Tda 8.A

Hodnocen serilu:
1 2 3 4 5 Poet hlas: 42  
Sdlet
| Poslat odkaz

Diskuse

Tato diskuse je urena pouze k vmn nzor mezi divky. Pokud chcete zaslat dotaz nebo pipomnku tvrcm poadu, obrate se, prosm, na Divck centrum T nebo pouijte tento formul.
  • talpa 21. 8. 2015 15:07 (!) Reagovat 4 +1 -1 4

    talpa

    Je mozna smutne, ze mam pocit ze tam vstupuje i genetika... uz podle toho jak mluvi a chovaji se... neverim, ze se i pri maximalni snaze dokazi dostat dal nez na stredni skolu.

  • Martina 21. 8. 2015 14:42 (!) Reagovat 6 +1 -1 0

    Obdiv učitelům

    Po zhlédnutí skryté kamery ve 2. dílu musím zkonstatovat, že obdivuji učitele, že ještě pracují ve škole. Absolutní absence základních návyků normálního chování člověka. Tito učitelé si zaslouží žáky, kteří budou mít o učivo zájem a normální chování. Při ohledu na plat učitelů vůbec nechápu, že měli chuť vůbec takovéto žáky učit. Ztráta času pro tyto děti, peněz nás všech, i energie. Rodiče bez zaměstnání, na úřadu, nic nedělají, dokolečka dokola, začarovaný kruh.

  • Andrea Šretrová 2. 8. 2015 20:09 (!) Reagovat 17 +1 -1 0

    skola

    No, trida byla desiva, to tu pisi vsichni, ale me hlavne zarazila pani metodolozka, ktera si pekne smlsla na pani ucitelce cestiny. Budu hruba, ale co to je za krutu? Ohani se tam tim, ze jsou na kilometry pred ostatnimi skolami, pritom jim zak v 8. tride ani neumi cist, deti jsou nevychovane... Navic jeste ta, co uciteli matematiky oponovala v tom hodnoceni, to bylo take neuveritelne. Ja myslim, ze pro tyhle tridy presne funguje to, co predvedli "suplujici" ucitele, snaha proste pristupovat individualne. V te skole mi ale pripada, ze jsou vsichni zastydli v nejakych skatulkach a nejsou schopni se z nich posunout. Pro me teda bylo nejvetsim zklamanim pristup tech stavajicich ucitelu (chovani zaku me bohuzel neprekvapilo vubec).

  • Rene 2. 8. 2015 02:57 (!) Reagovat 15 +1 -1 1

    Nejdřív chci pochválit ČT za zajímavý dokument, díky záběrům ze skryté kamery i objektivně natočený. Třetina těch děcek vůbec nebyla hloupá, pouze extrémně líná ve vztahu k učení a nedůsledná v jakýchkoliv zásadách. Jejich neustálé vyrušování bych jako ředitel školy řešil tělesnou výchovou - aspoň 1 hodina každý den, prostě je pořádně fyzicky unavit - pro učitele pořád lepší, aby pak v hodině spali, než dělali nepořádek. Školní docházka - obrovský problém, jednou jim to prochází ve škole, budou to praktivovat i v zaměstnání, odkud je ovšem vyhodí. Takže přídavky na dítě jen pokud do školy CHODÍ! Inteligentní jedinci typu Sam by měli za své výsledky dostat i nějakou odměnu /třeba tablet/ ať nepoleví a vidí, že se jim učit a chodit do školy vyplácí. (Pořád lepší najít pár tisíc na nadaného Sama než miliony na uprchlíky, které zde nikdo nepotřebuje. ) Stabilní flákače toto motivovat samozřejmě nebude, ty nebude motivovat ale nikdy nic. Každopádně ČT by mohlo některé schopnější žáky dále "sledovat", zajímal by mě jejich další vývoj.

  • Zdenek 28. 7. 2015 19:54 (!) Reagovat 11 +1 -1 0

    mno

    Nesledoval jsem tento seriál ,abych nepodléhal mediální masáži typu ..."když se s nimi umí pracovat a porozumí se jim tak vidíte ,že s nimi žádný problémy nejsou " ... ale stačilo mi shlédnout tento díl a přesvědčilo mne to , že až na toho výjimečného Sama , výsledky této vzorové třídy neodpovídají vloženým investicím a energii pedagogů , které obdivuji a skládám poklonu

  • bomac 22. 4. 2015 18:13 (!) Reagovat 2 +1 -1 0

    a ještě, bohužel kdo z normálních lidí by dal svoje děti na tady tuto školu, kde si každý děcko dělá co chce, možná by pomohlo rozházet tyto nezvladatelné po jednom do normálních tříd, museli by dávat pozor-možná:)Ale zase sem si všimla, že k sobě se chovali pěkně to u nás tak není.

