Souhrn toho nejpodstatnějšího ve světě filmových pláten
00:00:17 Dobrý den z 51. ročníku
00:00:21 Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary.
00:00:24 Dnes se budeme věnovat snímku Vlk z Královských Vinohrad.
00:00:27 Naším hostem bude herec Jiří Mádl,
00:00:30 který v tomto filmu hrál postavu, jejíž příběhy byly inspirovány
00:00:33 životními osudy režiséra snímku Jana Němce.
00:00:36 Představíme tři scenáristy oceněné tradiční cenou Filmové nadace.
00:00:39 A řeč bude o novém filmu režiséra Míry Janka
00:00:43 Normální autistický film.
00:00:45 O filmech o autismu a obecně o postižených jsme zvyklí,
00:00:48 že jsou to většinou těžké, občas až bezvýchodné filmy.
00:00:52 Váš film je ale úplně jiný. Je veselý, je hravý, zábavný.
00:00:56 Věděl jste od začátku,
00:00:59 že chcete točit takovýhle typ filmu a proč?
00:01:02 Mám k tomu sklony přirozené.
00:01:06 Můj první film dokumentární,
00:01:10 který se tady v Karlových Varech taky hrál před mnoha lety,
00:01:13 je o slepých dětech.
00:01:15 A je to nesmírně veselý film. Humorný.
00:01:18 Mám k tomu sklony zkrátka,
00:01:22 aby diváci nějakým způsobem navštívili to prostředí, ten svět,
00:01:27 a aby je to nějak potěšilo.
00:01:34 Aby se k těm lidem přiblížili.
00:01:37 Ne zprostředkovaně, ale přímo.
00:01:41 Aby tam byli s nimi.
00:01:45 V tom filmu také nevystupují ty nejtěžší případy autismu.
00:01:51 Jsou tam spíše ty lehčí s Aspergerovým syndromem.
00:01:54 Byl tohle důvod, proč jste zvolil právě tento přístup, tyto hrdiny?
00:01:58 Právě proto, co jsem říkal, že mám tendenci ukazovat
00:02:02 lepší stránky určité zanedbávané skupiny
00:02:07 nebo skupiny se špatnou pověstí.
00:02:12 Asi proto jsem si vybral lidi,
00:02:16 kteří mě nějakým způsobem fascinovali, inspirovali
00:02:19 a do kterých jsem se zamiloval.
00:02:22 Jak moc se proměnil váš názor na toto onemocnění
00:02:25 nebo na tuto skupinu lidí,
00:02:28 když jste dva roky natáčení s nimi strávil?
00:02:31 Já jsem celkem žádný názor předtím neměl,
00:02:33 něco jsem si o tom přečetl a tak dále,
00:02:36 vím, že jsou těžké případy,
00:02:39 ale s tím se nedá celkem asi nic moc dělat,
00:02:42 když dostanou záchvaty a podobně.
00:02:44 A teď jsem úplně zapomněl, jaká byla otázka.
00:02:48 -Jak se proměnil můj názor na autismus?-Přesně tak.
00:02:51 Nebo co jste třeba objevil v tomto tématu?
00:02:54 Asi moje zásadní objevení bylo to,
00:02:57 že nerozumím tomu, proč mají takový problém ve společnosti,
00:03:01 tito lidé s autismem,
00:03:05 proč je společnost tolik nechce přijmout.
00:03:10 Jak to je možné,
00:03:13 když já jsem s nimi prožil úplně nádherné chvíle a dny,
00:03:18 a v tom filmu to je obtisknuté, tak proč to nejde mimo film?
00:03:23 Proč to nejde v běžném životě?
00:03:28 Jak složité bylo najít tyto hrdiny
00:03:31 a sžít se s nimi do fáze přátelství?
00:03:35 Naštěstí jsme měli prostředníka, Michala Roškaňuka,
00:03:40 který spolupracuje s autisty, a ten zná spoustu lidí
00:03:45 a vlastně mě s nimi zkontaktoval, představil mi je.
00:03:51 Oni většinou byli velmi vstřícní k mé návštěvě
00:03:55 a nakonec i k tomu natáčení.
00:03:58 Kdy se film objeví?
00:04:01 Kdy bude vidět? Jaký bude mít další život po premiéře?
00:04:05 Jaký bude mít život, to se dá těžko odhadnout,
00:04:09 to už záleží na tom, kdo přijde do kina nebo nepřijde,
00:04:13 ale máme distribuční premiéru v listopadu
00:04:16 a doufáme, že to nějakým kinem proběhne, že někdo občas přijde.
