:45 Nádrže dolů.
00:12:47 Kolegovi to nešlo.
00:12:49 Nevěděl proč.
00:12:51 Ve speciálce si provizorně propojil
00:12:55 přední nádrž se zadní.
00:13:01 Přestala mu fungovat zadní nádrž.
00:13:05 Nakonec se přišlo na to,
00:13:06 proč to nešlo.
00:13:08 Teď je tam taková vychytávka.
00:13:14 Pojede s provizorní opravou.
00:13:17 Na zadní nádrž.
00:13:18 Pak tam budou nějaké dva dráty.
00:13:21 Bude to mít zítra trochu složité.
00:13:25 Ale Milan je bojovník.
00:13:28 Musíme si pomáhat.
00:13:29 Jsme tady vlastně všichni
00:13:31 na Dakaru.
00:13:34 Je to důležité.
00:13:37 Chceme si pomáhat.
00:13:38 Dnes pomůžeme Milanovi.
00:13:40 Zítra pomůže on nám.
00:13:41 Tak by to asi mělo být mezi námi.
00:13:47 Asi by mi pomohlo více lidí.
00:13:48 Více Čechů.
00:13:56 Ale jak jednou odjedou z depa,
00:13:59 tak jakmile jednou opustíte
00:14:01 ten park,
00:14:02 tak se nemůžete vrátit zpátky.
00:14:03 Takže jsem byl rád,
00:14:06 že tam zrovna přijel se mnou
00:14:09 také Pabiška.
00:14:12 Dali jsme to nějak do kupy.
00:14:15 A poradili mi zkušení jezdci.
00:14:19 O těch věcech, které jsem nevěděl.
00:14:22 Dali jsme to nějak.
00:14:23 Abych mohl pokračovat dále.
00:14:28 Jednu nádrž mít,
00:14:30 to nestačí na etapu.
00:14:40 Jak vy vnímáte dakarského ducha
00:14:42 vzájemné pomoci?
00:14:45 To je úžasné.
00:14:47 Lidé si pomáhají.
00:14:50 Chodí za sebou.
00:14:51 Povídají si.
00:14:52 Přátelský duch je tam znát
00:14:54 na každém rohu.
00:14:56 Projeví se nějak více
00:14:57 v tom maratonském pojetí etapy
00:15:00 šikovnost jednotlivých závodníků
00:15:03 při opravách svých strojů?
00:15:05 To určitě.
00:15:06 Ale hlavně je to o tom,
00:15:07 že si člověk musí uvědomit,
00:15:09 že jsou zničí první
00:15:11 den při příjezdu,
00:15:13 tak pak musí opravit.
00:15:17 Je to také o rozdělení sil.
00:15:19 Jezdit takovým tempem,
00:15:21 aby to auto nebo motorku zničilo
00:15:22 co nejméně.
00:15:24 Jak dalece do podrobnosti musíte
00:15:26 znát svou techniku?
00:15:27 Na čtyřkolce jste sám.
00:15:30 To se asi dá všechno naučit.
00:15:31 Auto bude složitější.
00:15:35 To ano.
00:15:36 Ale měli jsme poměrně hodně poruch
00:15:38 se Borisem.
00:15:40 Také v tom prvním ročníku.
00:15:46 Pepa je zdatný mechanik.
00:15:49 Auto znal do posledního šroubku.
00:15:51 S Borisem se snažíme přijít na to,
00:15:55 kde je závada.
00:15:56 Ale občas je to legrace.
00:15:58 Můžete po telefonu komunikovat
00:16:00 s někým,
00:16:01 kdo je technicky zdatnější a sedí
00:16:03 třeba u různých manuálů?
00:16:04 Správně bychom neměli volat žádného
00:16:07 servisního technika.
00:16:09 Co to znamená správně
00:16:10 bychom neměli?
00:16:11 Znamená to, že co se má dělat,
00:16:14 tak se vždy nedělá?
00:16:16 Podle reglementu by se neměl
00:16:18 používat mobilní telefon.
00:16:21 Když se vrátíme k těm,
00:16:23 co jsou na Dakaru nyní,
00:16:24 tak je tam Pabiška.
00:16:28 Pomáhal Englovi.
00:16:30 Zúročí své zkušenosti,
00:16:32 které měl třeba loni na Dakaru
00:16:33 jako mechanik?
00:16:34 Byť to byl mechanik kamionu?
