S T sport na vrchol 4

Hodnocen poadu:
1 2 3 4 5 Poet hlas: 157  
Sdlet
| Poslat odkaz

Diskuse

Tato diskuse je urena pouze k vmn nzor mezi divky. Pokud chcete zaslat dotaz nebo pipomnku tvrcm poadu, obrate se, prosm, na Divck centrum T nebo pouijte tento formul.
  • Tomáš 6. 1. 2015 22:43 (!) Reagovat 0 +1 -1 0

    S ČT sport na vrchol 5

    Zdravím, chtěl bych se zeptat zda je možné se dostat k jednotlivým místům a terminům teto akce. Nikde se mi nepodařilo najít program.

  • Robert 3. 1. 2015 21:14 (!) Reagovat 2 +1 -1 0

    Jak je to letos se závodem? Zdali nějake jsou?

    Zdravím, chtěl bych se zeptat zda-li letos něco pořádate nebo ne?

  • Karel Jeslínek 8. 3. 2014 02:53 (!) Reagovat 5 +1 -1 1

    Lidé bděte!

    Jako zástupce Koordinovaného Lyžařského Institutu Teoretické Organizace Rozvojových Informačních Studií (K.L.I.T.O.R.I.S.) se cítím povinen reagovat na zjištěný fakt, že závodnice, jenž vyhrála, je registrovanou závodnicí ve svazu lyžařů ČR. Viz http://evidence.czech-ski.com. Tato skutečnost mě velice znepokojuje. Žádám o vysvětlení a následnou reparaci. Předem děkuji za kladné vyřízení. S pozdravem, Ing. Karel Jeslínek

    • TBc. Jeřábek 8. 3. 2014 03:02 (!) Reagovat 3 +1 -1 1

      Nedrážděte K.L.I.T.O.R.I.S.!

      Dobrý den pane inženýre Jeslínku, souhlasím s Vámi a jsem zvědav, jak ČT na tuto skutečnost zareaguje. Hezký den všem lyžařům, TBc. Jeřábek (titulem Teoretik bakalář).

    • Dan V. 8. 3. 2014 16:12 (!) Reagovat 2 +1 -1 0

      My bdíme - pořadatelé spí.

      Sic jsi se svým "objevem" do diskuze přišel až jako druhý, ale pojal jsi to "vědečtěji". Na můj příspěvek reagovala již i "inkriminovaná" DT, že za to nemůže, že nevěděla a tak... Chápu ji svým způsobem a snad i věřím. Asi spousta lidí nezná pravidla, neboť toto se nečte. Na druhou stranu je vidět fakt, že "boží amatér" a mírně pokročilý je velký rozdíl. Na třetí (nejdůležitější) stranu je smutné, že od závodů OS na Dolní Moravě je pořád stejný problém s "neoprávněnými starty". Již tam jsem na to dávno upozorňoval (syn přišel o denní finále díky chlápkovi s FIS kódem...) a stále se nic neděje. Projektu fandíme dále; jen kdyby organizátoři lépe ctili jimi nastavená pravidla, já osobně nevidím problém si "prolustrovat" finalisty, techniku na to mají, vědomosti a odborné poradce také, tak proč tak nečiní...?? Nerad bych za tím hledal postranní úmysly či diletantství.

  • Dan V. 7. 3. 2014 15:12 (!) Reagovat 7 +1 -1 0

    25.den - vítězka

    Je to v pořádku? Dle http://evidence.czech-ski.com/ má aktivní závodní status, takže "tady nemá co dělat"??? Pochybuji, že existují dvě osoby stejného jména, stejného věku; pokud tak tomu je - hluboce se omlouvám, jelikož organizátoři si již na podobné "nesrovnalosti" jistě dávají pozor...

    • Martin 7. 3. 2014 21:41 (!) Reagovat 0 +1 -1 0

      Je to hnus

      Bohuzel tady startuji normalni borci co kdysi trenovali. Nemame na ne nikdy sanci. Ja hraval hokej a taky nejdu na turnaj amateru. Bych si je tam vodil. To same tady. Nevim proc se tady ti vychcanci hlasi. Stejne se na ne prijde.

