Pořad Newsroom ČT přináší už čtvrtou sezonu přehled hlavního dění v českých a světových médií. Nově od září 2018 vysílá také ve vysokém rozlišení a se stopáží prodlouženou na 30 minut.

Tvůrci také přidali několik nových prvků: v nových dílech se postupně objeví například rubrika Like, ve které bude redakce oceňovat nejlepší mediální počiny týdne. Součástí bude také stručný přehled mediálních zpráv originálně ztvárněných pro instagramový profil pořadu. „Jsme rádi, že nám dlouhodobě roste sledovanost a že si Newsroom ČT24 u diváků našel v neděli večer pravidelné místo. Je pro nás důležité celý pořad postupně osvěžovat novými nápady a třeba důraz na mediální dění na sociálních sítích považujeme v dnešní době za klíčový,“ říká dramaturg a moderátor Luboš Rosí.

I proto od září Newsroom ČT24 výrazně posiluje počet a kvalitu svých příspěvků nejen na Facebooku a Twitteru, ale nově právě i na síti Instagram. „Díky tomu vlastně vysíláme pro naše diváky nejen v neděli, ale doslova každý den. Přidejte si nás, sledujte nás třeba právě na vaší oblíbené sociální síti,“ dodává Rosí.