Jiří Zíta se svými hosty ve studiu na aktuální motoristické téma
00:00:16 Krásný dobrý den vám přeji
00:00:17 při sledování dalšího vydání
00:00:19 televizního pořadu Svět
00:00:20 motorů speciál.
00:00:21 Dnes se budeme ještě ohlížet
00:00:23 za Dakarskou Rallye,
00:00:24 a to speciálně
00:00:26 za motocyklovou kategorií.
00:00:27 Ve studiu mám tři české
00:00:29 reprezentanty,
00:00:30 kteří se účastnili letošní rally.
00:00:33 Je to Martin Michek,
00:00:34 David Pabiška a Libor Podmol.
00:00:37 Přeji vám krásný den.
00:00:38 Dobrý den.
00:00:39 Krásný den.
00:00:41 To naše povídání začneme
00:00:42 s Martinem Michkem.
00:00:44 Vy jste skončil 10. absolutně,
00:00:46 druhý ve své třídě.
00:00:48 Vyrovnal jste rekord
00:00:50 Stanislava Zlocha.
00:00:51 Nemrzí vás,
00:00:52 že to nebylo o jeden
00:00:53 stupínek lepší?
00:00:55 Je co vylepšovat.
00:00:57 Po dlouhých 23 letech jsme přivezli
00:00:59 něco ohromného,
00:01:00 co na Dakaru nebylo.
00:01:02 Kus historie.
00:01:03 Zapsali jsme se.
00:01:04 Česká vlajka,
00:01:05 motoristický sport do nějakých
00:01:07 historických tabulek.
00:01:09 Já si myslím že i historických
00:01:11 tabulek Dakaru.
00:01:13 Hráli jsme vysoko, česká
00:01:14 vlajka, 10. místo,
00:01:16 vůbec mě to nemrzí a je potřeba
00:01:20 se zaměřit a dále pracovat a zkusit
00:01:22 předjet sám sebe ještě.
00:01:24 Byla vaše druhá účast na Dakarské
00:01:27 Rallye jednodušší z toho pohledu,
00:01:29 že jste měl z čeho čerpat,
00:01:31 ze zkušeností z loňska?
00:01:33 Určitě.
00:01:34 Malinko jsem věděl,
00:01:35 co ta soutěž obnáší
00:01:36 a na co se mohu připravit.
00:01:38 Viděl jsem,
00:01:39 že ranní vstávání bude kruté.
00:01:40 Nicméně bylo tam hodně novinek,
00:01:42 třeba airbag vesty.
00:01:49 Proběhlo to výborně.
00:01:51 Párkrát mi tam také praskla
00:01:52 a měnili jsme bombičky.
00:01:55 Ale když to mohu porovnat,
00:01:57 tak si myslím,
00:01:58 že ta soutěž má nějaké řády,
00:02:01 co se týče těch základních
00:02:03 najetých, ty tam byly stejné.
00:02:05 Malinko jsem věděl, do čeho jdu.
00:02:07 Ale pochopitelně Dakar je každý
00:02:09 jiný a pořadatel etapy se snaží
00:02:11 dělat tak záludný a jiný,
00:02:15 že v etapách nikdy nevíte,
00:02:17 co vás čeká.
00:02:18 Ukázal jste,
00:02:19 že umíte jet hodně rychle a jisté
00:02:21 rezervy jsou stále v navigaci.
00:02:23 Už víte,
00:02:23 jak budete trénovat
00:02:25 a co vše budete pilovat?
00:02:27 Je to jasné.
00:02:28 Ta navigace je teď číslo jedna.
00:02:29 Je potřeba pilovat a sehnat
00:02:31 potřebné finance
00:02:32 v rámci soustředění.
00:02:35 Investovat to do tohoto,
00:02:37 abychom byli opravdu
00:02:38 perfektně připravení.
00:02:42 Vím o tom.
00:02:44 Ta navigace je potřeba.
00:02:45 Bohužel já jsem letos měl zranění.
00:02:48 Nebo bojoval jsem o život.
00:02:50 Potom přišel koronavirus.
00:02:53 Já jsem loni sjel z rampy
00:02:56 Dakaru 2020.
00:02:58 Nic jsem v navigaci nedělal a najel
00:03:01 jsem na rampu 2021.
