Diskuse

Tato diskuse je určena pouze k výměně názorů mezi diváky. Pokud chcete zaslat dotaz nebo připomínku tvůrcům pořadu, obraťte se, prosím, na Divácké centrum ČT nebo použijte tento formulář.
  • mluno 11. 11. 2013 14:41 Celá diskuse

    Smysl ahlasitost reklam

    Už dlouho se chystám, že se zeptám, co znamená, že večerníček přináší ten nebo ten. Chápal bych to u nových večerníčků, tam jsou ale sponzoři v titulcích. Čím teda ten bobík nebo kravík a jiní pomohli večerníčku na obrazovku. Ale k tomu jsem psát nechtěl.
    Spíš hlasitost reklam. Já mám na televizi funkci automatického dorovnání, která to spolehlivě potlačí, proto mi to v televizi ani nepřijde. Kromě toho se to nesmí, tak jsem měl za to, že toto dělají pouze komerční televize. A nechal jsem se přesvědčit, že to je subjektivním vnímáním. Teď jsem ale stříhal nahrávky (začal jsem u večerníčků) z videa (nové video neumí stříhat a musím to dělat v PC) a na zvukové křivce je to naprosto evidentní, reklamy jsou vytažené na maximum (0 dB) vše ostatní má amplitudy někde na jedné třetině lineární stupnice(-10 dB log stupnice). To se nedá vysvětlit jinak než úmyslem (nebo neschopností zvukařů, ale to by nevycházelo do reklam naprosto vždy). Na co maji zvukaři tu spoustu hejblátek a budíků.

Reagujte na komentář

E-mailová adresa nebude v diskusi viditelná. E-mail vyplňte v případě, pokud chcete, aby Vás mohli ostatní čtenáři kontaktovat prostřednictvím našeho webu.

Položky označené * jsou povinné.