Chat

host

Váš pedagog

Záznam chatu z úterý 31. března

maxik: „co budeme mi třeťáci na 31. března?“

Váš pedagog: „Rozvrh hodin je zde: https://www.ceskatelevize.cz/porady/13394657013-ucitelka/12772-rozvrh-a-materialy/ Bude to téma: Zaokrouhlujeme na stovky“

JIřina Malíková Chotěbuz: „DObrý den, škola zavřena , kde stahnu ten matriál pro malkeho . Diky Jiřina Malíková Chotěbuz“

Váš pedagog: „Materiály ke stažení jsou zde: https://www.ceskatelevize.cz/porady/13394657013-ucitelka/12772-rozvrh-a-materialy/“

Lucka: „jak se to jemuje nadálu“

Váš pedagog: „Předpokládám, že myslíte web nadalku.msmt.cz, adresa je zde: https://nadalku.msmt.cz/cs/vzdelavaci-zdroje/prurezove/ucitelka“

Krausová Lenka Plzeň: „Dobrý den, chápu velmi dobře že toto nejsou prázdniny. Ale přijde mi opravdu přehnané dělat doma úkoly z výtvarné a hudební výchovy a pracovních činností. Pracuji jako zdravotní sestra v nemocnici. Sloužím dvanácti hodinové směny. A manžel má to štěstí, že zatím o práci taky nepřišel. A věřte mi že toho máme oba až nad hlavu i bez těchto výchov. A učení na dálku u nás znamená e-mail strana od-do. Máme doma prvňáčka a čtvrťáka. Poraďte jak to zvládnou...“

Váš pedagog: „A to je právě ten nešťastný způsob vedení výuky na dálku, o kterém jsem mluvil. Prosím obraťte se na vyučující ve škole, protože takto se to podle mého názoru ve Vaší situaci moc zvládnout nedá. Úkoly z VV a HV jsou možné, ale měl by to být doplněk, spíše pro zábavu a potěšení, s velkou volností pro zadání.“

Oliver Hajzoch: „Dobrý den, Mám dotaz, proč pan pedagog sedí tak hloupě uprostřed nějaké cvičící místnosti? Není lepší sedět někde v rohu? Vždyť už několikrát dostal něčím po hlavě. Děkuji za odpověď. :)“

Váš pedagog: „Nebojte, zatím je to v pohodě.“

Dotota: „Dobrý den kdy půjdeme do školy. Děkuji ,s pozdravem Dorotka Walachová“

Váš pedagog: „Zatím se předpokládá, že by to mohlo být začátkem června. Ale jisté to není.“

Martin Novák: „Dobrý den. Mohu se zeptat, jestli je tělocvik za celý den jen jednou?“

Váš pedagog: „Tělocvik bývá 2x, po druhé a po páté hodině.“

Michal Šolc: „Dobrý den, nevloudila se do dnešní (31.3.) matematiky pro 2. třídu chybička? Na tabuli bylo uvedeno u násobení "součin . součin =podíl", nemá to být "činitel . činitel = součin"? S přáním pevného zdraví M. Šolc“

Váš pedagog: „Ano, máte pravdu, chybička se vloudila, správně má být činitel . činitel = součin. Omlouváme se.“

Karel: „Proč není vyučování náboženství? Je to možné?“

Váš pedagog: „Náboženství není povinnou součástí vzdělávání ve veřejných základních školách.“

marek: „budete vysílat i výtvarku.“

Váš pedagog: „Výtvarné aktivity jsou součástí ostatních předmětů.“

patrik pavlas: „proč ty děti nemají angličtinu děkuji ¨“

Váš pedagog: „Angličtina bývá součástí ostatních předmětů a je také o přestávkách.“

Josef: „Mam dotaz ohledně španělštiny kdy teda bude?“

Váš pedagog: „Se španělštinou se ve výuce nepočítá.“

Vlastik: „Proč mé dítě nemá nárok na finanční ohodnocení že vzorně sleduje vás pořad a má vše na 1*??“

Váš pedagog: „Tak to je především otázka pro Vás ;-)“

Veronika Žaloudková: „Dobrý den, v prvé řadě děkuji, že ČT takto rychle zareagovala, umím si představit jak je těžké program výuky připravit, učitele, děti atd.. Přesto prosím nebylo by možné trochu zvýšit náročnost? obě děti (předškolák a 3.třída) se nudí a říkají, že je to "pro mimina"..a to jsou z obyčejné sídlištní ZŠ v Brně :-) Děkuji Žaloudková“

Váš pedagog: „Děkujeme za ocenění. Nastavit stejnou náročnost pro všechny děti, které se s pořadem učí, ale tak, aby všem vyhověla, je prakticky nemožné. Pro některé děti může být vzdělávací obsah ve vysílání lehký, pro jiné je zase akorát. Jde především o náměty pro rodiče. Další materiály jsou dostupné např. zde: https://nadalku.msmt.cz/cs/vzdelavaci-zdroje/prurezove/ucitelka.“

marek: „budete mít i soutěžní otázky.“

Váš pedagog: „Soutěžní otázky ani ne, ale třeba domácí úkoly, nebo náměty na nakreslení obrázku.“

Aneta: „Dobrý den, Kdy nám přijde rodičák?“

Váš pedagog: „Myslíte, kdy Vám přijde pozvánka na schůzku rodičů žáků ze třídy v UčíTelce ? ;-)“

Anežka: „Děkujeme za dobré náměty pro práci s dětmi doma.“

Váš pedagog: „Děkujeme, jsme rádi, že program plní svůj účel.“

Jachymek: „Pls mate nejake navody na uceni“

Váš pedagog: „Tak třeba tento pořad.“

Jak?: „Před pátou třídou je pořad občanka já mám páťáka a vždy když začne občanka musím vypnout televizi a pak si nevzpomenu že mu mám zapnout televizi aby viděl vyučování. Prosím nahraďte pořad občanka jiným dětským pořadem.“

Váš pedagog: „Podle mého názoru se i páťák může podívat na pořad Občanka.“

Jaroušek: „Bude někdy sexuální výchova? Dítě mám zvídavé a nevím co si s nim počít a nemám žádný materiál jak na to. Díky za pomoc přátele.“

Váš pedagog: „Sexuální výchovu necháváme v tomto případě na rodičích.“

marek: „máte úžasný seriál.“

Váš pedagog: „Děkujeme.“

Eva: „Dobrý den budete probírat i matematiku prof. Hejného? Děkuji“

Váš pedagog: „Tyto metody výuky již jsou součástí některých hodin matematiky.“

Veronika Dobrovolná: „Dobrý den moc nechápu desitina čísla ,ale snad to pochopím.“

Váš pedagog: „Věřím, že ano. Desetinná čísla budu obsahem i dalších hodin matematiky.“