Jak překonat krizi středního věku – návod pro otrlé. David Duchovny v hlavní roli amerického komediálního seriálu (2008). Dále hrají: N. McElhoneová, M. Martinová, M. Zimaová, E. Handler a další. Režie John Dahl
00:00:02 A proč vasektomie? Nesnáším gumu.
00:00:05 To, co se stalo tam, se může stát každýmu.
00:00:08 Špatný místo, špatnej čas, špatná vagína.
00:00:11 Mám už toho dost.
00:00:13 Je nejvyšší čas popovídat si s předsedou správní rady.
00:00:18 Tak dobře, tak teda končím!
00:00:21 Opravdu bych neměl jít ven?
00:00:23 Prosím tě, koukali na mě už hnusnější chlapi, než jsi ty.
00:00:26 Porno.
00:00:28 Julian taky píše. Vážně? Upřímnou soustrast.
00:00:31 Píšu jen o tom, jak najít umělce, kterýho máme v sobě úplně všichni.
00:00:36 Abych měl přehled, jmenuješ se Trixie a jsi opravdu kurva?
00:00:41 Lew Ashby. Hank Moody.
00:00:44 Spisovatel? Chtěj po mně knížku o tom,
00:00:47 proč všechno, na co sáhnu, se mění ve zlato.
00:00:51 Co ty?
00:01:04 Skvělé, už jsi vstal. Uvařila jsem kafe.
00:01:07 Becco, hoď sebou!
00:01:09 Ten barák, co chceme se Sonjou dělat, je v údolí.
00:01:14 Tak co kdyby mě večer Sonja vyhodila u Lew Ashbyho
00:01:18 a třeba bysme mohli jít někam do Hollywoodu na večeři?
00:01:22 Co myslíš? Poslouchám.
00:01:25 Co, rukama? Jako slepec.
00:01:28 Jenže někdo musí do práce, víš? Mám povinnosti.
00:01:33 Já taky, ale já to vyrovnávám.
00:01:36 Nedovolím, aby tlaky světa pravidelné pracovní doby
00:01:40 narušily můj život sexuální bytosti.
00:01:43 Všimla jsem si, ale nevím, jestli brát šestimístný sumy za to,
00:01:47 že se flákáš s muzikantama, se dá označit za poctivou práci.
00:01:50 Ale to víš že jo.
00:01:52 Snad mě nechceš radši poslat do solnýho dolu?
00:01:55 Ty nedáš pokoj, viď že ne?
00:01:57 (ZVONEK) Panebože, to je...
00:01:59 Ne, to je jen pošťák, spletl si adresu.
00:02:02 Becco, to je Mia! Už je tu!
00:02:05 Ahoj.Nejsme doma! Ťuk, ťuk, náhradní rodino.
00:02:09 Ahoj. Becco, dělej.
00:02:12 Chceš přijít pozdě hned první den? Prudit můžeš jindy.
00:02:16 Snídala jsi?
00:02:18 Říkala jsem, že tě nenávidím? Jo, říkala, jsem děsná.
00:02:22 Ale teď už laskavě pojď, ano? A nebudete se mi posmívat?
00:02:26 Ne. Budu!
00:02:29 Dělám si srandu.
00:02:31 Určitě ti to nikdy neslušelo víc než dneska.
00:02:35 Rodiče, co mají své děti rádi, se obětují a učí je doma.
00:02:39 Dělej, musíme jet. Vezmi si věci.
00:02:42 A tobě držím palce.
00:02:46 Já taky. Zbourej svět architektury.
00:02:49 Nechť tě síla provází, má hvězdo soukromých škol.
00:02:53 Dělej, co chceš, ale nebuď jen další cihlou ve zdi.
00:04:13 Refrén je verze.
00:04:17 Co je to za píčovinu?
00:04:21 Myslete, začátečníci.
00:04:24 Kouř? Ne, dík, skončil jsem.
00:04:28 Fakt ne? Ne.
00:04:30 Hele, ty sis to poslech jenom jednou.
00:04:34 Poslechnu, řeknu, jdu dál. To je má práce.
00:04:37 Takže je to vlastně jenom tvůj instinkt, hotovo.
00:04:40 Co jinýho bys chtěl?
00:04:42 Intelekt, metody. Jako například Warren Zevon.
