Rada

Zájezd

28. 1. 2014

Dotaz diváka: Koupili jsme si zájezd do Dublinu s individuální dopravou. Letecká společnost ale měla velké zpoždění a my jsme dorazili pozdě, čímž jsme přišli o den zájezdu. Kdo nám nahradí škodu?

V tomto případě se jedná o relativně specifickou záležitost. Standardně, pokud si objednáte nějaký zájezd, tak se tohoto zájezdu účastníte od začátku do konce. Tady to byla mimořádná situace, kdy cestovní kancelář dovolila účastníkům zájezdu dopravit se individuálně do místa určení, v tomto případě do Dublinu. Tzn., bylo na účastnících zájezdu, aby se tam dostavili včas a řádně. Pokud ten termín nestihli a přišli o část zážitků garantovaných ze strany CK, tak ten problém určitě není na straně CK. Tzn., pokud došlo k nějakému pochybení, v tomto případě to bylo pochybení letecké společnosti, která zrušila let, který se posunul o několik desítek hodin dále, tak mohou uplatňovat škodu pouze po letecké společnosti.

Autor reportáže: Jan Šafránek

Přejít na obsah dílu

Vyhledávání v archivu reportáží