Štěpánka Sunková

výkonná ředitelka marketingu

Štěpánka Sunková

Štěpánka Sunková je od podzimu 2023 výkonnou ředitelkou marketingu. V České televizi pracuje od roku 1998, na konci devadesátých let sestavila první on-line tým a stála u zrodu prvních webových stránek ČT nabízející divákům svébytný obsah a služby.

V roce 2011 iniciovala vznik prvního českotelevizního dětského webového portálu TýYó, který se v roce 2013 transformoval v úspěšný web decko.cz a který řídila do roku 2023. Od roku 2018 vedla také web ctart.cz. Pod jejím vedením vznikla řada on-line a multiplatformních projektů pro děti i dospělé, např. virtuální adventní kalendáře ČT, prázdninové rodinné soutěže, interaktivní dokument Dukla61, herní komiks KIV. Boží král, on-line průvodce českou historií TOTO100LETÍ a řada dalších. Mnohé z těchto projektů byly nominovány či oceněny v různých mezinárodních soutěžích – Prix Europa, Prix Japan, Prix Jeunesse, Heart of Europe.

Jako výkonná ředitelka marketingu vede týmy self promotion, plánování a koordinace vysílání, sociálních médií a produkce a provozu marketingu. Je zodpovědná za strategii brandu ČT včetně všech sub-brandů a aktivit na jejich podporu, za strategii, ideovou a vizuální koncepci self promotion a grafické výbavy produktů a programů ČT, stejně tak odpovídá za správu sociálních sítí ČT, koordinaci vysílání a mediální plánování.

Pod jejím vedením vznikly v roce 2024 kampaně Máme rádi ČT, Francouzské léto s Českou televizí nebo kampaň Vánoce s Českou televizí.

Před svým působením v České televizi pracovala v časopisu Film Jam a pro Barrandov Studio.