00:04:21 A pak se to samozřejmě zahraje v České televizi.
00:04:25 A jestli někdy vznikne nějaké DVD
00:04:28 nebo jestli se to dá někam na internet,
00:04:31 to nevím, to je spíš otázka na producenta.
00:04:34 Poslední, trochu klišé otázka, nedokážu si ji odpustit.
00:04:38 Poté co lidé tento film uvidí, co byste chtěl, aby si odnesli?
00:04:42 Já bych byl rád, kdyby si odnášeli to,
00:04:45 co si z toho odnáším já, když ten film vidím,
00:04:50 přestože jsem ho viděl už stokrát,
00:04:54 tak mě jímá to, jak to říkala ta Alenka,
00:04:57 jenom mě baví s nimi být.
00:05:00 A kdyby to diváka bavilo, hodinu a půl s těmi lidmi být...
00:05:05 -Tak tolik mé ambice.
-Děkuju mockrát.
00:05:24 Belgické drama Belgica a příběh dvou bratrů:
00:05:27 charismatického a temperamentního Franka,
00:05:30 manžela, otce a nevyléčitelného sukničkáře,
00:05:33 a jeho ambiciózního, ale nezkušeného bratra Joa,
00:05:36 který je majitelem baru.
00:05:38 Stanou se obchodními partnery a rychle promění bar Belgica
00:05:41 v místo plné skvělé hudby a nezřízené zábavy.
00:05:44 Dokud nezjistí, že vést takový podnik je náročnější, než čekali.
00:05:56 Horor Očista: Volební rok koprodukce USA a Francie.
00:06:00 Senátorka Roanová má k odporu vůči očistě pádný důvod.
00:06:03 Před lety jí padla za oběť celá její rodina.
00:06:06 Od té doby je snaha o její zrušení
00:06:09 hlavním motorem jejího tažení do Bílého domu.
00:06:22 Italská komedie Short skin.
00:06:25 Sedmnáctiletý citlivý mladík Edoardo má problém s fimózou.
00:06:28 Tato skutečnost ho limituje v sexuálních dobrodružstvích,
00:06:32 která ho momentálně zajímají zdaleka nejvíc.
00:06:35 Režisérův mix humoru a dramatu
00:06:37 těží z civilního, realistického scénáře
00:06:40 a ukazuje mužskou zranitelnost.
00:06:59 Americký dobrodružný snímek Legenda o Tarzanovi.
00:07:02 Už mnoho let uplynulo od doby,
00:07:04 kdy Tarzan zaměnil život v africké džungli
00:07:07 za život bohatého Johna Claytona
00:07:10 po boku své milované manželky Jane.
00:07:12 Nyní je vyslán zpět do Konga,
00:07:15 aniž by tušil, že má sehrát roli pěšáka
00:07:18 ve smrtelně nebezpečné hře chamtivosti a pomsty
00:07:21 belgického kapitána Leona Roma.
00:07:24 Jenže lidi stojící za vražedným spiknutím netuší,
00:07:26 s kým mají tu čest.
00:07:37 Americká komedie Mike i Dave sháněj holku.
00:07:40 Příběh bratrů, kteří byli skálopevně přesvědčení o tom,
00:07:43 že jedině oni umí rozjet na rodinných setkáních
00:07:46 tu pořádnou zábavu.
00:07:49 Ostatní účastníci rodinných událostí to ale viděli jinak.
00:07:52 A tak když jejich sestra začne plánovat svatbu na Havaji,
00:07:55 nastane zděšení a milí bratři dostanou od rodičů podmínku.
00:07:58 Na svatbu si musí sehnat partnerky, které je udrží na uzdě.
00:08:09 Unikátní cesta časem.
00:08:12 Záběry, o kterých si všichni mysleli, že neexistují.
00:08:16 A český dokument Lucie: Příběh jedný kapely.
00:08:19 Jak vznikaly jejich nejznámější hity?
00:08:21 Co se dělo v zákulisí?
00:08:24 Příběh 30 let kapely Lucie. Otevřené zpovědi,
00:08:27 dosud nezveřejněné záběry pořízené samotnými členy
00:08:30 a záznamy, o kterých si všichni mysleli, že už ani neexistují.
00:08:33 -Na vrchol myslím.
-Ne.
00:08:36 -Necítíš? Už jsi měl větší vrcholy? -No určitě.
00:08:40 Jako v džungli to vypadalo
00:08:43 na premiéře filmu Legenda o Tarzanovi.
