Nový interaktivní zpravodajský pořad ČT24. Hlavní události dne, podstatná témata a jejich aktéři odpovídající na otázky diváků živě v Hyde Parku. Na témata „Ženeva: jaká budou auta budoucnosti?“, „Benzín, nafta, nebo hybridní pohon?“, „Škodovka a ženevský autosalon“, „Aféra Dieselgate“ s šéfem Škody Auto pro ČR Lubošem Vlčkem.

Obsah dílu

Přehrát vše

Chat

šéf Škoda Auto pro ČR

Luboš Vlček

Jaké novinky přináší autosalon v Ženevě? Jak je Škoda spokojená se studií VisionS a jaké prodeje z konceptu odvozeného SUV automobilka očekává? Změní aféra Dieselgate důraz na dieslové motory v rámci koncernu Volkswagen? Ptejte se šéfa Škoda Auto pro ČR Luboše Vlčka. Dnes v Hyde Parku.

Záznam chatu z pátku 4. března 2016

Bob: „Je Škodovka připravena na obrovský nástup hybridních technologií a elektromobilů? Nevypadá na to.“

Luboš Vlček: „Škoda auto disponuje technologickou základnou, aby ve střednědobém horizontu nabízela hybridní modely a následně elektrovozy. Nasazení těchto technologií na trh bude v souladu s požadavky klientů a vyzrálosti technologií samotných.“

Filip: „Objeví se pohon CNG i u řady Fabia a Rapid?“

Luboš Vlček: „Pro rok 2016 a 17 počítáme s nabídkou modelů Citigo a Octavia. Případné rozšíření nabídky o další modelové řady bude záležet na zájmu klientů a rozvoje segmentu vozů na CNG v České republice a na evropských trzích.“

Ondřej: „Co očekáváte od nové koncepce VisionS ? Kdy se začnou prodávat první Škodovky s autonomním řízením ? Myslíte,že třeba za padestát let budou na silnicích jezdit jen počítačem řízená auta ?“

Luboš Vlček: „Od nového konceptu VisionS očekáváme úspěšný vstup do segmentu SUV. Vůz začneme v předprodeji nabízet po pařížském autosalonu v druhé polovině roku 2016, oficiální uvedení na trh bude následně začátkem roku 2017. Nasazení prvních vozů Škoda s autonomním řízením bude záležet nejenom na dostupnosti technologie samotné, ale také na odpovídající legislativě. Za padesát let budeme jistě konfrontováni s vozy ryze autonomními, ale pevně věřím, že milovníci jízdy automobilem si budou užívat i za padesát let své vášně, a to řídit svůj vůz.“

Karel: „Bude v budoucnu i kratsi verze vozidla(ne sedmimistna, stacila by i ctyrmistna) problemy s parkovanim, nevytizeni auta pary stredniho veku, spotreba) Dekuji“

Luboš Vlček: „Nově příchozí verze nového modelu SUV bude nabízena v pětisedadlové verzi standardně. Sedmimístná verze bude k dispozici na přání klienta, tzn. bude na rozhodnutí klienta, jakou verzi si vybere.“

Karel: „Kdo rozhoduje o nových modelech? Volkswagen, nebo Škoda? Asi si nemůžete říct - chci 4 SUV. Jak se řeší konkurence mezi značkami v rámci koncernu?“

Luboš Vlček: „Produktová strategie je primárně v odpovědnosti jednotlivých značek a každá značka má svoje produktové poslání v rámci celé skupiny.“

Václav: „Škodovka v historii vyráběla i sportovní vozy. Nyní se profiluje jako značka pro rodinu a na emoce je skoupá. Nedávno Svět motorů zveřejnil obrázek nové Š Garde, v daném segmentu jedinečný "levný" sporťák. Proč takový vůz Škoda nezařadí do nabídky?“

Luboš Vlček: „Jak jsme uvedli na autosalonu v Ženevě, nejaktuálnější rozšiřování produktové palety bude zaměřeno na modely SUV. Dobrou zprávou pro všechny fanoušky motoristického sportu jistě bude, že budeme prohlubovat naše aktivity v motorsportu prostřednictvím továrního týmu. Aktuálně doporučuji všem zájemcům o sportovně laděný vůz vyzkoušet naši novinku Octavii RS nyní nově i s pohonem na všechny čtyři kola.“

Stopáž90 minut
Rok výroby 2016
 P ST