Vyberte oblast
iVysílání je online služba České televize, která umožňuje sledovat pořady a vysílání veřejnoprávní televize přes internet. Prostřednictvím iVysílání můžete sledovat vysílání všech kanálů České televize a také si zpětně přehrávat archivované pořady, filmy, seriály, dokumenty a zpravodajské relace.
Těchto možností je hned několik.
Stačí otevřít webový prohlížeč a jít na stránku iVysílání České televize. Tam můžete procházet pořady, seriály, filmy, a sledovat je online. K dispozici jsou živé vysílání i archivní pořady.
Stejně tak můžete iVysílání sledovat na mobilních telefonech nebo tabletech pomocí webového prohlížeče.
České televize také nabízí mobilní aplikaci iVysílání pro zařízení se systémem Android i iOS. Aplikaci si můžete stáhnout z Google Play nebo App Store. Po instalaci můžete jednoduše procházet a sledovat pořady přímo v aplikaci.
Služba iVysílání je dostupná pro všechny uživatele zcela zdarma.
Video materiály na iVysílání lze pouze přehrát, stahování jeho obsahu není legální cestou možné.
Pokud se chcete přihlásit do Moje ČT, v pravém horním rohu i Vysílání kliknete na Přihlásit se, poté k registraci kliknete na Vytvořit účet, kde zadáte svou e-mailovou adresu a libovolné heslo. Po registraci Vám přijde do e-mailu potvrzení o registraci. Poté kliknete na červené tlačítko Potvrdit registraci a po přihlášení na iVysílání byste měl mít Moje ČT v provozu.
Ujistěte se, že váš televizor podporuje HbbTV. Tuto funkci mají většinou chytré televize (Smart TV) vyrobené po roce 2012. V manuálu k televizi nebo v nastavení by měla být možnost HbbTV.
Při sledování některého z kanálů České televize by se po několika vteřinách mělo na obrazovce objevit upozornění, že je HbbTV aktivní (obvykle jako malá ikona nebo nápis "Červené tlačítko").
Stiskněte červené tlačítko na dálkovém ovladači. Tím se otevře interaktivní nabídka s různými službami, jako je iVysílání, zpravodajství nebo archiv pořadů.
Na své chytré televizi otevřete obchod s aplikacemi, který je dostupný na vaší platformě (např. Samsung Smart Hub, LG Content Store, Google Play na Android TV).
Pomocí vyhledávací funkce najděte aplikaci „ČT iVysílání“.
Vyberte aplikaci a zvolte možnost „Instalovat“ nebo „Stáhnout“.
Po instalaci najdete aplikaci mezi ostatními aplikacemi na své televizi.
Registrujete-li potíže s přehráním pořadu, který má být prokazatelně dostupný v iVysílání, doporučujeme v prvé řadě využít jiný internetový prohlížeč (nejčastěji tuto chybu evidujeme u prohlížeče Safari). Může se také jednat o problém se zastaralou verzí prohlížeče, prosíme tedy o kontrolu, zda jej máte aktualizovaný. Pomoci může i odstranění přebytečných souborů cookies ve vašem prohlížeči. Pokud bude i nadále problém přetrvávat, popište ho, prosím, do formuláře Hlášení chyb v přehrávači, kde Vám posléze odpoví kolegové z technického oddělení.
V televizním programu naleznete vždy u daného pořadu jeho dostupnost v iVysílání. Informaci můžete vidět pod červeným tlačítkem přehrát, kde je například napsáno: Dostupné do 7.7. 15:35. Pokud je možné umístit pořad do archivu iVysílání po neomezenou dobu, tak v programu nebude pod tlačítkem přehrát informace o dostupnosti. Naopak, když nebude pořad dostupný vůbec, tak nebude pořad tlačítkem přehrát opatřen.
Ke každému pořadu se vztahují licenční ujednání, která postihují to, jakým způsobem je Česká televize oprávněna jej užít. Zařazení pořadu do internetového prostředí platformy iVysílání je možné pouze u těch pořadů, jejichž licenční práva to explicitně umožňují. V opačném případě Česká televize nemůže pořad na své internetové platformě zveřejnit. Rovněž se lze setkat se situací, kdy je pořad dostupný pouze v televizním prostředí, nikoliv internetovém. Internetové prostředí má svá právní specifika, která se liší od těch televizních, a proto nejsou vždy licenční ujednání shodná.
Jedná se o tzv. simulcast, tedy případ, kdy je možné sledovat pořad na internetu pouze souběžně s on-air vysíláním, tedy ve chvíli, kdy se pořad zároveň vysílá v televizi a dále 3 hodiny po odvysílání (v přehrávači je možné se posunout 3 hodiny do minulosti pomocí funkce Zpět v čase). Licence nám v tomto případě neumožňují zařadit pořad do iVysílání ke zpětnému přehrání.