      • Dan V. 7. 3. 2014 23:10 (!) Reagovat 1 +1 -1 0

        Jak říkáš...

        od počátku projektu (2x pár let zpět) - myšlenka dobrá, ale realizace "pokulhává"; začínám mít dojem, že si z normálních lidí dělají "čurynu", zatím netuším, zda je to neschopností (asi snad neee) nebo naschválností, ať žije sledovanost (!!), etika jde do ... hader. Mizí diskuzní příspěvky... sekce napište nám - odpoví Ti mimo mísu, na další konkretizované re - už bez reakce. A dál tomu fandíme, nechť žije vrchol 5!! Jestli teda bude...

    • Dagmar Talová 8. 3. 2014 13:12 (!) Reagovat 4 +1 -1 9

      25.den

      Vážení přátelé sjezdového lyžování,cítím morální povinnost se vyjádřit k diskusním příspěvkům, které se týkají 25.dne. Dne 1.3.2014 jsem přijela na rodinnou dovolenou do Bílé v Beskydech.V ubytovacím zažízení jsem zjistila, že v tomto středisku probíhá od 5.3.akce S ČT sport na vrchol. Neměla jsem možnost nahlédnout do evidence czech-ski.com. Vycházela jsem z toho, že jsem se již asi 15 let nezúžastnila žádného závodu SL ČR. Netušila jsem, že když jsem v mládí byla registrovanou závodnicí, tak že jí zůstanu až do konce života. Mnoho let se angažuji jako cvičitel lyžování v rámci úseku základního lyžování SLČR a ne v úseku alpských disciplín. Poslední tři roky se v mateřském klubu věnuji trénování začínajících závodníků v kategeoriích přípravka a předžáci. Při registraci na inkriminovaný závod mi pořadateli nebylo nic vytknuto. V dobré víře jsem proto sjela lx kvalifikaci, lx finálovou jízdu a lx jízdu"pro kamery". Možnou účast ve finálovém kempu ve Šp.Mlýně jsem uvítala jako příležitost k získání informací a poznatků, které bych mohla využít při své trenérské práci se začínajícími závodníky. To, že již mnoho let nejsem aktivní závodník, se dá doložit tím, že nefiguruji v žádném žebříčku či listině bodů. V evidenci SLČR je mnoho neaktualizovaných údajů( nevím, čí je to chyba),přesnější je evidence FIS. Pokud jsem svojí účastí v závodě porušila nějaká pravidla, tak to bylo zcela neúmyslně. O tom, že jsem se na závodech ve svém mládí potkávala s Luckou Hrstkovou či Ondrou Bankem jsem se otevřeně bavila s pořadateli. Jestli jsem svojí účastí ublížila účastníkům či pořadatelům, tak se za své tři jízdy omlouvám. Definitivní vyřešení problému je samozřejmě věc pořadatelů. Dagmar Talová

      • Petr Mach 8. 3. 2014 17:34 (!) Reagovat 9 +1 -1 0

        25.den

        Nechci tady moralizovat, ale před pár dny jsem si podal přihlášku do Svazu lyžařů ČR (chci jezdit závody masters). Když jsem se ale 26. den dostal do finále, raději jsem si na svaz zavolal a po zjištění, že registrace už proběhla, šel jsem se sám diskvalifikovat. I když bych do kempu taky moc chtěl, tak za tuhle cenu ne. V pravidlech v přihlášce to stojí naprosto jasně... Tak jsem si aspoň zajezdil v brankách.

      • Dan V. 8. 3. 2014 19:04 (!) Reagovat 4 +1 -1 0

        Věřím,

        že to bylo neúmyslně, ale v důsledku poznání pravidel by to chtělo sebereflexi, jak už tady psal "kolega Mach". Díky ale, že jste to tady popsala. Já jsem zvědav, jako spousta jiných, na "vyřešení problémů pořadateli"... Ublížila jste jen čtvrté - první nepostupující - ženě v pořadí, mohla si také zajet denní finále. Pořadatelé si ubližují sami sobě, že nezvládají organizaci...