00:03:05 Pochopitelně tento rok bez pár dní,
00:03:07 který tréninkem chybí
00:03:10 moc a já si myslím,
00:03:12 že teď by bylo potřeba do toho
00:03:14 bušit a starat se o tyto věci
00:03:17 jako navigace.
00:03:19 Nebojí se o vás Ervín Krajčovič,
00:03:21 že by si vás mohli všimnout
00:03:22 manažeři továrních týmů
00:03:24 a že by mohl přijít o svého jezdce?
00:03:28 Vždy jsou nějaké obavy
00:03:30 ze všech stran.
00:03:32 Nikdo neví, co na něj číhá.
00:03:35 Stát se továrním jezdcem,
00:03:36 bylo by to něco nádherného.
00:03:38 Myslím si,
00:03:39 že pro český sport
00:03:40 u nás na dakarské scéně by to bylo
00:03:45 také zase posunutí české vlajky
00:03:47 a historický krok.
00:03:50 Ale uvidíme, to je vše ve hvězdách.
00:03:53 Na rozdíl od Martina Michka
00:03:55 má David Pabiška zkušenosti
00:03:56 z Dakarské Rallye na rozdávání.
00:03:59 Vy jste sem vrátil na slavnou
00:04:00 soutěž po dvouleté pauze.
00:04:03 Co to pro vás znamenalo?
00:04:07 Já jsem se s tím musel
00:04:08 trochu poprat.
00:04:11 Vrátil jsem se tam ještě
00:04:12 do té nejtěžší třídy malé moto
00:04:14 bez servisu,
00:04:15 když jsme si všechno museli servis
00:04:17 Ovad sami.
00:04:22 Můj návrat byl takový,
00:04:25 byl jsem s tím do finále spokojený,
00:04:28 ale ty dva roky bez navigace
00:04:32 byly cítit.
00:04:33 Musel jsem si zvyknout
00:04:36 na ten systém,
00:04:37 který pořadatel zvolil,
00:04:39 že se ty knihy dávají ráno.
00:04:42 Zjistil jsem,
00:04:43 že se tam marně peru
00:04:47 s jedním problémem.
00:04:50 Ta chyba, kterou jsem dělal,
00:04:53 mě stála příliš mnoho času.
00:04:57 Ale do finále jsem spokojený,
00:04:59 že jsem to do kroutil v té třídě
00:05:03 malé moto.
00:05:04 Samozřejmě ten návrat
00:05:06 je vždy složitý.
00:05:07 Takže pokud tam vydržím do nějakých
00:05:13 budoucích let,
00:05:16 tak budu zase pracovat na tom,
00:05:18 že ta navigace,
00:05:21 člověk si musí zvyknout,
00:05:23 kdo to maluje a trošku se vpravit
00:05:26 do myšlení toho, kdo to maluje.
00:05:33 Jste výjimečný tím,
00:05:34 že jste byl dvanáctkrát na startu
00:05:36 a všech 12 startů jste proměnil
00:05:38 výjezdu na cílovou rampu.
00:05:40 Startoval jste
00:05:42 na třech kontinentech.
00:05:43 Dokážete porovnávat rally v Africe,
00:05:45 v Jižní Americe a v Saúdské Arábii?
00:05:48 Pokud budu mluvit skoro za všechny
00:05:50 kluky,
00:05:51 tak ta Saúdská Arábie
00:05:54 je úplně nejhorší.
00:05:56 Protože samozřejmě tam nás provází
00:05:58 šílená zima.
00:06:00 Ráno na přejezdech,
00:06:01 kde jedeme 250 km,
00:06:03 musíte pospíchat v těch
00:06:05 pár stupních.
00:06:08 Nemůžete si dovolit jet pomalu,
00:06:10 musíte jet kolem 120, 130 km/h.
00:06:15 Tam je opravdu ta zima nepříjemná,
00:06:18 kdy člověk přijede před rychlostní
00:06:20 zkoušku a je totálně vymrzlí a musí
00:06:24 se okamžitě nějakým způsobem
00:06:27 zahřát, aby mohl podat lepší výkon.
00:06:30 Je to pro každého stejné,
00:06:32 ale jednoznačně je to nejhorší
00:06:37 kontinent, na který jsem jel.
00:06:40 Jedenáctkrát jste absolvoval rally
00:06:42 v sedle motocyklu,
00:06:43 jednou jste byl navigátorem.
00:06:45 Co vás v těch 45 letech táhne ještě
00:06:48 do sedla motocyklu?
