Chat

prezidentka České marketingové společnosti

Doc. Jitka Vysekalová

Záznam chatu z pátku 29. listopadu 2013

CWWG: „Jak je ceněna Vaše marketing. společnost v ČR a za hranicemi?“

Doc. Jitka Vysekalová: „jsme členy ESOMAR, mezinárodní organizace pro marketingový výzkum, takže můžeme zprostředkovat našim členům informace "ze světa", u nás jsou našimi členy jak významné i menší firmy i jednotlivci. Oceňují poradenouskou ičinnost, zprostředkování informací, odborný časopis, možnosti certifikace atd. Další na www.cms-cma.cz“

IS: „Je marketing využíván a používán dostatečně v české ekonomice v současnosti?“

Doc. Jitka Vysekalová: „dle mého názoru, stále ještě ne. Mnohde marketéři musí "bojovat" s vlastním managementem. Také se většinou jako první škrtají náklady na marketingové činnosti. Další problém, mnohde je marketing zužován jen na marketingovou komunikaci či reklamu.“

CWWG: „Kolik procent lidí z marketingu Vaše společnost zastupuje?“

Doc. Jitka Vysekalová: „naše společnost je nezisková organizace (občanské sdružení), která vytváří platformu pro kolektivní členy (firmy, školy, organizace) i členy individuální, kteří se zajímají o marketing či ho profesně vykonávají. Procentuálně to nedokážu vyjádřit. Další informace na www.cms-cma.cz“

lexa: „Dobře Rano, podle čeho se Vase prace platí ?“

Doc. Jitka Vysekalová: „záleží na tom jaká práce. Poradenská činnost je placena buď hodinově nebo dle dohody se zadavatelem, výzkumná činnost dle typu výzkumu, jeho rozsahu (např. pokud jde kvalitativní výzkum a metodu o které jsme zde hovořili "skupinový rozhovor" je cena za jeden rozhovor dle složitosti, cílové skupiny atd. cca od třiceti do čtyřiceti tisíc - samozřejmě mohou být i výjimky). Pokud jde o moji činnost v České marketingové společnosti, jde o čestnou funkci, která není placena.“

Alena: „Dobré ráno, jak se bránit chování neochotných prodavaček,které ani neumí pozdravit a kazí jméno těm ostatním a v prodejních řetězcích prakticky nemají co dělat(je pro ně důležité , že mají ,,práci,, i když ne zrovna dobře finančně ohodnocenou. děkuji“

Doc. Jitka Vysekalová: „pokud jde o zákazníka, tak asertivním chováním, prosazením svých požadavků. Příp. i stížností vedoucímu prodejny. Pokud jde o zaměstnavatele, výcvikem personálu a pokud je "nevycvičitelný", tak se s ním rozloučit. Lidí, kteří jsou nezaměstnaní a práci chtějí je dost.“

Jiřina Gallová: „Dobrý den, dovolte mi nejdříve vyjádřit Vám svůj obdiv, neboť kdykoliv jsem Vás viděla a slyšela, Vaše názory byly vysoce odborné a přitom lidské, Vaše vystupování profesionální. Již více než 10 let provozuji v Berouně (20tis. obyv.) jazykovou školu, nyní spolu s dcerou. Zastávám názor, který přerostl v životní krédo, že pouze každodenní práce, zodpovědnost a maximální možná vstřícnost a laskavost ke klientům a kolegům přináší růže. Ale! Po celou dobu podnikání bojujeme s rozhodnutím o té nejvhodnější a nejúčinnější reklamě. Poctivá práce nestačí. Prosím, byla byste tak hodná a poradila nám, jak dlouhodobě působit na občany malého města, aby naše reklama nebyla obtěžující, ale maximálně působivá? Již jsme vzdali reklamu na plakátovacích plochách, v tisku a více se věnujeme reklamě na Internetu, sociálních sítí. Také pořádáme různé akce, které více či méně souvisí s výukou jazyků, ale vždy se dotýkají vzdělávání a souvisejících aspektů. Předem Vám děkuji. J.Gallová“

Doc. Jitka Vysekalová: „Vážená paní Gallová, děkuji za Váš milý mail, ráda s Vámi komunikaci Vaší školy prodiskutuji, ale k tomu potřebuji mnohem více údajů. Pošlete mně informace o Vaší dosavadní komunikační strategii a Vašich námětech do budoucna, můžeme se na to spolu podívat. Zatím se prosím podívejte na webové stránky ČMS, možná tam najdete nějakou informaci i mailové spojení na mne. www.cms-cma.cz Krásný den přeje Jitka Vysekalová“