00:04:45 Zevon by probíral dvanáctitónovou stupnici se Stravinským.
00:04:49 Půlka těch blbečků, co sem přijdou,
00:04:52 neumí skoro vůbec hrát.
00:04:54 Včera sem holka jednoho zpěváka přinesla dortíčky s ovocem.
00:04:58 A jeden ten chcípáček z kapely vyndal plastovej nožíček,
00:05:02 rozřízl ho napůl a rozdělil se s jiným hošánkem.
00:05:05 Kdyby Elton John vyjel po George Michaelovi
00:05:08 bylo by to míň přihřátý. Přihřátější by bylo,
00:05:11 kdyby ten dort tomu druhýmu vrazil do prdele a takhle to sežral.
00:05:14 Ale dík, přivedl jsi mě na nápad, protože Eltona Johna mám rád.
00:05:18 Tak ty máš rád Eltona Johna? Hele, jdi laskavě do jiný prdele.
00:05:22 -Jdeme, koukám, akorát.
-Á, společnost je tady.
00:05:25 -Ahoj.
-Jak se máme? -Dobrý.
00:05:28 Hank Moody. Beatrice Trixie.
00:05:32 Vy dva se znáte?
00:05:35 Jo. Domnívám se, že z nějaký finanční transakce.
00:05:38 Dobrý, tak si vezmeš Trixie a já Amber.
00:05:41 Nebo to sjedem spolu? Klidně se prohodíme.
00:05:45 Ne. Ne? Tak dobře. Mějte se.
00:05:48 Tak co, jak to jde?
00:05:52 Charlie Runkle. Prostě jenom Charlie Runkle.
00:05:56 Kde? V Planet Earth. Sedím tu a volám. A co?
00:05:59 Můžeme se najíst a pokecat... O knížkách.
00:06:03 Bezva.
00:06:11 Ahoj. My se známe. Jak se máte?
00:06:14 Nevzpomínáte si? U mojí ženy v salónu.
00:06:17 Ona vám pečovala o stroječek a já jsem se koukal.
00:06:20 Á, vy jste manžel. Jo, Charlie Runkle.
00:06:23 Daisy. Jo, jasně, úžasná Daisy.
00:06:25 A kampak v tom krásném odpoledni? Prostě práce.
00:06:29 Práce? To je skvělý. Takže jste dostala roli?
00:06:32 Nejste nadšená. Oni to jsou úplný amatéři.
00:06:35 Dělat s nima je děs.
00:06:38 Chápu, že mají svý základní pudy a chtějí někam strčit ptáka,
00:06:42 ale ty věci, co na mě berou, to mě nebaví.
00:06:45 Věci? Jo, různý flašky, mobily a tak.
00:06:49 Šudlátka. Třeba jídlo, tak to je přírodní.
00:06:52 Někdy i jo, ale musíte si přečíst etiketu.
00:06:56 Ale kdybych na tohle přistoupila, jsem v háji, víte?
00:07:00 Pak budu jen ta, co si tam nechá strčit všechno.
00:07:03 A kvůli úchylárnám jsem do branže nešla.
00:07:06 Ne, jasně že ne. Proto se musíte těm lidem postavit.
00:07:10 Musíte jim říct to, co jste řekla mně.
00:07:13 Jo, ty zajímá, co jim řekne holka, co přijela autobusem z blbákova.
00:07:17 Ale ne, o všechno si přece musíte říct.
00:07:19 Povím vám, co uděláme. Řeknu jim to za vás.
00:07:22 To by bylo pěkný, ale... Řeknu to vybranými slovy.
00:07:26 Tak co je, puso? Ten moučnej červ jede s tebou?
00:07:30 Víte, pane, jste moc hodnej, ale musím jít.
00:07:34 Počkat, kam ten spěch? Jedu na natáčení s vámi.
00:07:37 Nazdárek, mladej.
00:07:39 Takže se šoupni trochu. Hollywoodský agent k vašim službám.
00:07:44 Kdyby se jim nelíbilo tohle, udělala jsem pár možností.
00:07:48 Takže tohle je taková citlivější verze.
00:07:52 A tady je mnohem radikálnější řešení.
00:07:56 Brouku, Karen to, myslím, asi trochu vadí.
00:08:00 Ne, to nevadí, vždyť vás vlastně obtěžuju.