    • Standa Zlámal 4. 8. 2015 13:17 (!) Reagovat 1 +1 -1 4

      Bomac - Rozházet tyto děti do "normálních tříd by byla nejlepší.Ale ,umíte si představit jaké šikaně by byly tyto děti vystaveni ? Když v dnešní době učí rodiče své děti už od útlého věku k nenávisti a rasismu ?

  • bomac 22. 4. 2015 18:06 (!) Reagovat 6 +1 -1 0

    Obávám se, že se ze mně stala rasistka po shlédnutí tohoto seriálu a po tom co dcera nastoupila na úřad práce a skoro každý den příjde s novou historkou jak tam na ně křičí nějaký Rom.Moc držím palce Samovi a ještě pár dětem, ale fakt někteří horor-hrůza.Ale stejně kvůli takovým jako je Sam, je nemůžeme házet do jednoho pytle.

  • Veru 19. 2. 2015 22:37 (!) Reagovat 12 +1 -1 20

    Děláme si vse sami

    Jak můžeme chtít,aby došlo ke změnám,když umistime Romy do školy spolu,daleko od bílého etnika. Když dopouštíme,ze vznikají čiste romské čtvrti. Jak mohou poznat něco jiného a motivujícího,když bychom je nejraději nacpali na jedno místo a neotravujte nás. Pak děláme ze špatného svědomí hurá projekty pro integraci Romů,aby vše vypadalo naoko dobře nebo jim vyplacime nesmyslné dávky. Změna je možná odmalička,ale ne tím, ze je budeme stavět mimo bily svět.

    • rosta 5. 3. 2015 19:43 (!) Reagovat 16 +1 -1 3

      mimo?

      Jak mimo bílý svět, jste normální, oni sami se staví mimo normální lidi , svoji leností, vyčuraností a tupostí přece...

  • Klára 10. 2. 2015 18:58 (!) Reagovat 12 +1 -1 1

    Několik poznámek

    Pořad se mi zdál velmi zajímavý. Jen mi z toho napadá pár věcí: 1.) Kolik by se toho asi děti naučily, kdyby nebyl přítomný televizní štáb? Myslím si, že přítomnost kamer a mikrofonů ve třídě (což jsme jako diváci neviděli) donutilo alespoň některé žáky alespoň nějak pracovat. 2.) Zajímalo by mě, jak moc mohli být pedagogové i žáci před kamerami autentičtí. 3.) Byla jsem překvapená, nebo spíše mi došlo, jak romské dívky opravdu dospívají dříve. 4.) Kdyby byli někteří žáci v jiné, lepší třídě, měli by lepší prospěch? (např. Jess, Dan, Sam...?) 5.) Osobně oceňuji především pana Pupíka a jeho snahu o aplikaci matematiky do běžného života. Jeho cíle ve smyslu - potkávat v běžném životě matematiku, mít ji rád, na rozdíl od školmetských "naučit se vytýkat ze vzorce" se mi zdají velmi chvály-hodné. Navíc to měl myslím nejtěžší, protože kdo z nás má rád matiku, žejo... 6:) Mrzelo mě, že kamera a celý pořad věnoval pozornost jen lepším žákům a Bobovi . ale co taková Val, Drahuška, Sára...? Zdálo se mi, že čím lepší žák, tím větší péče 7.) Všechny díly jsem odkoukala, bohužel z nich však nevyplývá žádné východisko, což je trochu...smutné. Zajímalo by mě, jak si žáci a učitelé stojí v životě dál a držím jim všem palce.

    • Klára 10. 2. 2015 23:06 (!) Reagovat 10 +1 -1 0

      a ještě Kristýna

      ...jsem asi jediná, kdo se toho všiml, ale proč Kristýna na začátku pořadu při představení říká, že je jí 14, a když otěhotní, je jí náhle údajně 16?

  • Martin 9. 2. 2015 21:25 (!) Reagovat 1 +1 -1 11

    Nezvladatelní? Ale no tak...

