iVysílání

stránky pořadu
Premiéra:
25. 6. 2016
13:35 na ČT2

1 2 3 4 5

18 hlasů
116238
zhlédnutí

Auto Moto Revue

MG 1938 – opravdu byl vzorem pro Aero cililink?

Jsme tu zpátky. S novou kastlí i motorem!

26 min | další Magazíny »

upozorňovat

do playlistu

Přehrávač videa

Načítám přehrávač...

Auto Moto Revue

  • 00:00:21 -Dnešní AMR doslova odstartujeme
    -jako Le Mans.
  • 00:00:27 Připraven? -Jo.
    3, 2, 1, teď!
  • 00:00:30 Co je, ty neběžíš?
  • 00:00:32 -Dojedu tě 2x,
    -než ty se rozkmitáš.
  • 00:00:44 Je libo rohlík?
  • 00:00:50 Co tedy dnes uvidíte?
  • 00:00:52 Petr nejdříve zkrotí
    nabouchaného Peugeota.
  • 00:00:55 Nové GTI je prostě parádní.
  • 00:00:57 Hned na to se projede v anglické
    klasice, v krásném MG z r. 1937.
  • 00:01:02 Aleš otestuje hybridní ikonu,
    novou Toyotu Prius.
  • 00:01:06 Je stále lídrem mezi hybridy?
  • 00:01:08 A Míra pojede zajímavou cestovní
    motorku z Dálného východu.
  • 00:01:29 799 500, 270 lvů pod kapotou,
    330 Nm točivý moment,
  • 00:01:38 380 průměr předních kotoučů.
  • 00:01:41 308 GTI, rychlý tak,
    že se na něm ani barva neudrží.
  • 00:01:46 A je lepší, než Formule 1.
    No, vezměte si, má přední sklo.
  • 00:01:50 Já nemusím mít helmu.
    Má rovnou dvě sportovní sedačky.
  • 00:01:54 A vzadu místo pro tři a kufr.
    Do F1 se nevejde nic.
  • 00:01:59 Když se chce pilot vyčůrat,
    tak musí do kombinézy,
  • 00:02:03 protože kdyby se odpoutal,
    tak už se tam sám nepřipoutá,
  • 00:02:07 natož aby nastartoval.
  • 00:02:13 Můžu pokračovat dál,
    proč je lepší než monopost.
  • 00:02:17 Má 2 výfuky a devatenáctky kola,
    oproti třináctkám.
  • 00:02:21 A pod kapotou shoda,
    motor má stejný jako F1, skoro!
  • 00:02:27 To je fakt.
  • 00:02:29 308 GTI jezdí pekelně rychle
    jen s 1.6.
  • 00:02:32 A za plus mínus 8 litrů
    v naturálu.
  • 00:02:36 Kované hliníkové písty mají
    zesílené ojnice a pístní kroužky.
  • 00:02:40 Pánve ojničních ložisek
    s použitým polymerem.
  • 00:02:43 Zesílené šrouby ojnic,
  • 00:02:45 chlazení zespodu
    dvojitým postřikem olejem.
  • 00:02:49 Turbodmychadlo má odtokový ventil,
  • 00:02:52 takže točivý moment
    je dokonale dávkovaný
  • 00:02:55 a to i ve vysokých otáčkách.
  • 00:02:58 Výfukové potrubí
    je vyrobeno z oceli,
  • 00:03:01 aby odolalo teplotám
    do 1000 stupňů.
  • 00:03:04 No a co, že se zvukem
    mu pomáhají i repráky?
  • 00:03:08 Formule 1 dnes nemá žádnej.
  • 00:03:10 Když vytočím motor do maxima,
    což je skoro 7000 otáček,
  • 00:03:15 tak jej pak omezovač natvrdo utne,
  • 00:03:19 jak komerční televize seriál
    v tom nejlepším,
  • 00:03:22 a lupne tam reklamu.
    Vy pak přepnete, já přeřadím.
  • 00:03:26 A taky se hněvám.
  • 00:03:28 Jak si vůbec mohou Francouzi
