Hlavní ekonomický pořad zpravodajského programu ČT24. Ekonomické aktuality, erudovaní hosté ve studiu.

Na jaké výhody lákají banky studenty? Mladí lidé patří k lukrativním klientům, protože většinou zachovají bance věrnost i poté, co nastoupí do zaměstnání a vezmou si u ní třeba hypotéku na bydlení. Banky se předhánějí v nabídce speciálních účtů pro studenty. Mezi těmito účty jsou velké rozdíly v rozsahu služeb i poplatcích. Jak to vidí analytik Atlantik FT Milan Lávička a šéfredaktor finančního serveru Měšec.cz Dalibor Chvátal?

Ještě nedávno byla značka Kofola pro její nadnárodní konkurenty Coca-Colu a Pepsi zanedbatelná, dnes je z hlediska objemu prodeje českou dvojkou. Neustále roste také počet zaměstnanců, a to nejen v České republice, ale i na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. U nás se počet jejích zaměstnanců od roku 2001 více než zdvojnásobil. V Polsku začínala Kofola před čtyřmi lety se 7 zaměstnanci, dnes už jich má 185. Kofola Holding celkem zaměstnává přes 1290 lidí v regionu Střední a Východní Evropy.
Je web cestou k zákazníkovi a jak vůbec má vypadat firemní web, který zákazníka zaujme? O firemních webových stránkách budou diskutovat konzultant Martin Smrt z Dobrého webu a Marek Antoš ze společnosti Internet Info.
ČT24 v úterý 30.10. v 16:32.

Stopáž26 minut
Rok výroby 2007
 P 4:3