      • Lyžař 9. 3. 2014 20:31 (!) Reagovat 5 +1 -1 0

        ANO EVIDENCE FIS JE PŘESNĚJŠÍ

        Neřešme tedy evidenci SLČR. Souhlasím s Dagmar, že je evidence FIS přesnější a každý se tam může dovědět, co potřebuje. V našem případě se řeší to, zda Dagmar může postoupit do kempu nebo ne. Pravidla jsou taková, že ,,,,,Účastník nesmí být držitelem závodního FIS kódu v alpských disciplínách'''''''' atd. (Pokud se bavíme o Dagmar Talové nar. 1.1.1982, která je uvedena níže) V evidenci FIS dále takto: Dagmar Talova-FIS Code:155456 - neaktivní mimochodem. Poslední svůj závod jela v roce 2003 v 21 letech ve Špindl. Mlýně. - obří slalom. (možno ověřit na http://data.fis-ski.com/alpine-skiing/biographies.html) Závěr: Pokud se skutečně bavíme o Dagmar uvedené výše, a zároveň o Dagmar, která vyhrála 25. den, pak je to jasné. Jestli je 21 let podle někoho mládí, jestli paní Dagmar znala pravidla nebo neznala apod. , je diskutabilní. To, že do denního finále a posléze do kempu nesmí postoupit kdokoliv s minulostí jako je ta Dagmar s FIS codem výše, je fakt. Proč organizace tak dlouho otálí s verdiktem je podle mě - řešení identity závodnice, zda to není shoda jmen apod. Chápu českou lyžařskou amaterskou veřejnost! Taky bych nechtěl být ženou ,,amatérkou'', která bojuje v ,,amaterské soutěži'' s ženou s Fis codem, což snad organizace nedopustí. :-)

      • Martin Knapek 10. 3. 2014 11:45 (!) Reagovat 5 +1 -1 0

        D.Talová

        Paní Dášo, já osobně jsem rovněž v mládí závodil - v zimě denně trénoval v bránách. V evidenci FIS ani SLČR uveden nejsem a i přes to bych do tohoto závodu pro amatéry nešel. Nebylo by to jednoduše fér - zabral bych místo někomu, kdo si závodní a tréninkovou atmosféru v lyžování nezkusil. To je přeci podstata semifinálového kempu - aby si to AMATÉŘI zkusili s lyžaři závodníky. Zkušenosti potřebné k trénování mládeže si určitě dokážete zabezpečit i jinak. Trenérské kurzy jsou dostupné VŠEM.

      • Radek D. 20. 3. 2014 23:46 (!) Reagovat 2 +1 -1 5

        Pěkná jízda

        Dobrý den paní Dášo, škoda, že Vás vyřadili, bylo by alespoň na co koukat. Dobří lyžaři tuto soutěž udělají vždy zajímavější. Není nic horšího, než vidět potácejicí se nelyžaře v branách. Což by nevadilo v základních kolech, ale na kemp a finále mnoho z postupujících prostě nemá. Trať je jiná než v základních kolech, kde jde spíše o dětskou trať. Krásný den do Turnova ;-)

    • Roman 10. 3. 2014 10:06 (!) Reagovat 6 +1 -1 0

      Závodníci x amatéři

      Ahoj všem, i vědeckým pracovníkům výše, jimž eveidentně příjde velmi úsměvné piplat se v takových trivialitách. Na toto téma zde bylo napsáno již mnoho. Velmi nerad bych hodnotil práci, snahu a motivy realizátorů. Všichni zde máte za zlé jim, že ve finále jsou profíci, ale není snad pro nás jako lidstvo mnohem alarmující zkutečností to, že přesto, že jsou pravidla jasně napsána (i když při registraci na ně ty lepé děvy neupozorňují), zde mnohokráte diskutována, tak přesto závodníci jdou a přihlásí se, čekají zda se na ně příjde a když se příjde, stejně se hájí a stejně z toho vytřískají, co se dá. Bohužel to jasně koresponduje se současným stavem celé lidské společnosti. Kašlu na zákony, tak proč nekašlat na pravidla a už vůbec nemám důvod brát zřetel na slušnost. Proč bychom měli slušnost vynucovat direktivami ze strany pořadatelů, nemáme jinou možnost jak ukázat podvodníkům a podrazákům, že s nimi soutěžit nechceme? Bohužel pro existence s hroší kůží platí, že i negativní reklama je reklama a tudíž nečekejte slušnost a fair play. Ani jeden z těchto atributů peníze nepřináší. A za hřejivý pocit si nové Audi nekoupíte. Čistému sportu, dělanému pro radost a zadarmo, ZDAR !!!