00:08:03 Jenom jsem s tebou chtěla mluvit dřív,
00:08:06 než se společně sejdeme s klientem, takže...
00:08:09 Ty na to asi moc nejsi? Prodávat se.
00:08:12 Já přece neprodávám sebe, prodávám svou práci.
00:08:16 Aha. Ukaž mi zápěstí. Nevím, na co by ti to bylo.
00:08:20 Karen, zkus to. Věř mi, on to vážně umí.
00:08:23 Jo, jasně, jenomže... Ukaž mi zápěstí.
00:08:27 Dobře, tak tady je. Děkuju.
00:08:31 Teď zavři oči.
00:08:33 Zavři oči, neboj se.
00:08:37 Podívej, tady na zápěstí je tlakový bod,
00:08:41 který odstraňuje nervozitu.
00:08:45 Buší ti srdce. Pročpak? Ale...
00:08:51 Máš pocit, že tě někdo soudí.
00:08:55 Vnitřní umělec se cítí ohrožen útokem.
00:09:00 A to jsou ty základní emoce. Nemáš se za co stydět.
00:09:04 A teď mě poslouchej. Chci ti říct,
00:09:07 že jestli budeš vycházet z vnitřní síly a svého přesvědčení,
00:09:11 je možné všechno.
00:09:14 A ať si vysníš sebetroufalejší sen, můžeš na něj dosáhnout.
00:09:21 Děkuju. Věř tomu.
00:09:28 Jo.
00:09:31 Mně se to moc nelíbí, Daisy. Fakt sebou musíš tahat šamstra?
00:09:35 Není to můj šamstr. Jen tam jedu s ní, hoši.
00:09:39 A kde vlastně točíme? Víš, jak nás bude otravovat?
00:09:42 Musíme ho zkrátka nějak vymazat. Vymazat mě z čeho?
00:09:46 Jestli chceš jet v šukacím autě, musíš podepsat svolení.
00:09:50 V šukacím autě? Z čeho mě chcete vymazat?
00:09:53 Nechápu, proč vám tu tak vadím? Jenom se s vámi vezu na plac.
00:09:57 Pozdravím režiséra a je to. Na plac? Tohle je plac.
00:10:01 A já, ahoj, jsem režisér. Tak ty jsi režisér?Jo.
00:10:06 Charlie Runkle, UTK. Teda dřív UTK.
00:10:09 Koukni, já asi tvoje věci neznám,
00:10:12 ale myslím, že se dá říct, že oba naši Daisy obdivujeme.
00:10:16 Jo, dobře.
00:10:18 A ještě víc bych ji obdivoval, kdyby konečně začala bafčit péro.
00:10:23 Daisy, mohla bys už začít? Za chvíli bude šero.
00:10:26 -Dobře, dobře.
-Tak víš co? Seru na to.
00:10:29 Klidně to sehrajeme i tady s kašpárkem.
00:10:32 Podívej, budeš v tom hrát jejího tátu nebo vilnýho strejdu, jo?
00:10:36 Daisy, ty sis jela koupit zmrzlinu a podělalo se ti auto.
00:10:40 -Jasný, dobře.
-Začni kouřit.
00:10:43 Dobrý, až řeknu. A... akce!
00:10:45 Mockrát vám děkuju, že jste mi s tím pomohl.
00:10:49 Kdybych se vám mohla nějak odvděčit...
00:10:55 Co to je?
00:10:57 Kurva!
00:10:59 Ale, ale, taťka nerad? Daisy, co to...
00:11:03 Kurva!
00:11:05 No tak jeď, holčičko. Udělej tátovi radost.
00:11:08 Holčička dělá tátovi radost. Jo, to je ono.
00:11:11 Máš to ráda, máš to ráda. Přidej, pořádně zaber.
00:11:15 Tvrdě, tvrdě. Kousej!
00:11:18 A pak skočila do auta a odjeli jsme do západu slunce.
00:11:22 Vlastně ne, ona už byla tma. Ale chápeš to přece.
00:11:25 To je nádherný, přeju ti to.
00:11:27 Jo, od tý doby spolu žijeme šťastně.
00:11:30 Většinou. Většinou?
00:11:33 To je na dlouho. Ale jednoho večera
00:11:38 jsem omylem poskytl orál velmi nahé, velmi mladé dívce.
