Rada

Slevový portál

27. 6. 2013

Dotaz diváka: Na slevovém portálu jsem si koupil poukaz do hotelu. Chtěl jsme ho měsíc předem stornovat, a to z rodinných důvodů. Bohužel nám hotel odmítá peníze vrátit. Prý nejsme jeho klienti.

V případě, že si koupím poukaz přes slevový portál například na pobyt v hotelu, tak ten smluvní vztah je mezi mnou a slevovým portálem, tzn. já nemám žádnou smlouvu s hotelem o zajištění ubytování. Pokud se vyskytne nějaký problém, například v tom, že hotel něco neplní, tak ta reklamace je vždy vůči slevovému portálu. Je to stejné jako když si koupím zájezd do zahraničního hotelu. Vždy tu reklamaci řeším s cestovní kanceláří, ne s hotelem. Takže pokud si kupuji nějaký pobytový poukaz, je vždy dobré prostudovat si podmínky poukazu a i všeobecné podmínky slevového portálu, protože se mi může stát, že poukaz nejde vrátit, že není možné stornovat pobyt. Je to i v důsledku toho, že jsou tam nastaveny i nižší ceny, takže můžu mít omezena práva.

Autor reportáže: Pavel Říčka

Přejít na obsah dílu

Vyhledávání v archivu reportáží