27 minut
Auto Moto Styl

18. září 2010

Obsah dílu

Renault Megane RS — Škoda Fabia Combi RS — Příjezd k nehodě — Ford Focus RS

Části dílu

01:20
Roadlook – Renault Megane RS
    Poslední francouzský rychlík na čtyřech kolech je pro většinu z nás asi bílý taxík Peugeot 406 z trilogie o neohroženém taxikáři. To co však bylo v prvním vydání vtipné a koukatelné je v tom třetím už v podstatě jen neřízená zábava a ukázka toho, co všechno jsou tvůrci schopni natočit. S Renaultem Megane Sport to však bylo jiné. Ačkoliv nepatří ke jménům, která by oslavovali lidé na celém světě, jeho kvality na silnici se ti, kdo s ním přišli do styku, neodváží zpochybnit. Alespoň co se kategorie hot-hatchů týká. Design, kterému se polovina lidí smála a druhá polovina jej zbožňovala, dnes už také nechává většinu pozorovatelů chladnými. Jenže doba jde kupředu a konkurence nespí, takže ani Renault nemohl s uvedením nového modelu Megane zapomenout na jeho derivát s přídomkem Sport. A my jakožto automobilový magazín jsme samozřejmě nezapomněli tuto novinku otestovat. Těšte se na Libora v Roadlooku.
    10:38
    Minitest - Škoda Fabia Combi RS
      Předchozí Ereso mladoboleslavské Škody Fabia bylo většině nemajitelům spíše pro smích. Svými výkony si to možná ani tolik nezasloužilo, ale co si budeme povídat - pokud se řidič chtěl oddávat sportovním choutkům za jeho volantem a nebyl zrovna pečlivým v péči o svůj exemplář, pronásledovatelé to vzdali hlavně z důvodu náhlého setmění způsobeného hořícími sazemi. Jednoduše už samotný fakt, že nejvýkonnější Fabia tankovala naftu, mnoho sportovně zaměřených řidičů odradila. S druhou generací Fabie je vše jinak. Chrochták vystřídal turbem nadopovaný benzíňák a manuální převodovku zase automatická DSG. Pro spořivé milovníky nafty možná špatné zprávy, pro všechny ostatní ovšem naděje na výrazně sportovnější svezení. Fabii RS Combi otestoval Petr.
      14:30
      První pomoc - Příjezd k nehodě
        Stále novější technologie a přísnější bezpečnostní limity dávají mnohým z nás zapomenout na obavy z nebezpečných nehod. Jenže tohle riziko tu stále je, ačkoliv se může zdát menší, než kdy dřív. Vždyť právě bezpečnostní systémy, jako hlídání pruhů nebo vzdálenosti od auta před námi spolu s upozorňováním řidiče na blížící se srážku či zvyšujícím se počtem airbagů nám dávají pocit neohroženosti. O to vážnější pak následky případných nehod se staršími vozy jsou. Právě proto si počínaje tímto dílem zopakujeme zásady první pomoci s Luckou Horáčkovou a Alešem Rubkem.
        16:56
        Luttest - Ford Focus RS
          To nejlepší nakonec, jak jinak. Ford Focus RS je na papíře oproti svým konkurentům napřed. Má pět válců místo čtyř, výkon přes tři sta koní a je také suveréně nejdražší. Zlí jazykové sice říkají, že ve srovnání s ostatními není tolik zábavný a dokonce v několika testech byl poražen soupeřem z Francie, ale to nic nemění na tom, že s Focusem RS uděláte největší parádu. Brutálně naladěné výfuky, obrovský zátah a agresivní design udělají své. Co víc dodávat? Užijte si Petrův test.
          24:28
          Soutěž
            Přehrát celé video
            Stopáž27 minut
            Další díl
            2. října 2010

            Auto Moto Styl na sociálních sítích

            Napište nám