Kde jsem:

Tiskové zprávy — Média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Tiskový servis pro novináře

  • Tiskové zprávy, programové plány, fotoservis, pozvánky
  • Zdroj dat sledovanosti:
    ATO – Nielsen Admosphere

11. 7. 2018

Program České televize přitáhl v prvním pololetí nejvíce diváků

Česká televize je nejčastější volbou diváků. V prvním pololetí tohoto roku se stala televizní skupinou s největším podílem na tuzemském publiku, mezi hlavní programové události patřila volba prezidenta republiky, olympijské hry i filmové a seriálové novinky České televize.

Za prvních šest měsíců letošního roku dosáhla Česká televize v cílové skupině diváků nad 15 let podílu na publiku 30,89 %, o jeden procentní bod více než ve stejném období roku loňského. Diváky zaujaly zejména pořady zařazené do hlavního vysílacího času, kdy podíl České televize dosáhl téměř třiceti procent (29,46 %).

Meziročně se rozšířilo publikum především programům ČT24 a ČT sport. Zpravodajský kanál vyhledávali diváci zejména v lednu, kdy téměř nepřetržitě informoval o volbě prezidenta České republiky, ČT sport pak oslovil nejvíce diváků v únoru, kdy sportovní stanice nabídla zimní olympijské hry, a v květnu během hokejového mistrovství světa. Diváci sledovali intenzivněji i stanici ČT1, která v lednu uvedla řadu nových původních filmů, minisérií či seriálů.

Vůbec nejsledovanějším pořadem prvních šesti měsíců letošního roku, a to na všech českých televizích, byl Prezidentský duel z konce ledna, který na kanálech ČT1 a ČT24 v průměru vidělo 2 miliony a 710 tisíc diváků starších 15 let, při podílu na publiku přesahujícím 55 %.

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Přílohy

Světlana Witowská (1001 kB)

Dabing street (1316 kB)