00:08:46 Tentokrát se nesmrtelného příběhu ujal režisér David Yates.
00:08:49 Z Tarzana se stal Lord Greystok,
00:08:52 který žije spokojeně po boku své milované manželky Jane.
00:08:55 Džungle ho ale opět volá.
00:09:13 David Yates vešel do širšího povědomí
00:09:16 hlavně režií posledních tří dílů Harryho Pottera.
00:09:19 Zatímco za Fénixův řád a Relekvii smrti
00:09:22 sklízel spíše pochvalné recenze, o Tarzanovi se to říct nedá.
00:09:26 Filmu se vyčítá především obyčejnost a nuda.
00:09:29 V hlavní roli uvidíme Alexandera Skarsg?rda.
00:09:32 V roli Jane je Margot Robbie,
00:09:35 která svoji hrdinku pojala netradičně - emancipovaně.
00:09:47 Film už běží v českých kinech.
00:09:53 Romantická komedie ho vystřelila
00:09:56 mezi nejobsazovanější herce v Hollywoodu
00:09:59 a zatím ho nic nepřesvědčilo, aby změnil žánr.
00:10:02 Řeč je o lamači dívčích srdcí Zaku Efronovi
00:10:05 a jeho posledním filmu Mike i Dave sháněj holku.
00:10:08 Bratři vyvádějí jednu pohromu za druhou,
00:10:11 a proto si musí na svatbu své sestry sehnat slušné partnerky,
00:10:14 které je zvládnou udržet na uzdě.
00:10:27 Snímek byl natočen překvapivě podle skutečných událostí.
00:10:30 A na premiéře v Los Angeles
00:10:33 se objevili i opravdoví bratři Mike a Dave.
00:10:54 Film režíroval Jake Szymanski a je to jeho celovečerní debut.
00:10:58 Za scénářem stojí duo
00:11:01 Andrew Jay Cohen a Brendan O?Brien.
00:11:04 Ti se Zakem Efronem spolupracovali
00:11:06 už na filmech Sousedi.
00:11:09 Film je v českých kinech od 7. července.
00:11:17 Do českých kin vstupuje příběh dvou bratrů
00:11:21 a rockového klubu. Jmenuje se Belgica.
00:11:24 Hudbou a emocemi napumpovaný snímek
00:11:27 získal mimo jiné cenu za režii v Sundance
00:11:29 a s úspěchem byl uveden i v Karlových Varech.
00:11:35 Belgický režisér Felix van Groenigen
00:11:37 české publikum okouzlil hudebním dramatem Přerušený kruh,
00:11:40 který byl nominován i na Oscara
00:11:43 za nejlepší cizojazyčně mluvený film.
00:12:05 Příběh se soustředí na dva bratry, kteří spolu založí rockový klub.
00:12:08 Oba ale mají čím dál odlišnější pohled na klub, ale i na život.
00:13:10 Bar jako takový je vlastně jednou z postav filmu.
00:13:26 Stejně jako u Přerušeného kruhu
00:13:29 není ani u Belgiky hudba jenom soundtrack,
00:13:32 ale nedílnou součástí filmu.
00:14:12 Režisér dříve pracoval s hudbou skutečných kapel,
00:14:15 s Belgikou šel ale ještě o kousek dál.
00:14:18 Spolu s hudebním duem Soulwax vytvořili imaginární kapely,
00:14:21 které v klubu vystupují, na míru filmu
00:14:24 a složili pro ně hudbu.
00:15:18 Film Belgica do českých kin vstoupil 7. července.
00:15:23 Už se stalo tradicí, že v Domě České televize
00:15:26 na Divadelním náměstí v Karlových Varech
00:15:29 se během filmového festivalu udělují ceny Filmové nadace
00:15:32 pro nejlepší dosud nerealizovaný scénář.
00:15:35 Ani letošek nebyl výjimkou.
00:15:37 Nadace vybírala z celkem 109 přihlášených
00:15:41 a mezi vítěze rozdělila 750 000 Kč.
00:15:44 Tady jsou tři ocenění umělci.
00:15:48 Pokusil jsem se najít takový příběh, je to pouhá fikce,
00:15:52 ale příběh chlapce, který v roce 1949
00:15:55 v takové naivitě uteče do mnišské komunity,
00:15:58 která ovšem je záhy zlikvidována, a on se ocitne skutečně na útěku,
00:16:03 čili je to takový útěk k sobě
00:16:06 a k poznání světa, který se tehdy lámal.
