Rada

Reklamace zájezdu

29. 1. 2015

Dotaz diváka: Před týdnem jsme se s rodinou vrátili z dovolené a chceme zájezd reklamovat. Jak máme správně postupovat?

Pokud má zájezd vadu, pak je třeba, aby zákazník zájezd reklamoval, a to nejpozději do jednoho měsíce od skončení zájezdu, pokud možno bez zbytečného odkladu. Zájezd je možné reklamovat, tedy vadu vytknout, přímo u pořadatele zájezdu, případně u osoby, která zájezd zprostředkovávala. Pokud toto divák učiní, pak má nárok na slevu z ceny zájezdu, přičemž sleva závisí od rozsahu a od trvání vad. Pokud by reklamace nebyla vyřízena řádně, může se divák obrátit se svým nárokem na soud, kde bude sleva posouzena a soud rozhodne o tom, v jakém rozsahu by byla sleva poskytnuta.

Autor reportáže: Šárka Polanská

Přejít na obsah dílu

Vyhledávání v archivu reportáží