Každý odvysílaný pořad má svou webovou stránku, na které jsou uvedeny informace o daném díle (tvůrci, země původu či datum vysílání). Tyto stránky jsou aktivní i po odvysílání daného pořadu a jejich prostřednictvím je divák informován o případných reprízách. Na stránkách pořadů v iVysílání jsou uvedeny i pořady pro opětovné zhlédnutí, avšak pouze v případě, pokud nám to licenční ujednání dovolují. V případě, že k danému pořadu Česká televize nemá oprávnění pro internetové vysílání, nelze takový pořad zhlédnout. Webové stránky pořadu však slouží divákům jako zdroj výše uvedených informací.
Možnost zhlédnutí pořadů z archivu iVysílání v zahraničí upravují konkrétní licenční ujednání pro konkrétní pořad, proto je sledování některých pořadů v zahraničí blokováno, a to z důvodu geoblokace (oprávnění ČT vysílat pouze na území ČR). Sledovat takové pořady tedy po internetu nelze. V zahraničí lze sledovat bez omezení zpravodajský obsah ČT24.
V tomto případě doporučujeme zkontrolovat vaši IP adresu, zda se nejeví jako zahraniční. Kontrolu IP adresy můžete učinit na webových stránkách RIPE Database.
Důvodem může být například to, že využíváte firemní zařízení, které má hlášenou IP v zahraničí. Na takových zařízeních sledovat pořady nelze. Využíváte-li svůj vlastní počítač, tablet či mobil a stejně vám to hlásí tuto hlášku, je nutné se obrátit na svého providera (poskytovatele internetového připojení), který by vám měl poskytnout informaci, proč je vaše IP adresa zahraniční.
V televizním vysílání programu ČT sport často odkazujeme na internetový program ČT sport Plus, kde naleznete více sportovních událostí ke zhlédnutí. Tento program naleznete bezplatně jak na webu ČT sport, tak v iVysílání. Stačí kliknout na „Živé vysílání“ v pravém horním rohu a objeví se vám přehled všech aktuálně vysílaných živých přenosů.
Stránka není dostupná a píše vám číslo chyby? Znamená to, že web vyhodnotil Váš internetový prohlížeč jako hrozbu. V tomto případě Vám doporučujeme vyměnit internetový prohlížeč nebo navštívit stránky z anonymního okna. V případě přetrvávajících potíží se na nás neváhejte obrátit skrze e-mailovou adresu info@ceskatelevize.cz.
Registrace je snadná a rychlá.
Poté bude váš účet v Moje ČT aktivován. Přihlásíte se k němu pomocí e-mailové adresy a hesla, které jste si zvolili při registraci.
E-mailovou adresu nebude možné v budoucnu změnit. Budete-li ji chtít přestat používat, bude nutné založit účet nový. Dobře si proto rozmyslete, pod jakou e-mailovou adresou se registrujete.
Po přihlášení k účtu Moje ČT si budete moct ukládat pořady v iVysílání mezi svoje oblíbené. Získáte tak možnost se k nim rychle a snadno vracet. Seznam oblíbených bude pouze váš a budete ho mít dostupný na všech zařízeních, kde budete přihlášeni.
V iVysílání vám také budeme automaticky ukládat rozkoukaná videa a vy budete moct pokračovat v jejich sledování na všech svých zařízeních přihlášených k účtu Moje ČT.
Služby platformy iVysílání jsou vám plně k dispozici, a to bez nutnosti vytvoření účtu v Moje ČT. Registrací v Moje ČT však získáte možnost ukládání pořadů do složky oblíbené a automatické ukládání rozkoukaných videí.
Pokud vaše heslo nefunguje, nebo si na něj nemůžete vzpomenout, klikněte na odkaz "Zapomenuté heslo" pod políčkem pro zadání hesla. Pak zadejte e-mailovou adresu, pod kterou jste v Moje ČT zaregistrován/a. Na e-mail vám přijde zpráva s odkazem pro nastavení nového hesla. Klikněte na tlačítko "Změnit heslo" v e-mailu. V dalším kroku zadejte nové heslo. Doporučujeme překontrolovat si heslo přes funkci "Zobrazit heslo".
Pokud vám e-mail pro nastavení nového hesla nepřišel, zkontrolujte si, jestli je váš účet v Moje ČT registrován pod zadanou e-mailovou adresou. Zkontrolujte také nevyžádanou poštu.