    dovolit postavit tak skvělý auto
  • 00:03:32 s tak nepřesným řazením?
  • 00:03:35 Víte, jak to říkala Růžičková
    v Slunce seno...
  • 00:03:38 "Já bych tu televizi vzala
    a vyhodila z okna."
  • 00:03:42 Já bych ten klacek vzal
    a vyhodil jej taky.
  • 00:03:45 Přitom převodovka má
    opískované hřídele
  • 00:03:49 a ozubená kola prošla
    hlubokou karbonitridací.
  • 00:03:53 Trojka mi tam nešla.
  • 00:03:55 Soupeři čekají na každé zaváhání.
    A že jich je:
  • 00:04:03 Golf GTI, Focus ST, Leon Cupra,
    Megane nerez.
  • 00:04:07 To mi řekněte, kdo vymyslel,
  • 00:04:10 že ručičky otáčkoměru a rychoměru
    jdou proti sobě.
  • 00:04:14 Ale co mě potěšilo, že tady
    nikde nenajdu tlačítko
  • 00:04:18 na ovládání tuhosti tlumičů.
    Podvozek je prostě výbornej.
  • 00:04:22 Ano, je tady tlačítko SPORT
    a to funguje jako transfuze.
  • 00:04:27 Do budíku napumpuju červenou,
  • 00:04:30 v displeji se mně objeví
    ty správný údaje,
  • 00:04:33 a pod plynem mám víc výkonu.
  • 00:04:36 Vivat France!
  • 00:04:48 Řízení 308 pidivolantem je stejně
    zábavný jako ve Focusu ST.
  • 00:04:53 A klaním se elektrikářům,
  • 00:04:56 že tak skvěle vyladili
    tento posilovač řízení.
  • 00:05:00 Klaním se rychle.
    Kotouče mají průměr 380 mm vpředu.
  • 00:05:11 Kdyby mě nedržela sedačka,
    tak se klaním i do boku,
  • 00:05:15 protože diferenciál Torsen
    s omezenou svorností
  • 00:05:19 rozemlel se svými ozubenými koly
    nedotáčivost úplně na maděru.
  • 00:05:37 Je tady pouze a jenom
    jeden držák na nápoje pro řidiče.
  • 00:05:42 Na lattečko pro vaše drahý poloviny
    tady není místo.
  • 00:05:45 Ale teď zpět na zem.
    Někdo by mohl namítat,
  • 00:05:49 že s takovým autem se nedá
    jezdit po okreskách.
  • 00:05:52 Ale dá.
    Na dálnici je to utrpení.
  • 00:05:55 Jedete maximálně 130,
    což je v pořádku,
  • 00:05:58 ale na normální okresce není 308
    přehnaně kodrcavá,
  • 00:06:03 samozřejmě na nerovnostech
    auto poskakuje,
  • 00:06:06 ale pořád si zachovává
    určitou míru komfortu
  • 00:06:10 a nikdy nejde na doraz.
  • 00:06:12 Možná je to i tím,
    že tlumiče mají hydraulický dorazy.
  • 00:06:26 Když udělám rychlý srovnání,
    tak 308 GTI
  • 00:06:30 není tak až dokonale sterilní
    jako Leon Cupra.
  • 00:06:33 Není tak nádherně nezkrotná
    jako Fokus ST.
  • 00:06:37 Mám z tohoto auta pocit,
    jako když najdu spřízněnou duši.
  • 00:06:41 Co myslíte, je to třeba tím,
    že jsem narozen ve znamení Lva?
  • 00:07:22 Nedávno moje babička
    oslavila 90. narozeniny.
  • 00:07:25 Teď počítejte se mnou.
    Když jí bylo deset,
  • 00:07:29 tak v Anglii začali vyrábět
    nádherný auto.
  • 00:07:32 Co to bylo za rok? No?
  • 00:07:38 -Podle těch písmen ve znaku