00:16:12 Když píšete, máte představu nějakého herce,
00:16:15 potažmo už máte představu,
00:16:18 kdo by třeba váš scénář mohl režírovat?
00:16:23 O hercích jsem určitě neměl představu,
00:16:26 protože jsem neměl ani představu, abych se přiznal,
00:16:29 jak se přesně ten příběh vyvine.
00:16:32 U mě to vzniká až v aktu psaní, ale režiséra jsem měl.
00:16:35 Teď ještě právě na další verzi scénáře
00:16:38 pracujeme se Zdeňkem Jiráským.
00:16:41 Můj scénář Dobrá hodina
00:16:45 je volnou adaptací románu Boženy Němcové Babička.
00:16:48 Vyňala jsem z toho tu nejdramatičtější část,
00:16:52 která mně vlastně celý život fascinovala, příběh Viktorky,
00:16:55 a jako hlavní postavu jsem zvolila její sestru
00:16:58 a vlastně mě bavilo zkoumat příběh o Viktorce,
00:17:01 který všichni známe, a podívat se na něj trošku jinak.
00:17:04 Z pohledu té sestry.
00:17:07 Čím vás fascinoval příběh Viktorky?
00:17:10 Úplně v dětství, musím říct, že ani to nedokážu popsat,
00:17:13 rozbušilo se mi srdce, je to o lásce, je to dramatické,
00:17:16 Černý myslivec, tam je jakási magie, která mě fascinovala,
00:17:20 a od dětství si to nesu,
00:17:23 že z Babičky si nejvíc pamatuji příběh Viktorky.
00:17:26 Vizualizovala jste si Viktorku,
00:17:30 promítla ji do nějaké české herečky,
00:17:33 která by ji mohla hrát, potažmo její sestru hlavně?
00:17:36 Zajímá mě taky, jak se ta sestra jmenuje.
00:17:39 Sestra se jmenuje Marie.
00:17:41 Musím říct, že co se týče Marušky,
00:17:44 tak je jednodušší, je to takové nedochůdče,
00:17:48 to bych věděla pár hereček,
00:17:53 ale Viktorka, která má být živelná a dramatická,
00:17:56 to budeme s režisérkou Zuzanou Špidlovou hledat.
00:17:59 To je vždycky pro scenáristu složité,
00:18:03 vyprávět příběh scénáře.
00:18:08 Je to příběh, který se prý stal kdesi za Rakovníkem,
00:18:11 kde v roce 1968 při invazi spřátelených vojsk
00:18:14 spřátelená vojska zapomněla na jedno z křižovatek
00:18:18 svého regulovčíka, pána, co ukazuje, kam má kdo jet
00:18:22 a kde má zabírat území a uchvacovat,
00:18:25 a tady toho zapomenutého člověka
00:18:29 tam najde jedna místní, taky zapomenutá paní,
00:18:32 a je to vlastně o jejich vztahu,
00:18:35 o vztahu dvou lidí, kteří jsou na místě, kde by nechtěli být.
00:18:39 Žánrově je to komedie, drama, tragikomedie?
00:18:42 Já si myslím, že je to spíš drama s komediálními prvky,
00:18:46 protože takové to setkání kultur, setkání lidí, kteří si nerozumějí,
00:18:52 vždycky nějakým způsobem nabízejí komické situace,
00:18:55 ale myslím, že vyznění by mělo být spíše dramatické.
00:18:59 Je pro vás důležité stavět scénář na nějaké základní,
00:19:02 možná pravdivé nebo vyprávěné historce?
00:19:05 Právě to vás třeba zmotivuje pravidelně k tomu, že si řeknete,
00:19:09 kolem toho by bylo hezké rozehrát další příběh?
00:19:12 Já si myslím, že tam je, jak říká Petr Jarchovský,
00:19:15 oplodňovací okamžik, a myslím, že ten musí nastat,
00:19:18 to znamená, že ten, kdo vám to vypráví,
00:19:21 vás natolik nadchne
00:19:23 nebo vám předá nějakou svou pravdu vnitřní,
00:19:26 ale ten pocit toho, že něco v tom příběhu vy osobně znáte,
00:19:30 čemu hluboce věříte, si myslím, že pro to,
00:19:33 abyste mohli začít psát, je důležitý pro to.
00:19:35 Už v tuto chvíli máte jasno o tom,
00:19:38 kdo by mohl scénář režírovat?
00:19:41 Musím přiznat, že jsem o tom ještě vůbec nepřemýšlel.