00:16:37 Je to de facto legenda Dakaru.
00:16:42 Tyto všechny věci zná.
00:16:43 Ví, jaké to je,
00:16:44 když to najednou přestane jezdit.
00:16:46 Musí si potom člověk poradit sám.
00:16:49 Právě proto, že ví,
00:16:50 jak je to těžké,
00:16:51 tak rád pomůže kamarádům.
00:16:53 Jsou věci,
00:16:55 které zná nejen z Dakaru.
00:16:58 Je to výborný mechanik také.
00:17:01 Je dostatek náhradních dílů.
00:17:03 Zaznamenal jste někdy,
00:17:04 že by došlo k různému kanibalismu?
00:17:08 Jedna posádka,
00:17:09 která je na tom hůře,
00:17:11 tak pomůže výše postavené?
00:17:14 To funguje.
00:17:15 Kdo má dobrý výsledek,
00:17:16 tak má přednost.
00:17:19 Ve velkých týmech to funguje.
00:17:22 Rozebírají se auta,
00:17:24 která jsou pomalejší.
00:17:26 Aby auto s lepším výsledkem
00:17:28 mohlo pokračovat.
00:17:31 Řešit jsme na maratonské etapě
00:17:34 spoustu zajímavých věcí.
00:17:36 Kupovali jsme flexu někde
00:17:38 na přejezdu.
00:17:45 To je na dlouhé příběhy.
00:17:50 V nemocnici je v umělém spánku
00:17:51 další motorkář.
00:17:55 Má poškozené plíce a mozek.
00:18:01 Hovořilo
00:18:02 se o rychlostních limitech.
00:18:04 Ty nakonec nejsou.
00:18:06 Patří to k problému?
00:18:09 Hodně se projevuje únava.
00:18:11 Už jsme za polovinou.
00:18:14 Projeví se únava jezdců.
00:18:15 Projevuje se únava stroje.
00:18:18 Teď už by to mělo být takové,
00:18:20 že každý by měl jezdit trochu
00:18:22 více hlavou.
00:18:23 U motorkářů je dalším tématem
00:18:25 diskutovaným pouhých
00:18:27 šest pneumatik.
00:18:28 Pro elitní jezdce.
00:18:32 Gumy nemohou vydržet,
00:18:34 když už jsou tolik opotřebované.
00:18:36 Toto mi nedává vůbec význam,
00:18:37 proč to organizátor dělá.
00:18:40 Na jedné straně nesníží limit
00:18:44 rychlosti,
00:18:45 spíše vezme jezdcům možnost
00:18:47 bezpečné jízdy
00:18:48 na nových pneumatikách.
00:18:50 Pochopil bych nějakou úpravu toho,
00:18:52 že nesmí měnit pneumatiky
00:18:54 v průběhu závodu.
00:18:55 Atd.
00:18:56 Ale proč nemít nové pneumatiky
00:18:58 na nový den?
00:19:00 Když víme, že to je bezpečnější?
00:19:02 Po úspěchu současného ročníku
00:19:04 Dakarské Rallye mnohdy
00:19:05 rozhoduje navigace.
00:19:07 Zvláště na čele
00:19:08 motocyklového pořadí.
00:19:09 Hodně míchá kartami.
00:19:11 Navigace je tedy alfa
00:19:12 a omega úspěchu.
00:19:14 Po zhodnocení těch několika etap,
00:19:17 tak rozhodně mohu říci,
00:19:18 že pořadatel slíbil, co sliboval.
00:19:21 Na základě našich poznámek.
00:19:24 Nebo také podstatě stížnosti.
00:19:28 Je tam něco, co by tam mělo být.
00:19:30 Ty etapy jsou pestré.
00:19:32 Každý den se střídají
00:19:34 všechny terény.
00:19:35 Jde to z rychlých míst
00:19:37 do rozbitých kaňonu.
00:19:38 Jsou tam duny.
00:19:43 Je to pěkné.
00:19:44 Je to také navigačně
00:19:46 celkem náročné.
00:19:47 Ale jeszdil jsem složitější Dakar
00:19:49 v Peru.
00:19:50 Když se muselo navigovat v dunách.
00:19:53 Ale i tady pořadatel to dokáže
00:19:57 udělat hodně záludné.
00:20:07 Za mě super.
00:20:09 Nemohu si zvyknout na ten systém,
00:20:11 který oni zavedli.