    bych řekl,
  • 00:07:41 že je to vůz podle mého gusta.
    Ale asi pravdu nemám.
  • 00:07:45 Pan Khun je majitelem
    tohoto krasavce.
  • 00:07:49 -Co znamená zkratka MG?
    To znamená Morris Garage.
  • 00:07:54 Je to firma, která vznikla v Anglii
  • 00:07:57 a zabývala se nejprve úpravami
    vozů Morris.
  • 00:08:01 Postupně se dostal pan Cecil Kimber
    až k výrobě vlastních vozů.
  • 00:08:05 -Takže to je jeho produkt.
    Ano.
  • 00:08:08 -Co nám o něm povíte?
  • 00:08:10 Tento model má označení TA
    a vyráběl se od r. 1936 až 39.
  • 00:08:16 Pak následoval model TB
    a po válce další TC, TD,
  • 00:08:21 až výroba skončila v r. 1953.
  • 00:08:27 -Byly ty modely v něčem
    zásadně jiný,
  • 00:08:31 -nebo to bylo pořád podobný auto?
  • 00:08:34 Bylo to podobné,
    lišilo se to v drobných detailech.
  • 00:08:38 Později byl jiný motor,
  • 00:08:41 poválečné měly jinou
    přední nápravu, hřebenové řízení.
  • 00:08:46 -Tohle je ještě mechanická klasika.
  • 00:08:49 V době když se to vyrábělo,
  • 00:08:52 tak to ještě nemělo ukazatele směru
    a koncová světla.
  • 00:08:57 -Na kolik se to umí rozjet?
    Píšou 80 mílí.
  • 00:09:01 -To znamená na naše...
    120 km.
  • 00:09:08 100kilometrovou rychlostí
    se s tím dá běžně jezdit.
  • 00:09:12 Horší je udržet jej na silnici
    a zastavit.
  • 00:09:16 -Já jsem se díval,
    že to jsou jen bubnový brzdy,
  • 00:09:20 že už nejsou jen mechanický,
    -ale že jsou kapalinové.
  • 00:09:24 Jsou kapalinové.
  • 00:09:26 -Váha stroje?
    Asi 800 kg.
  • 00:09:28 -Takhle motor vypadá
    strašně jednoduše.
  • 00:09:31 -Co je to za obsah?
  • 00:09:33 Je to třináctistovka,
    2 karburátory SU, má 50 koní.
  • 00:09:37 -Jaký má ventilový rozvod?
    Je to už ventilový rozvod OHV.
  • 00:09:42 -Že ventil je nahoře.
    -A převodovka?
  • 00:09:45 4stupňová, synchronizace 3, 4.
    -Kolikpak to baští?
  • 00:09:50 To vám neodpovím, ale počítám,
    že to bude 10 litrů/100 km.
  • 00:09:56 Nikdy jsem to neměřil.
  • 00:10:00 -Už se vám na voze něco porouchalo?
    Porouchal se motor.
  • 00:10:05 -Zrovna motor.
    -Co se přihodilo?
  • 00:10:08 Byl špatně upevněný pístní čep
    a vydřel blok válců.
  • 00:10:15 Dělala se nová vložka,
    nové odlitky pístů,
  • 00:10:19 opravovala se hlava,
    nové ventily.
  • 00:10:22 -Možná byste mohl prozradit,
  • 00:10:25 protože to jsme se bavili
    mimo kameru,
  • 00:10:28 -odkud máte pístní kroužky?
  • 00:10:31 Nepodařilo se sehnat správný
    rozměr na původní písty,
  • 00:10:36 tak tam jsou pístní kroužky
    ze Smarta
  • 00:10:40 a podle nich bylo nutné
    odlít písty.
  • 00:10:45 -Teď už frčí a šlape
    -jako hodiny?
  • 00:10:48 Teď už šlape.
  • 00:10:50 -No jo, můžu já tohle
    krásný auto řídit,
