Kde jsem:

Poznejte nás

Poznejte nás

Archiv tiskových zpráv — Pro média — Vše o ČT — Česká televize

Tiskový servis pro novináře

Archiv tiskových zpráv

27. 2. 2018

Česká televize získala Zlatou pecku za Labyrint

Česká televize obdržela cenu Zlatá pecka. Odborná porota ocenila umístění product placementu v detektivním seriálu Labyrint II.

„Úspěšné a nenásilné začlenění produktu do pořadu je vždy v úzké spolupráci obchodního oddělení s tvůrci pořadu,“ vysvětluje obchodní ředitel České televize Hynek Chudárek a dodává: „Jsme rádi, že ocenění se váže k umístění produktu v rámci dramatické tvorby, což je výrazně citlivější a náročnější než v produktových magazínech, navíc ve veřejnoprávním médiu, kde platí přísnější kritéria pro umisťování obchodních sdělení.“

Soutěž kreativity v reklamě pořádaná každoročně Asociace českých reklamních agentur a marketingové komunikace – AČRA MK. Letos ocenila nenásilné, ale viditelné umístění lokality brněnské pobočky Raiffeisenbank v druhé sérii Labyrintu.

Česká televize byla oceněna i loni, kdy získala Zlatou pecku za umístění produktu v dokumentárním seriálu Parta Maraton či v rámci charitativního projektu skupiny Tap Tap Mikulášská v Opeře.

Karolína Blinková, tisková mluvčí České televize

Přílohy

Labyrint (937 kB)