00:06:50 Děkuji,
00:06:51 že jste mi připomenul můj věk.
00:06:55 Ale co mě tam táhne,
00:06:57 je to asi nějaký životní styl.
00:07:00 Jestli to bude v jakékoliv roli
00:07:02 pro budoucnost, navigovat,
00:07:04 ale ta motorka
00:07:06 je pro mě celoživotní záležitost.
00:07:10 Ještě si myslím,
00:07:11 že po letošním výkonu jsem
00:07:14 sám spokojený a myslím si,
00:07:16 že tam ještě své místo mám a není
00:07:19 to na to, abych musel zůstat doma.
00:07:22 Jel jste poprvé bez asistenční
00:07:25 kategorie,
00:07:27 skončil jste těsně
00:07:28 pod stupni vítězů.
00:07:29 Věříte,
00:07:30 že by to příště mohlo vyjít?
00:07:36 Ta pračka se na Dakaru točí s námi
00:07:38 docela výrazně.
00:07:44 Nedokážu říct, co dokážu odhadnout,
00:07:47 je výkonnost kluků,
00:07:49 kteří byli přede mnou v té třídě.
00:07:56 Kdo vyhrál tu třídu,
00:07:57 byl 21. absolutně.
00:07:59 Kluci si to tam rozdali v té třetí
00:08:02 desítce, protože
00:08:03 to bylo 21, 24, 26.
00:08:06 Já až 30.
00:08:08 Relativně nějaká šance tam je.
00:08:10 Ale já spíše letos jsem nemohl
00:08:13 úplně závodit.
00:08:16 Neberu to jako výmluvu nebo
00:08:18 něco podobného.
00:08:19 Ale ta pauza pro mě byla důležitá,
00:08:21 abych se vůbec vrátil do toho
00:08:23 celého systému a nějak
00:08:26 na to závodění budu moci
00:08:28 myslet napřesrok.
00:08:31 Z hlediska dakarských zkušeností
00:08:33 je opakem Davida Pabišky
00:08:35 Libor Podmol.
00:08:36 Nováček,
00:08:37 který se neztratil mezi nováčky
00:08:38 celkově, 39. mezi nováčky.
00:08:42 Jak hodnotíte svou premiéru
00:08:43 na Dakaru?
00:08:47 Tak dobré.
00:08:49 Dojel jsem do cíle,
00:08:50 takže to bylo určitě radostné.
00:08:54 Zažil jsem tam spoustu
00:08:56 dobrodružných zážitků.
00:09:03 Byla to dřina,
00:09:04 bylo to opravdu chvilkami,
00:09:06 ty ranní přejezdy,
00:09:08 to byl občas zážitek.
00:09:09 Člověk se snaží v hlavě vymyslet
00:09:11 něco, aby nemyslel na to,
00:09:13 že je zrovna ta zima a že ho čeká
00:09:15 ještě 250 km po dálnici ve tmě.
00:09:18 Ale jinak určitě velká
00:09:21 životní zkušenost.
00:09:23 První půlka pro mě bylo
00:09:24 velké trápení.
00:09:26 První den velký pád.
00:09:28 Druhý den jsem byl u toho,
00:09:29 jak tam masírovali srdce tomu
00:09:31 Indovi,
00:09:32 se kterým jsem se bavil
00:09:34 den předtím.
00:09:35 Třetí den jsem zůstal hodinu
00:09:36 a půl v poušti.
00:09:38 Od šestého dne to byla zábava.
00:09:44 Co to dělalo s vaším tělem?
00:09:48 Byl jste zvyklí si odskákat
00:09:49 dvouminutovou sestavu,
00:09:51 potom mít pauzu.
00:09:52 Tady to bylo dva týdny
00:09:54 bez nejmenšího odpočinku.
00:09:56 Vždy to bylo náročné.
00:10:00 Zhoršoval jsem si to svými pády,
00:10:02 eskapádami,
00:10:03 když jsem si to dělal
00:10:05 ještě náročnější.
00:10:06 Jenže ten výdej energie,
00:10:08 které je devět hodin za ten den.
00:10:15 I když jsem se snažil dojíst vše,
00:10:17 co jsem mohl a v té rally je toho
00:10:19 opravdu hodně,
00:10:20 tak jsem stejně domů přijel
00:10:22 takový pohublý.
00:10:28 Ale jinak fyzicky neměl jsem
00:10:30 větší problém.