00:20:23 Tím, že každý jezdec,
00:20:24 který míval své značky,
00:20:26 měli jsme své vykřičníky,
00:20:27 kde máme nebezpečná místa.
00:20:32 Teď to za nás dělají pořadatelé.
00:20:37 Já si na jednu odbočku,
00:20:38 která je z cesty,
00:20:42 tak si nemohu zvyknout.
00:20:48 Často to přehlédnu.
00:20:52 A prostě jsem z toho až zoufalý.
00:20:56 Ta chyba se mi pořád opakuje.
00:20:58 Neznamená to,
00:20:59 že by to byla nějak
00:21:00 nebezpečná chyba.
00:21:03 Ale už si na to musím dávat pozor.
00:21:05 Je to tam prostě špatně vidět.
00:21:08 Ta odbočka.
00:21:11 Bohužel,
00:21:12 nedá se s tím nic moc dělat.
00:21:15 Hovořil tady automobilový navigátor
00:21:17 ze kamionu a motocyklu.
00:21:20 Vy jste navigoval jak za řídítky,
00:21:22 tak vedle řidiče.
00:21:24 Jaký je to rozdíl?
00:21:26 Velký rozdíl.
00:21:27 Když jedete na motorce,
00:21:29 nebo čtyřkolce,
00:21:30 tak podstatě čtete itinerář.
00:21:33 Rovnou to děláte.
00:21:35 Kdežto jako navigátor auta to musím
00:21:37 tlumočit pilotovi.
00:21:39 Což je zpoždění.
00:21:41 Je potřeba tu komunikaci zvládat
00:21:44 natolik,
00:21:45 aby ten jezdec opravdu věděl,
00:21:47 co mu vlastně říkám.
00:21:48 V poslední době se itinerář začal
00:21:50 rozdávat těsně před startem.
00:21:54 Jaký je to krok?
00:21:56 Aby se snížilo podvádění.
00:22:03 Někteří jezdci v týmech podvádí
00:22:05 v tom,
00:22:06 že si předem obhlíží
00:22:07 kontrolní body.
00:22:13 Toto je správný krok.
00:22:16 Rozmáhají se také
00:22:17 elektronické itineráře.
00:22:19 Zatím je pro elitu.
00:22:20 Je to budoucnost?
00:22:24 Ten závod jde dopředu.
00:22:26 Není potřeba bazírovat na tom,
00:22:29 že to chceme nechat takové,
00:22:31 jaké to teď je nebo bylo.
00:22:34 Doba jde dopředu.
00:22:36 Musíme se s tím smířit.
00:22:37 Bude roadbook
00:22:38 v elektronické podobě.
00:22:40 Doba jde dopředu.
00:22:42 Co vy a rok 21 nebo Dakar 22?
00:22:48 Bude to s týmem, který máme teď.
00:22:53 Byl bych rád,
00:22:54 kdybych byl s nimi v autě.
00:22:56 Když ne, budeme zvažovat čtyřkolku.
00:22:58 Uvidíme, jak vám vyjdou plány.
00:23:01 Přejeme, aby všechno vyšlo dobře.
00:23:03 Užijte si zbytek Dakarské Rallye
00:23:05 při sledování na obrazovkách ČT.
00:23:07 Díky Martinu Plechatému.
00:23:09 Loučím se.
00:23:10 Na shledanou.
00:23:11 Mockrát díky, na shledanou.
00:23:13 To už byla poslední informace
00:23:15 z těchto dnešních Dakarských ozvěn.
00:23:18 Vy se teď už spolu s námi můžete
00:23:20 těšit na zítřejší.
00:23:21 Zůstaneme opět na čtyřech kolech.
00:23:24 Budeme se věnovat kategorii klasik.
00:23:26 Tam startuje Ondřej Klymčiw.
00:23:27 Hostem bude Jiří Kotek.
00:23:29 Který pro něho automobil postavil.
00:23:31 U Dakarských ozvěn zítra
00:23:33 na shledanou.
00:23:34 Zůstávejte u obrazovek ČT.
00:23:37 Sledujte další sportovní vysílání.
00:23:39 Pro tuto chvíli je to vše.
Pohled odborníků na českou účast a aktuální dění na Rally Dakar 2021
Mapa stránek | RSS | Nahoru f
© Česká televize 1996–2021 | English | 3