00:11:42 Nešťastná náhoda.
00:11:44 Moc to nechápu, ale asi to bylo blbý.
00:11:48 Chceš šaltpáku? To se dělá nohou?
00:11:53 Nebo jak? Ne, to je ručně.
00:11:56 Ne, děkuju, ruční práce mě nikdy moc nebavily.
00:11:59 A ani by se to nehodilo vzhledem k tomu, co jsem ti vyprávěl.
00:12:03 No, jenom se ptám.
00:12:05 Platí mě od hodiny. Ta nahrávací firma.
00:12:08 A za to, že se mi tak hezky staráš o nehty.
00:12:12 Tak jsem ti chtěla taky posloužit. To nevěra není.
00:12:17 Podle mě je. Možná máš pravdu.
00:12:20 Občas nejsem schopná logicky uvažovat.
00:12:24 Ale řeknu ti, že existuje spousta manželů a milenců,
00:12:27 co by to za nevěru nepovažovali. Asi už jsem starej prďola,
00:12:31 ale podle mě, když vyndám jen zduřelou špičičku, hřeším.
00:12:35 A sprosťárny nevadí? Třeba kdybych teď řekla klientovi,
00:12:39 že je nějak zduřelej, vadilo by ti to?
00:12:42 S buřtíkem mi to hnulo. To jsem celej já, mám rád slova.
00:12:46 Proč jsi mi vlastně nezavolal? Vymlátili jste ze mě prachy.
00:12:50 Mohl jsi mě pozvat na normální rande.
00:12:53 Vizitku jsem ti snad dala, ne? Já myslel, že ji dáváš každýmu.
00:12:57 Ne. Ne?
00:13:00 Dost jste se mi líbil, pane Moody. Musela jsem na vás myslet.
00:13:04 Třeba když jsem hulila jednoho hnusnýho Peršana v hotelu,
00:13:08 pořád jsem si říkala: "Copak dělá Hank Moody?"
00:13:12 Sakra, to je romantický.
00:13:14 Au!
00:13:16 -Tak budete píchat, nebo co?
-Proč tě to zajímá, bobku?
00:13:20 Já nevím. Jen mě napadlo, jaký by to bylo skvělý
00:13:24 ohnout tě přes balkon,
00:13:26 zařvat "jsem mistr světa" a fouknout ti ho tam.
00:13:29 -A co v posteli s kondomem?
-Jak myslíš.
00:13:32 To jako vážně? To víš, jsem v práci.
00:13:35 A on bude koukat kvůli knížce? Ne, děkuju, to není třeba.
00:13:40 Buď na ni hodnej. Neodři jí nehty.
00:14:10 -Sem si radši nesedej.
-Proč? Máš snad herpes, nebo co?
00:14:16 -Ne.
-No tak dobrý.
00:14:21 Ne, vážně, když budeš sedět tady, budou si myslet, že jsi divná.
00:14:27 To mám smůlu.
00:14:30 A to jsem se chtěla stát královnou plesu.
00:14:35 Jsi divná.
00:14:38 Hlavně že nejsem jedinej kluk v dívčí škole.
00:14:43 Hele, jenom abys to věděla. Já sem normálně nechodím.
00:14:47 Ale vyhodili mě od nás ze školy kvůli něčemu, co jsem neudělal.
00:14:51 A máma řekla:
00:14:53 "Nebudeš se celý dny válet doma a hrát na televizi Guitar Hero."
00:14:57 -Ona tu učí.
-Zřejmě angličtinu.
00:15:01 Jo. Paní Pattersonová. Co, ty ji máš taky, nebo co?
00:15:07 Třetí hodinu. Ten Ethan Frome tě prozradil.
00:15:12 Aha. Jo, nutí mě, abych tu blbou knížku přečetl.
00:15:17 Má to bejt jako trest. Promiň, asi moc kecám.
00:15:22 To jo. A zapomněl jsi na to nejdůležitější.
00:15:27 Jde ti to?
00:15:29 -Jako Guitar Hero.
-No, docela jo.
00:15:47 Asi jsem našel klíč ke svýmu chi. Tak co Trixie?
00:15:52 Fantastická, skutečná dáma. Ale jenom jsme kecali.