00:19:44 Ten text vznikl v nějakém entuziastickém opojení
00:19:47 a poslal jsem ho do soutěže s tím, že kdyby náhodou,
00:19:50 tak pak bych se zabýval tou příjemnější částí,
00:19:53 a to je, komu to nabídnout.
00:20:00 Následující chvíle budou patřit snímku,
00:20:03 který je v Karlových Varech v hlavní soutěži,
00:20:05 filmu Vlk z Královských Vinohrad.
00:20:08 Naším hostem je scenárista, režisér a herec Jiří Mádl.
00:20:11 V tomto snímku Jana Němce hrajete hlavní roli.
00:20:14 My v tuto chvíli ještě nevíme, jak to dopadne,
00:20:17 ale kdybyste si tipoval,
00:20:19 má Vlk z Královských Vinohrad našlápnuto
00:20:22 třeba i na hlavní cenu?
00:20:24 Nevím, jestli na tu hlavní,
00:20:27 ale něco mi říká, že nějaká malá by tam mohla být.
00:20:30 Když jste točil s režisérem Janem Němcem,
00:20:33 jste taky scenárista, taky režisér,
00:20:36 jakou zkušenost jste si z toho odnesl?
00:20:38 Bylo vám to i profesně k něčemu?
00:20:41 To je dobrá otázka. Já vlastně ještě nevím.
00:20:45 Já to nedokážu zhodnotit, protože já z každého režiséra,
00:20:48 s kterým jsem dělal, si chci něco vzít,
00:20:51 ale způsob práce Jana Němce byl natolik odlišný od toho,
00:20:55 jak zatím já to chci praktikovat,
00:20:58 že asi zatím ne, ale zároveň se určitě dostanu do situací,
00:21:01 kdy budu muset víc improvizovat nebo nebudou prostředky,
00:21:04 tak budu muset film točit třeba i tímto způsobem,
00:21:08 a pak asi uznám, že jsem si z toho něco vzal.
00:21:11 Toto natáčení tedy bylo řekněme méně připravené,
00:21:14 než jste zvyklý na jiná natáčení?
00:21:16 Z mého pohledu jako herce určitě.
00:21:20 Já jsem se dozvěděl, že štáb potom měl jasné instrukce,
00:21:23 dokonce byl pan režisér
00:21:26 až takový militantní k nim v některých věcech,
00:21:29 ale pro mě to bylo jako jízda na horské dráze.
00:21:32 Já jsem moc instrukcí neměl.
00:21:35 Pojďme to zkusit popsat. Vy tam hrajete postavu,
00:21:39 jejíž příběh je inspirován životními osudy,
00:21:43 které režisér Jan Němec prožil.
00:21:46 Ty chvíle jsou v tom filmu spíše hvězdné,
00:21:49 to znamená, byli jste v Cannes,
00:21:51 spíše to byly chvíle jeho života, které měly tu gloriolu?
00:21:55 Tím to začíná, tou gloriolou, a odpovídá to jeho životu,
00:21:59 kdy potom emigrace, která,
00:22:02 alespoň co se týče profesní kariéry, nebyla tolik úspěšná,
00:22:06 dokonce se pan režisér musel živit tím, že točil svatby,
00:22:11 a to tam je velmi originálním způsobem podané,
00:22:14 že si myslím, že to odpovídá
00:22:17 nejdůležitějším bodům jeho života a profesní kariéry.
00:22:21 Když jsem ten film viděla,
00:22:23 tak pro mě silným momentem byla taková ta hořkost z toho...
00:22:27 On to tam hodil na Miloše Formana,
00:22:30 že Miloš Forman odhlásil tři filmy včetně filmu Jana Němce
00:22:33 z festivalu v Cannes, kdy bylo téměř jasné,
00:22:36 že jeden z těch filmů by festival mohl vyhrát.
00:22:39 Necítil jste k panu režisérovi určitou hořkost?
00:22:43 To ani ne. Om i tady ty věci, které tam podává,
00:22:46 tak on i v nich trošku fabuluje, a moc se tím netajil.
00:22:50 Asi člověk to pořád cítí nějak,
00:22:54 ale neměl jsem z něj pocit nějaké sebelítosti.
00:22:58 Myslím, že docela je tam znát ten odstup v tomhle filmu.
00:23:05 Když jste si představoval ten snímek,
00:23:08 jak jste ho zažil na natáčení, a potom výsledný střih,
00:23:11 je to diametrálně odlišné?
00:23:14 Já jsem si to nijak nepředstavoval.