    Dočetl jsem se tu, jak ty pozdní příchody, absence nebo vykřikování (a "nedej bože" to, co bylo zaznamenáno na skrytou kameru) dokazují naprostou nezvladatelnost té třídy. He he. Buďto si lžete do kapsy, anebo jste vytěsnili z paměti všechny ty hodiny, během kterých jste rušili.___________________________________________________________ Já sám (jeden z nejhodnějších a nejtišších žáků své třídy) jsem vždycky chodil pozdě do hodin, dostal za to několik "napomenutí třídního učitele", "třídních důtek" a hrozili mi i "ředitelskými důtkami". Nikdy mě to neodnaučili. Prostě to pro mě nebylo důležité. Podobný vztah jsem měl k absencím. Moje třída trhla v absencích celoškolní rekord a ani včasné příchody nebyly její silnou stránkou. O tom, jak jsme často ve třídě hlučeli a ignorovali (některé) učitele, škoda mluvit. Dokazuje něco z toho naši nezvladatelnost? Nemyslím si. Mnozí učitelé na naši třídu vzpomínají jako na vzornou. Řada spolužáků šla na VŠ nebo se vyučila, někteří si založili rodiny, jiní jezdí na dětské tábory. Nic z toho byste do nás asi neřekli, kdybyste nás zažili v 7./8. třídě. Pokud byste tedy z třídní fotky nezjistili, že jsme všichni bílí. To by pak bylo jaksi všechno jinak, že? Aneb "Kdo v pubertě nezlobil?"

    • Mirek 10. 2. 2015 21:19 (!) Reagovat 10 +1 -1 0

      Zlobení a nezájem

      Nejde o zlobení, největší problém je v nezájmu o vzdělání a z toho pramenící nuda a zlobení

      • Martin 15. 2. 2015 23:29 (!) Reagovat 1 +1 -1 12

        Jistě, problém je v tom, že učitelé nedokážou vyvolat v žácích zájem o vzdělání. Vy to ale asi myslíte tak, že jste ze seriálu poznal, že žáci 8.A nemají zájem o vzdělání, že? Pokud ano, tak to jsou přesně ty výmluvy, o nichž mluvím. Aneb PODLE ČEHO jste poznal, že nemají zájem o vzdělání? Podle zlobení? To snad ne... Škoda, že je tenhle seriál jen na efekt (protože na pouhý půlrok). Kdyby ČT sestříhala snažení zapálených učitelů v delším horizontu, tak by to mělo o dost větší výpovědní hodnotu. A podle mě by se povedlo u dětí vyvolat větší zájem o učení (i lepší výsledky, než jen "skoro-vyznamenání" Sama). PAK by mě zajímaly vaše komentáře.

        • Jarka 2. 8. 2015 13:41 (!) Reagovat 7 +1 -1 0

          Zase zodpovědnost na učitele?

          Proč stále většina lidí prohlašuje: "Učitelé nedokážou motivovat, zaujmout atd." i výborný učitel se může třeba postavit na uši, když bude mít pracovat s dítětem, které nemá podporu doma, v kolektivu, kde vyrůstá. Ano, všichni rodiče v seriálu svorně tvrdili, jak chtějí, aby se jejich dítko vyučilo a mělo dobrý život. Ale kolik z nich se jich doma zeptá: "Franky, jak bylo dneska ve škole? Co jste dělali? Co se ti povedlo? Co ti nešlo?" nebo "Bobe, jak dopadla ta dnešní písemka? Špatně? Tak pojď, podíváme se na to spolu." Probudit zájem dětí o školu je věc především rodičů! Když se rodiče snaží, tak dítě bude prospívat i se špatným učitelem. Ale když rodiče nejeví zájem, tak i sebelepší učitel jen těžko něco zmůže. Pokud ano, je to spíš šťastná shoda okolností než cokoliv jiného.

    « | | 1 2 3 4 5 | | » (54)

Polete svj koment


 *

 *
E-mailov adresa nebude v diskusi viditeln. E-mail vyplte v ppad, pokud chcete, aby Vs mohli ostatn teni kontaktovat prostednictvm naeho webu.


 *

Poloky oznaen * jsou povinn.

Sledujte diskusi e-mailem

Pspvky zadan do diskuse vm budeme poslat na zadanou e-mailovou adresu. Na konci kad zprvy bude odkaz pro odhlen.

 *

 *

Poloky oznaen * jsou povinn.

Polete svou pipomnku


 *

 *  *

 *

Poloky oznaen * jsou povinn.

» Pravidla diskuse na webu esk televize

» Nahlsit nevhodnou diskusi

Stop: 46 minut – Rok vroby: 2014 – P  ST  HD
nr: Seril | Dokument
Vysln poadu

Tento poad v souasnosti nevyslme. Mete si vak nechat zaslat zprvu, pokud se objev v aktulnm vysln:

Nastavit pipomenut

Star data vysln vech dl najdete kliknutm na nsledujc odkaz.

Souvisejc poady