00:15:56 Vědět, že budete jen kecat o pocitech a takových kravinách,
00:16:00 tak bych si Trixie vzal. Je vynikající, nejlepší.
00:16:03 Já vím, že ty žiješ v jiný sluneční soustavě a tak,
00:16:07 ale já svou holku nepodvádím.
00:16:10 Dámy a pánové, Hank Moody, zhýralý moralista.
00:16:14 Můžeš mi říct něco o tý svý? O který?
00:16:17 O tý, co tě nechala. Co bydlí na Beverly Hills.
00:16:21 O tvojí Daisy Buchananový. Mlč, Moody, nevytahuj se.
00:16:24 Byl jsem zlitej. O tom se za denního světla nemluví.
00:16:27 Mám psát tvůj životopis.
00:16:30 Zvykni si, že se bude mluvit za denního světla o všem.
00:16:33 Dobrý, Lew, mám hotovo.
00:16:35 Ale tyhlety výherce loterie pro křupany už mi neposílej.
00:16:38 -Stalo se něco?
-Ten sráč na mě byl surovej
00:16:41 a chtěl věci, který nejsou v nabídce!
00:16:44 -A co ti udělal, lásko?
-Nic. Naštěstí je dost rychlej.
00:16:47 Tak promiň, Trixie. Jsou to zvířata, neuměj se chovat.
00:16:50 Dobrý, ale někdo by měl uklidit ten voňavej kaktus,
00:16:54 co ti nechal na stolečku.
-Vážně? Ježiši...
00:16:59 -Ty jsi vylízanej, víš to?
-Děkuju.
00:17:02 Trochu úcty. Co? K týhle kurvě?
00:17:07 Tobě snad jeblo, Moody!
00:17:10 Toho Les Paula mi dal Slash za osminku koksu, kruci!
00:17:14 Nech ho bejt, ty svině! Já tě zabiju, ty prase hnusný!
00:17:18 Co si to dovoluješ, ty dobytku jeden!
00:17:25 Tak do práce, debilové, tvořit hudební dějiny.
00:17:30 Tak mažte.
00:17:34 (VZRUŠENÉ VZDECHY) Ukaž ty svoje krásný dudy.
00:17:37 Jen se s nima pochlub. To je ono, Daisy, makej.
00:17:41 Kňuč, jako že tě to trochu bolí.
00:17:44 Ne jako při operaci, spíš jako u zubaře.
00:17:47 No tak, zaber, sakra!
00:17:49 Jak dlouho to bude ještě trvat?
00:17:51 Tenhleten váš mistrovskej kousek. Radši drž hubu.
00:17:55 Jo, dobrý, dobrý, budu se starat o svý.
00:17:59 Jen se vezu v šukací dodávce.
00:18:02 Jenom se vezu. I když musím říct, Daisy,
00:18:05 že Marcy překvapí, že tě vidím takhle.
00:18:09 Proč? Věděl jsi, že dělám porno. Jo, to věděl.
00:18:12 Ale ta, co jsem s ní mluvil posledně, měla větší plány.
00:18:15 Ona měla cíl, měla sny, měla ambice.
00:18:18 Řekla mi, že nechce skončit jako ližprdelka.
00:18:22 Vždyť taky ne. Nebo tu snad vidíte nějakou jinou?
00:18:25 Mám v tomhle filmu hlavní roli.
00:18:28 Hele, klid, vole. Ještě dvě splátky a auto je moje.
00:18:31 A jednala jsi o smlouvě, než jsi sem vlezla, Daisy?
00:18:35 Ne. Tak jak si tě mají vážit?
00:18:38 Jak chceš, aby ti zaplatili? Jaký jsou běžný gáže?
00:18:41 Za anál se dává dvojnásobek? Jenže my točíme v autě.
00:18:44 A v autě se snad ruší poctivost? To jako když nejsme ve studiu,
00:18:47 tak si tady slečna nezaslouží úplně stejnou úctu
00:18:50 jako někdo ze sitcomu nebo z nějaký hry na Broadwayi?
00:18:53 Pane Runkle, to fakt nevadí. Ne, Daisy, to fakt vadí.
00:18:56 Jsou přece nějaký hranice.
00:18:58 Přece se nenecháš šoustat do řiti zadarmo, ne?
00:19:01 A vy, slečno, jste se dneska k tý hranici dostala.
