Kde jsem:

Lidé — Vše o ČT — Česká televize

Lidé

Lidé

  • Vedení ČT, Zpravodajství, Vývoj pořadů, Obchod, Komunikace a marketing…

Česká televize je ustavena zákonem o České televizi jako televize poskytující službu veřejnosti. Její personální strategie odpovídá moderní a jednoduché organizační struktuře založené na vysoké osobní odpovědnosti.

  • Management
    Vedení České televize – generální ředitel, ředitelé televizních studií v Brně a Ostravě, finanční a provozní ředitel, ředitel programu, ředitel zpravodajství, ředitel techniky, ředitel vývoje pořadů a programových formátů, ředitel výroby, obchodní ředitel, ředitelka komunikace a marketingu
  • Vedoucí úseků generálního ředitele
    Vedoucí úseku mediálního práva, vedoucí projektové kanceláře ČT, vedoucí interního auditu, vedoucí právního úseku
  • Program
    Ředitel programu, vedoucí podřízených útvarů, Nová média, programové okruhy ČT sport, ČT :D a ČT art, programové plánování a skladba ČT1 + ČT2
  • Vývoj pořadů a programových formátů
    Ředitel vývoje pořadů a programových formátů, evidence námětů, Tvůrčí producentské skupiny, Filmové centrum, vedoucí vývoje programu TS Brno, vedoucí koordinace programu a vysílání APS, manažer dětské tvorby, manažer vývoje Centra zábavné, hudební a divadelní tvorby, manažer vývoje Centra publicistické, dokumentární a vzdělávací tvorby, vedoucí vývoje pořadů, pověřený řízením programu TS Ostrava, manažer Centra mezinárodních programových projektů, vedoucí Filmového centra
  • Zpravodajství
    Ředitel zpravodajství, šéfredaktoři aktuální publicistiky a zpravodajství, manažerka vývoje, šéfproducent – zpravodajství a sportu, redakce zpravodajství TS Brno, TS Ostrava, krajské redakce, kontakty na redaktory, redakce aktuální publicistiky
  • Výroba
    Centra realizují pořady vysílané Českou televizí, a to jak ve vlastní výrobě, tak pomocí zakázkových a koprodukčních smluv s nezávislými českými i zahraničními producenty a nákupem převzatých pořadů.
  • Technika
    Ředitel techniky, vedoucí oblastí vysílací techniky, obrazové a zvukové výroby, osvětlovací techniky, přenosové techniky, útvaru hlavního inženýra, techniky objektu zpravodajství, filmové laboratoře, mezinárodní technické koordinace
  • Ekonomika a provoz
    Finanční a provozní ředitel, vedoucí oblastí informačních technologií, centrálního nákupu, plánování a controllingu, financování, účetnictví, správy a vymáhání televizních poplatků, provozu a správy majetku
  • Marketing
    Marketingové oddělení se zabývá marketingovou komunikací, uzavíráním mediálních partnerství, organizací festivalů a media planningem.
  • Obchod
    Činnost obchodního oddělení spočívá v prodeji komerčního prostoru, prodeji veškerého obsahu náležícího České televizi pro účely dalšího vysílání či merchandisingu a vydávání vlastní produktové řady pod hlavičkou Edice ČT.
  • Komunikace a vnější vztahy
    Komunikace ve vztahu k médiím – tiskové oddělení, vnitřní komunikace, PR a barterová agenda, charitativní projekty a mediální partnerství
  • Nová média
    Internet ČT, Teletext, Portál ČT24, Portál ČT sport
  • Program ČT sport
    Redakce sportu ČT (dříve ČST) stanovila za dobu své práce základní televizní postupy pro prezentaci jedinečných sportovních událostí a vytvořila nejméně dvě desítky rekordů a unikátních vysílacích výkonů.