00:23:16 Když jsme ho točili,
00:23:19 já jsem vůbec nemohl pochytit ani obrysy toho,
00:23:21 jak by to třeba mohlo vypadat.
00:23:24 Já jsem pak byl hodně napjatý, co vlastně mi pustí,
00:23:27 protože nejdřív jsem dostal nějaký link,
00:23:30 doma jsem si to pustil v počítači, a to bylo teda velké překvápko.
00:23:33 Často mám tušení, zkušenosti už mi něco říkají třeba
00:23:36 a poměrně brzo na natáčení,
00:23:39 ale tady jsem nevěděl do poslední chvíle nic.
00:23:42 Zkuste popsat, co se dělo na place.
00:23:45 Co vy jako herec jste věděl, než jste šel ráno na plac? Nic?
00:23:48 Většinou nic. Já furt říkám,
00:23:50 že zatímco všichni měli instrukce opravdu jasně dané,
00:23:53 a já jako herec se připravuji,
00:23:56 cvičím si to před zrcadlem, nahrávám si svůj hlas a tak,
00:23:59 tak tady moje jediná instrukce byla, SMS mi třeba pípla,
00:24:02 Jirko, vezmi si zítra ty černé boty,
00:24:05 co jsi měl minule v kavárně. To byl můj jediný herecký úkol.
00:24:08 Ale na place samozřejmě už mě pan režisér režíroval,
00:24:11 někdy i spontánně, že do toho mluvil,
00:24:14 pak se to muselo čistit, což i na konci toho filmu je,
00:24:18 kdy pan režisér skutečně na mě promluví zpoza kamery,
00:24:21 a takhle vlastně probíhala asi většina toho natáčení.
00:24:24 Jenom scény třeba výslechu, tak tam se musí mluvit
00:24:27 a tam jsem scénář měl.
00:24:29 Měli jste během natáčení čas s panem režisérem
00:24:32 nebo jestli třeba vůbec on by o to měl zájem,
00:24:35 mluvit i o vaší profesi, to znamená i o tom,
00:24:37 že jste natočil skvělý film, Pojedeme k moři,
00:24:40 to znamená, znal ten film, mluvili jste o tom spolu?
00:24:43 Nějaký přesah tam byl právě ještě profesní mimo to,
00:24:46 že vy jste herec a on režisér, v těchto rolích jste se potkali,
00:24:49 ale třeba i v těch režijních?
00:24:51 To stoprocentně. On se tím moc netajil,
00:24:54 že Pojedeme k moři byl jedním z důvodů, proč mě chtěl obsadit.
00:24:58 On říkal, že se v tom i trošku viděl, že to je něčím nové a tak,
00:25:01 ale zároveň říkal, že mě měl vyhlídnutého už předtím,
00:25:04 tak možná jestli to byla poslední kapka v jeho rozhodování, nevím,
00:25:08 ale byť jsme asi oba v něčem hrozně moc odlišní,
00:25:12 a on mě vlastně odváděl od toho, že bych hrál jeho,
00:25:15 tak zároveň říkal, že jsme oba vlci,
00:25:18 a vždycky mi to jemně připomínal.
00:25:20 -Jste vlk samotář? Vy asi moc ne?-Jsem.
00:25:23 -Jste? Tak to jo.
-Jsem, to určitě.
00:25:26 A poslední věc mě zajímá, píšete další scénář?
00:25:29 Mám napsané už dva, takže trošku jsem předběhl...
00:25:32 Moje tvůrčí psaní předběhlo realizace hodně,
00:25:36 ale jeden snad bychom mohli točit na jaře příštího roku,
00:25:40 jsem vlastně tady ve Varech i kvůli tomu,
00:25:44 na takovém mezinárodním developmentu scénářů,
00:25:47 a ten další uvidíme.
00:25:50 Já to mám vázáno na jedno významné jubileum,
00:25:53 tak bych ho chtěl stihnout,
00:25:56 ale to bych musel mít štěstí s tím prvním.
00:25:58 Budu moc držet palce, ať to vyjde,
00:26:01 ať se zase potkáme v jiných rolích, tedy vy jako režisér.
00:26:04 To bylo z Karlových Varů pro dnešek vše,
00:26:06 mějte se hezky, na shledanou.
00:26:11 Skryté titulky Blažena Stráníková Česká televize 2016 snímku?
Souhrn toho nejpodstatnějšího ve světě filmových pláten
Mapa stránek | RSS | Nahoru f
© Česká televize 1996–2021 | English | 12