00:10:31 Štvalo mě, že jsem věděl,
00:10:33 že ta moje váha není úplně ideální
00:10:35 na to rally.
00:10:41 Bylo to těžké srovnat.
00:10:43 Co říkali mechanici,
00:10:45 když jste jim několikrát přivezl
00:10:47 motocykl v takovém nelichotivém
00:10:49 stavu, téměř ve stavu šrotu?
00:10:52 Alespoň měli co dělat.
00:10:58 Ne,
00:10:59 my jsme tam jeli v týmu pěti lidí,
00:11:01 můj mechanik Petr Vesecký,
00:11:04 potom pan Zeman,
00:11:06 který točil náš dokument,
00:11:07 který chceme představit lidem,
00:11:11 jaké emoce se prožívali.
00:11:14 Potom se mnou byli dva sponzoři
00:11:16 a kamarádi.
00:11:17 My jsme měli opravdu rodinný
00:11:19 malý tým.
00:11:19 Nikdo z nás na Dakaru
00:11:21 předtím nebyl.
00:11:22 Nikdo nevěděl,
00:11:23 co má dělat a o to jsme měli
00:11:26 větší zážitky.
00:11:29 Takže tak.
00:11:30 Už teď nevím, na co ses ptal.
00:11:33 Jestli měli mechanici hodně práce?
00:11:36 Ten první den.
00:11:37 První den jsem přivezl motorku,
00:11:39 a věděl jsem,
00:11:40 že mě to bude stát
00:11:41 nějakých 200 000.
00:11:43 Říkám si, super,
00:11:44 to začínáme skvěle.
00:11:46 Co nohy?
00:11:47 Ty držely?
00:11:48 Fanoušci motoristického sportu,
00:11:50 kteří viděli rentgenové snímky
00:11:52 po pádu z motocyklového freestylu,
00:11:54 málokdo věřil,
00:11:56 že ještě bude tělo schopné závodit.
00:12:01 Zaplať pánbůh jsem se do nohou
00:12:03 nebouchl,
00:12:04 s nohama jsem neměl problém.
00:12:07 Spíše mě začali hodně bolet ruce.
00:12:09 Šestý den jsem nemohl ani otevřít
00:12:11 láhev,
00:12:12 měl jsem nějaký zánět šlach
00:12:14 a už se mi nejezdilo úplně nejlépe,
00:12:16 ale trápily mě ruce,
00:12:17 že jsem na nohy ani nemyslel.
00:12:19 Přišla nejhorší chvíle v poslední
00:12:22 etapě, kdy přišlo rozpletené kolo.
00:12:25 Musel zastavit Roman Krejčí a spolu
00:12:27 jste se dohodli,
00:12:28 aby to vyšlo až do cíle?
00:12:34 Říkal jsem si,
00:12:35 že od toho sedmého dne to bylo
00:12:37 docela fajn.
00:12:38 Začalo mě to bavit.
00:12:39 A aby to mělo nádech dramatu,
00:12:42 muselo se něco přihodit
00:12:44 poslední den.
00:12:45 Bylo to dlouhé,
00:12:46 měl jsem
00:12:47 nějakých 60 km s rozpleteným kolem
00:12:49 a začal jsem to potom spravovat,
00:12:51 že bych přehodil ty špice.
00:12:54 V tom mi zastavil a říká,
00:12:56 chceš moje kolo.
00:13:06 Povedlo se potom přestavit moje
00:13:08 kolo a na něm dojel do cíle,
00:13:10 kde jsem čekal.
00:13:11 To byl takový happy end.
00:13:14 O to silnější příběh.
00:13:16 Pánové,
00:13:17 když se bavíme o síle příběhů,
00:13:20 mohla vaši účast ovlivnit také
00:13:22 pandemická situace.
00:13:24 S jak čistou hlavou jste jeli
00:13:25 na Dakar.
00:13:26 Musíme připomenout,
00:13:28 že Ivan Jakeš sice přijel,
00:13:29 ale nezávodil.
00:13:31 Bylo to těžké.
00:13:33 Ty poslední dny před startem,
00:13:35 kdy jsme byli testovaní
00:13:36 před odletem.
00:13:37 Po příletu jsme všichni byli
00:13:39 v takové karanténě a v takové
00:13:41 bublině, co bude.
00:13:42 Doufali jsme,
00:13:43 že jsme všichni připravení.