      • HOnza 27. 3. 2014 17:49 (!) Reagovat 0 +1 -1 1

        Ach jo

        Spoutěž je fajn. Myslím, že je škoda dělit způsobem jako zde v diskusi lyžaře na "amatéry" a "profíky-byť bývalé". Podle pravidel této soutěže nesmí startovat ten kdo naposledy závodil třeba před 10 i více lety (protože je přece profík, přestože se k lyžování třeba vrátil po xx letech po úrazu) a při tom bez problémů může závodit a postoupit na kemp učitel lyžování, který se xx let lyžováním živí nejen v Česku, ale i kdekoli ve světě a je dokonce školitelem svičitelů s nejvyšší uznávanou profesionální kvalifikací :-). Myslím, že by stálo za úvahu vypsat kategorie dvě = opravdu čistě amatérská a kategorie "poloprofi" (v níž by mohli startovat bývalí závodníci s min.5let prošlým FIS kódem, cvičitelé a trenéři lyžování všech úrovní atp.) - ti by byli (možná-pravděpodobně) právě tou "kvalitnější" skupinou i s tím, že oni by na kemp postouúpit nemohli, eventuelně když, tak "za své" :-).

        • Zuzana 29. 3. 2014 13:08 (!) Reagovat 1 +1 -1 0

          instruktor lyžování

          Ano v minulých letech postoupilo pár instruktorů lyžování,ale vzhledem k tomu že jsem také instruktorka musím říct, že plno instruktorů celou zimu jezdí převážně v pluhu a úroveň některých není ani zdaleka taková jako některých semifinalistů(což je samozřejmě trochu smutné). Také třeba někteří nikdy nejezdili v branách a tudíž bych je rozhodně nepřirovnávala k bývalým závodníkům a nezařazovala je do stejné skupiny. Pak by se i instruktoři mohli rozdělovat do různých skupin a organizátoři by museli řešit další nesmyslné věci. Jsou to závody pro amatéry, a tak ať se nad sebou každý zamyslí a uvědomí si zda do této kategorie patří..

  • Vítek 7. 3. 2014 10:10 (!) Reagovat 3 +1 -1 1

    Hvězdička ve Špindlu

    Dobrý den, nemáte náhodou tušení, jak bude organizačně probíhat semifinále Hvězdiček ve Špindlu? Kemp se jich zřejmě netýká, jen sobotní závod. Máme to tam dost daleko a pracovní vytížení, organizátoři slíbili informační mail a zatím nic. Děkuji

    • Zuzana 12. 3. 2014 13:29 (!) Reagovat 0 +1 -1 0

      děti ve Špindlu

      ahoj, dnes chodí maily s podrobnými informacemi, je to 22/3 od 10 v Petru

    • Luděk 18. 3. 2014 15:01 (!) Reagovat 0 +1 -1 0

      Hvězdička

      Nám také ještě nedorazil žádný email.Kam se obrátit a získat nějaké info.

  • Honza 27. 2. 2014 22:10 (!) Reagovat 1 +1 -1 3

    dotaz

    Ví tady někdo jak to chodí s kempem,jestli si ho hradíme sami, nebo za nás všechno hradí Čt? Děkuji

    • Robert 28. 2. 2014 16:29 (!) Reagovat 1 +1 -1 1

      odpověď

      asi to nebude hradit jenom čt, každopádně ty si hradíš jenom dopravu na kemp ;), takže máš proč se snažit...

  • Servac 27. 2. 2014 17:06 (!) Reagovat 0 +1 -1 2

    bila

    Sportu zdar! Chystate se nekdo na bilou? Jak to vypada se snehem atd?

  • Vít Spálenský 26. 2. 2014 17:47 (!) Reagovat 0 +1 -1 2

    Podmínky Špindl

    Ahoj, Poskytne prosím někdo info, jak to vypadalo dneska ve Špindlu? Bylo hodně lidí? Vydržela ta trať alespoň trochu tvrdá? Uvažuji, že tam zítra zajedu, ale v korytech se mi moc jezdit nechce... Díky, Víťa

    • jan 26. 2. 2014 19:08 (!) Reagovat 0 +1 -1 2

      V korytech je jízda fain, občas si někdo zlomí i klíční kost.

      • jan 3. 3. 2014 22:52 (!) Reagovat 0 +1 -1 0

        Samozřejmě to ode mně bylo myšleno ironicky, ale koukám, že dva nepochopili.

