14 minut

7. září 2009
Část: Ekonomické a personální turbulence v ČSA
Obsah dílu
Korupční systém v udělování víz — Dům bez vchodu II. — Ekonomické a personální turbulence v ČSA
- Zpravodajství
- Aktuální publicistika
- Ekonomické zpravodajství a publicistika
- Společenská publicistika
- Politická publicistika
- Společnost
- Politika
- Právo
- Ekonomika
Části dílu
01:09
Korupční systém v udělování víz
Státní správa a soukromé kšeftíky, v tom jsou Češi opravdoví mistři. A tohle umění dokážou nacpat i do tak citlivé oblasti jako je diplomacie. Není to vůbec poprvé, co se nad naší zahraniční službou vznáší slovo korupce. Dost si řeklo 161 Ukrajinců, kteří se museli telefonicky objednávat na schůzku k udělení víza. Teď po České republice chtějí odškodnění za přemrštěné telefonické poplatky, které zaplatily jedné soukromé, protekčně vybrané firmě. Jak vypadá korupce při udělování víz, natáčel reportér David Macháček.
12:13
Dům bez vchodu II.
Jednoho dne se probudíte, otevřete dveře a nemáte z nich kam jít. Před vámi stojí ohrada, která zatarasila jediný východ z domu. Přesně takhle jsme začínali loňského října reportáž o jedné staré paní, kterou v jejím domě uvěznila sousedka - soudkyně Nejvyššího soudu. Soudkyně po reportáži průchod uvolnila. Jenže když druhá strana nedodržela dohodu, průchod zase zavřela. Vypadá to jako malicherné sousedské kočkování, ale ve skutečnosti šlo o život - jak jsme bohužel upozornili už v první reportáži. O případe se i nadále zajímala reportérka Andrea Máslová.
22:41
Ekonomické a personální turbulence v ČSA
České, původně Československé státní aerolinie patří k ekonomické historii této země podobně jako třeba Škoda, JAWA, Tatra, Baťa, Čedok, Pilsner Urquell či Budvar. Dnes, uprostřed ekonomické krize, bojují ČSA o život. Za první pololetí prodělaly skoro dvě miliardy a v soutěži o jejich privatizaci zůstal jediný zájemce. Vedení firmy a zaměstnanci, především piloti, svalují vinu za současný stav jeden na druhého. Manažeři zaměstnancům nabídli, že když přistoupí na snížení mezd, šéfové okamžitě odejdou. Reakce pilotů: vyhlásili stávkovou pohotovost. A stopky, které odpočítávají čas na záchranu aerolinií, stále běží. Situaci rozebírají reportéři Michael Fiala a David Havlík.
Stopáž38 minut
14. září 2009
Přehled dílů
883 dostupných
Stopáž43 minut
10. března
Poslové Kremlu — Slovenský směr — Problémy pana Holečka
Poslední vysílání 10. 3. 2025 na ČT1
Stopáž41 minut
3. března
(Ne)mocní muži — Řádný tyran
Poslední vysílání 7. 3. 2025 na ČT1
Stopáž30 minut
24. února
Reportéři +
O zvířatech a lidech
Poslední vysílání 3. 3. 2025 na ČT1
Stopáž40 minut
24. února
Koně a jezdci — Milý otče
Poslední vysílání 28. 2. 2025 na ČT1
Stopáž41 minut
17. února
Muž v Dakaru — Týrání za milion
Poslední vysílání 21. 2. 2025 na ČT1
Stopáž41 minut
10. února
Tajemství zpovědnice — Případ Půta
Poslední vysílání 14. 2. 2025 na ČT1
Stopáž41 minut
3. února
Kdo drží míč — Ostuda v Provence — Město na trati
Poslední vysílání 7. 2. 2025 na ČT1
Stopáž33 minut
27. ledna
Reportéři +
Volavka a bílý kůň
Poslední vysílání 2. 2. 2025 na ČT24
Stopáž40 minut
27. ledna
Gentlemani z Camorry — Něco za něco — Pomoc, nebo kriminál
Poslední vysílání 31. 1. 2025 na ČT1
Stopáž40 minut
20. ledna
Billboardy z podsvětí — Andělské děti
Poslední vysílání 24. 1. 2025 na ČT1