00:19:04 Tak už dost. Zastav, jo?
00:19:07 Vypadni ven. Dělej, šmejde! S radostí.
00:19:10 Daisy? Ne, to je dobrý.
00:19:13 Ty vypadni taky. Dělej, běž si splnit svoje sny.
00:19:16 -Já nic neudělala.
-Jo, vypadni. Koukej mazat!
00:19:19 Koukněte, jak jste ji vylekali, vy umělci!
00:19:22 Chybí vám zkrátka talent! Čau na Oscarech.
00:19:26 Jedem! Musíš to dotočit sólo.
00:19:29 Nechala jste tam tričko. Nevadí.
00:19:36 Tu máte. Děkuju.
00:19:40 Sedne vám.
00:19:43 Kde to do hajzlu jsme?
00:19:47 Je to takovej reflex, chápeš?
00:19:50 Když vidím, že má holka problémy, reaguju. Nemyslím, prostě jdu.
00:19:54 Hank Moody je můj zachránce.
00:19:57 Stačí říct, kdybys chtěl náležitou odměnu. Na můj účet.
00:20:01 -Dala bys mu zadarmo?
-Jasně. Proč ne?
00:20:04 Mám vyzkoušeno, do čeho bych šla. Posledně jsi mi říkala,
00:20:08 že tak dobře ti to ještě nikdo neudělal.
00:20:10 Myslel jsem si, že to říkáš všem,
00:20:12 ale když jsi odcházela, třásly se ti kolena.
00:20:15 Tak počkat. To chceš říct, že on šoustá líp než já?
00:20:19 Jasně že šoustám líp. Teda myslím, že to naznačila.
00:20:22 Ne, tohle jsem nenaznačila. Je to blbá otázka.
00:20:25 Jsou Rolling Stones lepší než Beatles?
00:20:28 Tak to s ní musím souhlasit. Je jediná možnost jak to vyřešit.
00:20:32 Vojedeme ji oba. Už jsme ji vojeli.
00:20:35 Ne, teď. To ne.
00:20:37 Trixie, víš, že tě mám rád. Nech toho, Moody.
00:20:40 Jedna holka, dva vocasy. Do rozhodnutí.
00:20:43 To je lákavé, ale já se nezúčastním.
00:20:45 Jakže se to říká? Srabe?
00:20:47 Jo, děkuji, ale pokud jde o scénář s dvěma ocasy, vážně nemám zájem.
00:20:51 I když mít je... Chtěl bys mít někdy dva vocasy?
00:20:54 Teda já jo.
00:20:55 Radši ne, je to jen... Kvůli kšeftu.
00:20:58 Ať si ten sráč myslí, že ti dávám přes hubu.
00:21:01 Můžeš mi to někdy vrátit.
00:21:14 Co se děje? Střetla se tu dvě mužská ega.
00:21:20 Měla jsem je oba.
00:21:22 Ale oba zapomněli, že mi za to zaplatili.
00:21:26 Je to má práce udělat jim dobře.
00:21:30 Ale musím říct, že ten hnědovlasej, Hank,
00:21:34 je ve vertikálním oboru opravdu moc dobrej.
00:21:39 Neznáme se? Ne. Jsem Trixie.
00:21:43 Karen. Vy jste Karen?Hm.
00:21:46 Hankova Karen? Správně.
00:21:49 Skočila jste do auta. A žili šťastně. To je bezvadný.
00:21:53 To mám radost. Děkuju.
00:22:02 Zlato, ahoj.
00:22:06 Tak máš ten kšeft? Jo.
00:22:09 Fantazie.
00:22:12 Neskočíme si někam na jídlo?
00:22:16 Marocký.
00:22:18 Etiopský...
00:22:21 Řecký... indický...
00:22:29 Ahoj, kočičko.
00:22:31 Jdeš mě přikrýt, nebo utíkáš před mámou?
00:22:35 A nemůžu dělat dvě věci najednou?
00:22:38 Stálo to za to? Co?
00:22:42 Nevím, ale pěkně jsi ji naštval.
00:22:47 Co ve škole? Fajn.
00:22:52 Fajn? Koukám, že se ti nějak omezil slovník.
00:22:56 Našla jsem tam někoho, kdo má čelní lalok.
00:22:59 Jméno? Damien.