  • Martin 24. 2. 2014 16:38 (!) Reagovat 4 +1 -1 3

    Výsledky v dětské kategorii 9-11 let

    Kategorie deti, 9-11 let: 1. Závodník č. 27 Ondřej Hořejší je registrován na SLČR v Racing Teamu Záhrobský - velmi nefér od jeho rodičů, že ho přihlásili, přestože je všude napsané, že je to akce pro AMATÉRY 2. Moje dítě mělo nejlepší čas 16:70 a byl po skončení závodu na tabuli na 3 místě. Několikrát předtím jel kolem 17 sekund. Nicméně ve výsledkové listině se u něj objevil čas hodně daleko za nejlepšími. Jeho skutečné časy společně s diskvalifikací Ondřeje Hořejšího by stačily na 2. místo. Myslím, že už nemám dále chuť na tuto neprofesionálně zvládnutou akci jezdit, nevím jak mám vysvětlit dítěti, že nebyl vyhlášený protože někdo udělal překlep, nebo i něco horšího ...

    • M 24. 2. 2014 16:45 (!) Reagovat 0 +1 -1 0

      Doplnění: jedná se o Ještěd 22/2.

      Doufám, že někdo z organizátorů alespoň tu diskusi čte ...

      • Dan V 24. 2. 2014 17:40 (!) Reagovat 3 +1 -1 1

        na odlehčení

        a) je to akce pro amatéry, nechtějme profesionální organizaci... b) nevím, zda se ti dítě účastnilo vedlejších soutěží v kid-parku (alespoň na D.Moravě to muselo být), pak nemohlo být řádně klasifikováno c) my už taky rezignovali na regulérnost dle nastavených PRAVIDEL d) organizátoři zde odpovídají, ale jen když mají čas, ale zejména chuť něco "zodpovědně zodpovědět"... e) bohužel je letošní zima naprd a tak se to fláká a flikuje f) snad příště bude líp (i organizačně)

    • martina 24. 2. 2014 21:16 (!) Reagovat 2 +1 -1 7

      Nevím proč pořád někoho kontrolujete, kde je nebo není registrován! Mám takový dojem, že jen hledáte chyby jak všechno zkritizovat, můžete to zkusit zase na jiných závodech..A myslím si, že závodu se může zúčastnit každý, protože všichni chtějí zažít ten pocit být dobrý a být tam, kde by díky téhle soutěži nikdy nikdo nebyl.. A podle mého souzení, kdyby se to organizátorům nelíbilo nebo měli tušení, tak sl.Jinřichovou a závodníka Hořejšího nepustí na závod, protože v pátek tam jednoho účastníka diskvalifikovali, protože měl Fis body, ale pokuď s ostatními neměli problém tak už přestaňte tady nadávat a stěžovat si..

      • Roman 25. 2. 2014 09:00 (!) Reagovat 3 +1 -1 1

        pro Martinu

        jako dospělý člověk jsem zvyklá se s nesrovnalostmi, jež mne třeba i poškodí, srovnat. Ale zkuste to vysvětlit malému dítěti, když s ním jedete na závod por amatéry, ještě v autě se ho snažíte "uklidnit", že jede proti stejným "amatérům" jako je ono samo a že je to opravdu jenom o něm a dnešním dni. Pak tam přijede, na startu jsou závodně oblečení, ale hlavně závodně vybavení natrénovaní jedinci. (zkusila jste někdy rozdíl mezi rekreačními lyžemi a závodními??? a jela jste někdy na závodně namazaných lyžích??? O závodních botech, jejich sklonu a flexu ani nemluvě. Fakt velmi diametrálně odlišná záležitost, zhruba jako trabant a porsche) Když pojedu na závody open, kde není jasně řečeno, že jsou závodníci vyloučeni, počítám s tím, že to jedu zkusit, ale v tomto případě doufám a věřím, že by to mohlo vyjít, vždyť jsme na startu na tom všichni stejně!!!! Nebo ne? Děti to doufání mají ještě větší a o to větší je zklamání, když mě předjede závodník a vůvbec nejde o těch pár sušenek a maličkostí, co dostal do igelitky, ani o ten diplom, který mohu vytisknout a napsat doma, ale o ten pocit neférovosti a nespravedlnosti. A zbytečnosti boje s větrnými mlýny. Rozhodně si nemyslím, že to řeší lidé z druhé půlky startovního pole, ale rodičům, jejichž dítě by mělo být na bedně jejich nynější pozici nezávidím.