00:13:50 My jsme měli s týmem sezení a celý
00:13:52 tým se k tomu zachoval perfektně,
00:13:54 jak k pandemii,
00:13:55 tak k celému Dakaru.
00:13:58 A to bylo to důležité,
00:13:59 přistupovat k tomu s nějakou
00:14:02 pokorou a ta pravidla respektovat.
00:14:04 To se nám podařilo a mohli
00:14:06 jsme startovat.
00:14:07 Musím poděkovat celému týmu,
00:14:09 který to zabezpečoval
00:14:11 a startovali jsme.
00:14:14 Davide,
00:14:15 vy jste s Ivanem Jakešem dříve
00:14:16 působil v jednom týmu.
00:14:18 Máte od něj nějaké zprávy,
00:14:19 jak to nesl?
00:14:21 Nebál jste se něčeho podobného?
00:14:23 Vůbec.
00:14:23 My jsme se tam nějak pozdravili.
00:14:26 Dokonce když jsme potom skončily
00:14:29 a balili jsme věci,
00:14:30 on tam přijel z hotelu.
00:14:33 Já jsem se díval,
00:14:34 že tam ještě pořád je.
00:14:38 Pro něj to byla velká problematika.
00:14:42 Kdyby se to stalo každému z nás,
00:14:44 nedovedu si představit,
00:14:45 co bychom vůbec dělali.
00:14:47 Byly tam ty možnosti náhradního
00:14:49 jezdce apod.
00:14:52 Ale co by se dělalo
00:14:53 po té ekonomické stránce,
00:14:55 co by na to řekli naši
00:14:56 sponzoři, partneři.
00:14:59 Pro mě osobně to bylo
00:15:00 velice stresující.
00:15:01 Protože čekat na ty výsledky jako
00:15:03 na popravu někde na hotelu, myslím,
00:15:06 že jsem si to užil náramně.
00:15:10 A vůbec nechci ani chvilkami
00:15:12 pomyslet,
00:15:13 jak muselo být tomu Ivanovi.
00:15:16 Libore,
00:15:17 vy jste se začal připravovat
00:15:19 ve větším týmu společně s Martinem
00:15:20 Michkem a potom jste si utvořil
00:15:22 svůj vlastní tým.
00:15:23 Jak byla virem poznamenaná
00:15:25 vaše příprava?
00:15:26 Jako nováček jste musel absolvovat
00:15:29 nějaký závod,
00:15:30 abyste se kvalifikoval.
00:15:33 Těch závodů bych objel více,
00:15:34 kdyby byly.
00:15:37 Objel jsem, co se dalo.
00:15:38 Ať už Řecko nebo kvalifikace
00:15:42 ve Španělsku.
00:15:46 Ta příprava samozřejmě
00:15:47 byla posunuta.
00:15:49 Spíše nás to posílilo ekonomicky.
00:15:52 Že samozřejmě ty firmy,
00:15:55 těžko se hledají partneři
00:15:57 v této době.
00:15:59 To bylo to nejhorší.
00:16:01 Samozřejmě potom ten stres před
00:16:02 tím,
00:16:03 že jsi do toho dal milion času,
00:16:06 spoustu energie, ten trénink bolel.
00:16:10 Stojí to spoustu peněz
00:16:11 a ty jsi kupuješ letenky pro sebe
00:16:14 i pro celý tým a ještě pořád nevíš
00:16:17 pět dní před závodem,
00:16:18 jestli budeš startovat.
00:16:19 Záleží to na tom,
00:16:21 jestli se ti trefili
00:16:22 do té správné dírky.
00:16:24 Potom když zjistíš,
00:16:26 že jeden člověk,
00:16:27 který s tebou seděl v letadle,
00:16:29 má korunu.
00:16:34 To bylo samozřejmě náročné
00:16:37 po psychické stránce.
00:16:39 Vše, co si obětoval,
00:16:41 může skončit na jednom
00:16:42 pozitivním testu.
00:16:43 Když jsme zmínili ten strach,
00:16:46 všichni motorkáři museli
00:16:47 mít airbag vestu.
00:16:49 Vy jste byli zvyklí
00:16:51 skákat 10 m nad zemí v tričku.
00:16:53 Jak na vás působilo
00:16:55 to utěsněné oblečení?
00:16:56 Myslí, že to bylo naprosto super.
