Rada

Placení kartou

10. 5. 2010

Dotaz diváka: Vrátili jsme se z obchodu a doma jsme zjistili, že máme dvě kopie účtenky po placení kartou. Také v bankovním výpisu je tato částka stržena 2x. Jak mám správně reklamovat?

Pokud se vám při placení v restauraci, v obchodě nebo za jiné služby stane, že se platba provede 2x a z účtu je částka stržena 2x, pak je vhodné se neprodleně obrátit na svoji banku a na toho, komu jste platili, tedy na obchod, restauraci, aby vám tuto platbu vrátili. Obvykle s tím není problém a oni tu chybu uznají. Pokud by však neuznali, tak je potřeba písemně sdělit, že vám mají vrátit tu a tu částku, která byla ten a ten den provedena, a pokud by ani na toto nereagovali, tak jediná možnost je obrátit se na soud.

Autor reportáže: Pavel Říčka

Přejít na obsah dílu

Vyhledávání v archivu reportáží