      • M 25. 2. 2014 11:49 (!) Reagovat 4 +1 -1 0

        Rozdíl mezi závodníkem a amatérem

        Dobrý den Martino, já jsem hrával závodně tenis na poměrně slabé (okresní) úrovni. Nicméně teď po 25 letech kdy držím raketu v ruce dvakrát do roka nemám problém porazit kolegy z práce, kteří teď sice hrají dvakrát týdně, ale byli vždy "jen" amatéry. Rozdíl mezi jakýmkoliv závodním a amatérským sportem byl vždy velký a stále se zvětšuje. Dospělí si obvykle na tuto akci jedou jen z legrace zazávodit a pokud by se to stalo mě osobně, tak to vůbec neřeším. U dětí je to ale složitější, protože ještě mají nějaké ideály, nefér prohru nesou mnohem hůře a chuť jet na takovou akci znovu nějak chybí ... Pěkný den Martin

      • jan 26. 2. 2014 08:44 (!) Reagovat 1 +1 -1 2

        Jan

        Paní Martino, s Vámi se nedá nic než nesouhlasit. Jednou jsou nastavena nějaká pravidla, jinak by z toho byla povidla, a ty by se prostě měla dodržovat! Nikdo určitě chyby záměrně nehledá. Možná máme rádi jen podstivost a fair play. Občas se účastním OPEN závodů do kterých jdu s tím, že vyhrát nemohu, jelikož tam jsou i profíci. Ale pokud udělá veřejnoprávní televize projekt "S ČT sport na vrchol" kde je jansně napsáno, že je závod pouze pro amatéry, je pro mě nemyslitelné, aby tomu tak nebylo. Pokud je pro ně problém, si jednoduše na netu v průběhu závodů toto zkontrolovat, ať raději toto pravidlo vypustí! Pak to ztrácí to kouzlo amatérských závodů, jelikož pokud budete závodit byť jen jedinou sezónu, dvakrát týdně trénovat v bránách atd. tak prostě budete lepší něž amatér.

    • Eva Horčičková, Concept4sport 26. 2. 2014 22:14 (!) Reagovat 2 +1 -1 1

      Vyjádření týmu organizátorů - Hvězdička

      Ráda bych za tým organizátorů reagovala na diskusi kolem dětské soutěže Hvězdička. Jsme obecně prospěšná společnost se sídlem v Olomouci. Většina členů týmu pracuje s dětmi ve sportovní oblasti dlouhodobě. Tímto chci na úvod naznačit, že jsme nezávislý subjekt a nemáme naprosto žádnou motivaci upřednostňovat některé děti nebo nějakým způsobem manipulovat s výsledky soutěže. Soutěž je závislá na férovosti Vás, rodičů, i Vašich dětí. Při registraci se vždy zeptáme, zda nejsou děti registrovány v závodním klubu, ptáme se i opakovaně, pokud se dítě projevuje jako závodník. Přiznávám, že na svahu nejsme schopni kontrolovat registrace na internetu, navíc je situace u dětí mnohem komplikovanější než v kategorii dospělých. Tímto se omlouvám, pokud jsme do výsledků zařadili registrované dítě. Oficiální výsledky jsou zaznamenány v časomíře umístěné na startu závodu a jsou zapisovány i do písemného archu. V cíli závodu jsme pro přehlednost umístili výsledkovou tabuli, kde evidujeme tři nejrychlejší časy v každé kategorii. Jde ovšem o neoficiální výsledky, které po skončení závodu musíme porovnat s oficiální časomírou. Může zde totiž dojít k chybnému přenosu času přes vysílačky nebo chybě zapisovatele. To se stalo i v případě syna pana Martina. Jsem připravena mu zaslat přehled časů všech jízd syna. Pokud máte zájem, ozvěte se mi prosím na přiložený mail. Napadení naší práce od pana Martina mě mrzí o to víc, že jsem se během vyhlášení výsledků na Ještědu omluvila a situaci vysvětlila. Děkuji za pochopení a přeji dětem, ať je lyžování baví, i když jim na krku nebude viset medaile.

      • M 27. 2. 2014 11:46 (!) Reagovat 0 +1 -1 3

        Pro Evu

        Dobry den Evo, Urcite jsem nechtel vasi praci napadat, chyba se stat muze, spise me nastvali ti rodice, kteri prihlasili zavodnika. Za ten dovetek "nebo neco horsiho" se omlouvam, to nebylo ode me fair. Myslim ale, ze neni velky problem podivat se pred vyhlasenim na web u prvnich tri v kazde kategorii, zda nejsou registrovani. To se da zkontrolovat rychle i pres telefon. Vysledky neposilejte, uz to nema smysl resit, ja si jen pamatoval dalsi casy neco pres 17 s, takze me ten vysledny cas docela prekvapil (tech 16.70 jsme si vysvetlili). Kluk na to uz zapomnel a nebudu mu to znovu pripominat. Pekny den Martin