00:23:02 Nějaká holka se jmenuje Damien? Zrovna si s ním píšu.
00:23:06 Aha. Ale už to vypni.
00:23:09 Zatím se měj, Damiene, zatím se měj.
00:23:12 Těším se.
00:23:25 Proboha, smrdíš cigaretama. Jo, ale já jsem je nekouřil.
00:23:34 Hanku, co to teď děláš?
00:23:37 Svádím tě k naší první pooperační milostné explozi.
00:23:41 Jsi tak vzrušená jako já? Ne.
00:23:46 Ne? Tys řekla ne?
00:23:49 Nic, co se tebe týká, mě teď vzrušit nemůže.
00:23:52 Je i sex ze vzteku. Fakt ti to připadá vtipný?
00:23:56 Malinko snad jo.
00:23:58 Chrápat s prostitutkama ti připadá vtipný?
00:24:02 Jen s jednou. A že je prostitutka jsem se dozvěděl až potom.
00:24:05 Myslíš jako potom, když jsi jí za to zaplatil?
00:24:08 V podstatě za to platil Charlie. To je nechutný.
00:24:11 Viděla jsi ji? Je příjemná. Na prostitutku nevypadá, že ne?
00:24:15 Tohle já nepoznám. Řekni mi, dávají taky slevu na skupiny?
00:24:19 Procvakne ti napřed permanentku? Nech toho.
00:24:22 Jen jednou. Bylo mi smutno a byla hodná.
00:24:25 Není to o nic horší, než někomu zaplatit panáka.
00:24:27 Vlastně je to poctivější. Není potřeba někoho ukecávat.
00:24:30 Prosím tě, už buď zticha.
00:24:32 Zrovna teď mi nemusíš dělat přednášku o volnomyšlenkářství.
00:24:36 Ale to mě trochu mrzí,
00:24:38 protože moje přednášky o volnomyšlenkářství tě bavily.
00:24:41 Ty si musíš ze všeho dělat srandu? Ale přece jsme tehdy nebyli spolu.
00:24:45 Za to mě nemusíš hnát před zodpovědnost.
00:24:48 Jistě, ty nejsi zodpovědný za nic.
00:24:50 Jejda, omylem jsem na ni upadl, já za to nemůžu.
00:24:53 Podívejte, tenhle policajt mě vyprovokoval.
00:24:56 Hanku, ty si na všechno najdeš nějakou výmluvu.
00:24:59 A já ti to mám jenom baštit. Pořád dokola, už mě to nebaví.
00:25:03 Ne, Karen, jestli se chceš kvůli tomu vztekat, posluž si.
00:25:07 Ale pak si nech ty řeči, jak mi odpouštíš,
00:25:10 když vytahuješ něco, co bylo, a s čím nic nenadělám.
00:25:13 To není odpuštění. Tím mi šanci nedáš!
00:25:16 Já nemluvím o tom, co bylo. Mluvím o tom, co je teď.
00:25:19 O tom, že chceme, aby nám to vyšlo. A to jsem se od rána tak změnil?
00:25:23 Co je jinak? Nic není jinak, máš pravdu.
00:25:27 A to je právě ten problém.
00:25:29 Ne, problém je, že se nenechám pranýřovat za blbosti,
00:25:32 co jsem udělal, když jsme nebyli spolu.
00:25:34 Obtáhnul jsem půlku Venice, jo. To snad nemusím poslouchat.
00:25:37 Ne doslova, ale v týhle hádce se dá říct, že jo.
00:25:40 K žádný jsem se nenastěhoval,
00:25:42 nevzal jsem ti Beccu a taky jsem ti zvedal telefon.
00:25:45 Aha, jistě. Takže teď mi řekni, kdo koho pranýřuje.
00:25:49 Tohle je teda přímo vzor odpuštění. S tebou to fakt nemá cenu.
00:26:35 Titulky: Veronika Červínová, Česká televize 2010
Hank nakonec Ashbyho nabídku přijme a mezi oběma muži vzniká rivalita ve vztahu k druhému pohlaví. Becca začne navštěvovat soukromou školu, kam chodí také Mia, a najde mezi spolužáky spřízněnou duši. Charlie se vehementně snaží stát se agentem pornoherečky Daisy a teprve, když je pozdě, si uvědomí, že se připletl doprostřed improvizovaného natáčení.