Rada

Reklamace zájezdu

8. 3. 2017

Dotaz diváka: Byl jsem na dovolené s cestovní kanceláří a chci zájezd reklamovat. Existuje nějaká lhůta, do kdy musím cestovku kontaktovat?

Pokud zájezd vykazuje vadu, nebo dokonce je těch vad více, pak je třeba ty vady včas a řádně vytknout. Tím včas je myšleno to, že musí být vytknuty bez zbytečného odkladu, nejpozději potom do jednoho měsíce od skončení zájezdu. Vady je třeba vytknout vždy u pořadatele zájezdu, případně u zprostředkovatele, tzn. u osoby, která zprostředkovala uzavření smlouvy. Co se týče řešení, nebo odstranění vad, tak primárně samozřejmě pokud lze odstranit vadu na místě, pak toto řešení je ideální, nicméně jsou situace, kdy takto postupovat nelze a pak je možné postupovat tím způsobem, že budeme žádat u cestovní kanceláře slevu z ceny zájezdu. Sleva z ceny zájezdu se samozřejmě odvíjí od toho, jakého charakteru vada byla, jak závažná, po jak dlouhou dobu trvala.

Autor reportáže: Šárka Polanská

Přejít na obsah dílu

Vyhledávání v archivu reportáží