00:16:59 Dvakrát mi to zachránilo nos.
00:17:02 První i poslední den.
00:17:04 Na ty malé pády to člověka
00:17:06 musí zlobit.
00:17:12 Ale když se přihodí pád přes
00:17:13 řidítka v obrovské rychlosti,
00:17:15 vždy se to nafoukne a zpevní tito
00:17:17 horní část těla.
00:17:20 Skvělý výrobek.
00:17:22 Jak se na tu problematiku
00:17:23 bezpečnosti dívá David Pabiška?
00:17:26 Já mám tedy trochu odlišný názor.
00:17:35 Já si myslím,
00:17:36 že to je cesta někam jinam.
00:17:40 Ačkoliv musím uznat,
00:17:42 že opravdu to funguje,
00:17:43 když se něco stane,
00:17:44 v tomto případě, co Libor říkal.
00:17:47 Ale máte pouze jednu šanci.
00:17:51 Když se vyfouknete,
00:17:52 buď tu vestu budete muset na místě
00:17:55 sundat,
00:17:56 museli byste mít více bombiček.
00:18:06 Na mě to působilo tak.
00:18:10 Štefan Svitko říkal,
00:18:12 že když bouchne,
00:18:14 ta psychika je narušená
00:18:16 v tom závodění.
00:18:18 Takže já s tím nejsem úplně
00:18:20 spokojený a starý model a chrániče
00:18:24 byli lepší.
00:18:27 Vzal by si Martin Michek
00:18:28 bombičkou vestu?
00:18:30 Já mám úplně odlišný názor.
00:18:33 Myslím si,
00:18:34 že je to krok správným směrem.
00:18:37 Měl jsem akci,
00:18:39 kdy jsem letěl do dun a nalétl jsem
00:18:41 do duny a najednou člověk byl jako
00:18:45 Robo kop.
00:18:46 Úplně strnulí.
00:18:48 Ten vývoj je potřeba,
00:18:50 aby to ještě nějaké věci snesl,
00:18:53 nebouchlo to jen tak samovolně.
00:18:57 Ale myslím si,
00:18:58 že je to cesta správným směrem.
00:19:03 Já říkám ano.
00:19:04 Pánové,
00:19:05 na závěr na každého z vás odpověď
00:19:07 třeba ve dvou větách,
00:19:09 co vás čeká v přípravě
00:19:10 na Dakar 2022?
00:19:12 Martin Michek?
00:19:13 Pot a dřina.
00:19:15 David Pabiška?
00:19:16 To jsi měl rychlé.
00:19:21 Já bych řekl,
00:19:22 že v mém případě uvidím,
00:19:24 jestli se někam vrhneme směrem
00:19:26 v té virové situaci.
00:19:30 Já už jsem z toho nervózní.
00:19:32 Ale samozřejmě pokud
00:19:34 se tým rozhodne jet dále,
00:19:38 tak pojedu.
00:19:40 Udělám pro to maximum,
00:19:42 co vůbec nám ten stav dovolí.
00:19:44 Libor Podmol zůstane v jedné stopě?
00:19:48 Teď budeme připravovat ten dokument
00:19:50 z Dakaru a dodělám knihu a podle
00:19:53 mě v květnu se rozhodnu,
00:19:57 co bude dále.
00:19:58 Teď momentálně nevím a jak říkají
00:20:01 kluci,
00:20:02 ta pandemická doba
00:20:03 k tomu nenahrává.
00:20:04 Uvidíme, jak se bude dařit.
00:20:07 Doufejme, že se vám bude dařit.
00:20:08 Letošní Dakar byl hodně úspěšný.
00:20:12 Děkuji vám za návštěvu ve studiu,
00:20:14 přeji vám příjemný zbytek dne.
00:20:16 Na shledanou.
00:20:19 Pro tuto chvíli se loučím i s vámi,
00:20:21 milí televizní diváci.
00:20:23 Sledujte program ČT sport i nadále.
00:20:26 Odsud je to pro tuto chvíli vše,
00:20:28 přeji příjemný zbytek dne a brzy
00:20:30 na shledanou.
00:20:31 Živé titulky ve spolupráci se ZČU Inovace podpořená TA ČR Mluvčí: Iva Havránková
Jiří Zíta se svými hosty ve studiu na aktuální motoristické téma
Mapa stránek | RSS | Nahoru f
© Česká televize 1996–2021 | English | 1