        • Michal 28. 2. 2014 13:23 (!) Reagovat 1 +1 -1 3

          Vysvetleni podruhe

          Jak jsem jiz psal nize, Ondra neni zavodnik a nikdy nebyl a ani se zavodnim tymem nikdy netrenoval v branach. Z hlediska litery predpisu se muzete citit ukrivdeni, ale jinak to byl ferovy souboj amatersky lyzaru - vubec ten den 22.2. jsem tam nevidel zadne dite, ktere by vykazovalo zavodni pripravu (postoj na lyzich).

    • Michal 28. 2. 2014 12:57 (!) Reagovat 2 +1 -1 2

      Registrace Ondry

      Ondra má sice registraci, ale nikdy netrénoval se závodním týmem, pouze 1x jel závod Libereckého poháru (loni na Ještědu) a tím získal registraci. Je naprostý amatérský lyžař, takže mi nepřišlo nefér ho přihlásit zejména do kategorie 2003-2005, kde jako ročník 2005 byl dostatečně znevýhodněn. Sice vzhledem k liteře předpisu Ondra měl být diskvalifikován, ale vzhledem k tomu, jak je soutěž cílená, tak zrovna on je typickým představitelem účastníka soutěže. Pravidlo je v tomto případě nastaveno velice přísně a jednou účastí v profi závodech diskvalifikujete amatérského lyžaře ze všech amatérských soutěží.

      • Petr 2. 3. 2014 18:04 (!) Reagovat 1 +1 -1 1

        Pravidla nebo povidla

        Vážený pane, pravidla jsou nastavena tak jak jsou právě proto, aby se to dalo rozumně zkontrolovat. Nikdo nemá šanci zkontrolovat jak registrovaný člen SLČR v minulosti trénoval a závodil, nebo ne? Je jeden závod OK, nebo ještě dva jsou v pořádku a tři už ne??? Nebo když někdo kdysi půl sezony trénoval a pak toho nechal? Je to ještě v pořádku? Vaše vysvětlení je bohužel typicky po česku - pravidlo se sice formálně porušilo, ale ono to nevadí. S pozdravem Petr

        • Michal 3. 3. 2014 13:41 (!) Reagovat 1 +1 -1 0

          Amatér

          Jen jsem chtěl vysvětlit, že Vás neporazil žádný "profík", ale amatérský lyžař (10-15 dní ročně na sněhu). Což byl původně Váš problém.

  • Ales 24. 2. 2014 14:36 (!) Reagovat 0 +1 -1 1

    skicross Benecko

    Nevi nekdo,jestli zavod bude?

    • Klára 24. 2. 2014 14:53 (!) Reagovat 1 +1 -1 0

      skicross Benecko

      Dobrý den, se skicrossem na Benecku se zatím počítá. Sněhové podmínky jsou zatím dostačující (nicméně je to až za 14 dní, tak uvidíme). Letošní zima to trochu komplikuje..

      • Tom 5. 3. 2014 13:24 (!) Reagovat 0 +1 -1 0

        A jak se to má dnes?

        • Klára 5. 3. 2014 17:14 (!) Reagovat 0 +1 -1 0

          Benecko

          Závod se přesouvá do ski areálu Rejdice (cca 30 km vzdáleného od Benecka). Bohužel na Benecku je na sjezdovce víc vody než sněhu. I tak doufáme, že je to kousek, tak všichni závodníci dorazí;-)

    « | | 1 2 3 4 | | » (4)

Polete svj koment


 *

 *
E-mailov adresa nebude v diskusi viditeln. E-mail vyplte v ppad, pokud chcete, aby Vs mohli ostatn teni kontaktovat prostednictvm naeho webu.


 *

Poloky oznaen * jsou povinn.

Sledujte diskusi e-mailem

Pspvky zadan do diskuse vm budeme poslat na zadanou e-mailovou adresu. Na konci kad zprvy bude odkaz pro odhlen.

 *

 *

Poloky oznaen * jsou povinn.

Polete svou pipomnku


 *

 *  *

 *

Poloky oznaen * jsou povinn.

» Pravidla diskuse na webu esk televize

» Nahlsit nevhodnou diskusi

Stop: 17 minut – Rok vroby: 2014
nr: Sport