  • 00:10:53 když nemám tak hezký oblečení
    jako vy?
  • 00:10:57 Vypadám jako trhan,
    já to vím.
  • 00:10:59 Maximálně mně bude
    -táhnout na kolena.
  • 00:11:03 Samozřejmě, prosím.
    -Děkuju.
  • 00:11:07 -To je nádherný.
    To má i nastavitelnou sedačku?
  • 00:11:11 -Můžu si nastavit sklon opěradla?
    Dokonce i podélně nastavitelný.
  • 00:11:17 -To jsou vymoženosti.
  • 00:11:19 Pedály jsou stejně standardní,
    spojka vlevo,
  • 00:11:23 zapalování... -No a?
    Pumpa napumpuje benzín.
  • 00:11:34 -Voda, teploměr, oleje.
    Otáčkoměr, rychloměr.
  • 00:11:39 -Že ten rychloměr je hezky
    -až tady?
  • 00:11:42 Není potřeba.
    -To je nádherný.
  • 00:11:47 -Projedeme trochu sytič,
    rozsvítíme světla,
  • 00:11:51 můžeme vyrazit.
    -To je krásný.
  • 00:12:08 A co ještě uvidíte?
    Aleš usedne do hybridní legendy.
  • 00:12:12 Od r. 1997 se drží Prius
    na špici mezi hybridy.
  • 00:12:16 Je to tak i nadále?
  • 00:12:18 Míra zhltne čínu
    a osedlá zajímavou motorku.
  • 00:12:22 Číňané už nedělají jen skútry,
  • 00:12:24 ale pustili se i do velké
    cestovní motorky.
  • 00:13:02 Toyota Prius je auto, které buď
    milujete, nebo nenávidíte.
  • 00:13:06 Není to průměrný žák.
  • 00:13:08 Je to buď miláček třídy,
    nebo rebel.
  • 00:13:11 A milují jej hollywoodské hvězdy
    v Los Angeles.
  • 00:13:15 Ne proto, že by byl levný,
    protože to je celebritám jedno.
  • 00:13:19 Ne proto, že by málo žral,
    protože tohle jim je taky jedno.
  • 00:13:23 Milují jej, protože vypadá jinak.
  • 00:13:26 Toyota Prius je takový Steven Jobs
    mezi auty.
  • 00:13:29 První hybrid postavil v r. 1901
    Ferdinand Porsche.
  • 00:13:33 Ale až Prius ukázal v r. 1997
    v čem je jeho potenciál.
  • 00:13:37 Tohle je 4. generace,
    která se změnila úplně ve všem.
  • 00:13:42 Nový Prius je větší,
    jak uvnitř, tak i venku.
  • 00:13:45 Nic z toho není tak podstatné
    jako samotný pohon.
  • 00:13:49 I v tomto případě udělala
    Toyota krok kupředu.
  • 00:13:53 Pod kapotou najdete benzinovou
    osmnáctistovku o výkonu 98 koní.
  • 00:13:57 Krouťák má pouze 142 Nm,
    při 3600 otáčkách.
  • 00:14:02 Ale přidejte k tomu dalších
    53 kW elektromotoru
  • 00:14:06 a rázem to takový lenoch není.
  • 00:14:10 Celkový výkon hybridního systému
    je 122 koní
  • 00:14:14 a Prius to pošle na hranici
    180kilometrové rychlosti.
  • 00:14:18 Zrychlení z 0 na 100 má za 10,6 s.
  • 00:14:22 Musím přiznat,
    že pro osobák to je trochu málo.
  • 00:14:26 Tady je vidět,
    kdo si Prius bude kupovat.
  • 00:14:29 Rebel ze střední to asi nebude.
  • 00:14:33 Naopak, milovat jej bude každý,
    kdo třídí plasty,
  • 00:14:37 slovíčko recyklace používá
    i když jde na toaletu
  • 00:14:41 a pravidelně chodí čistit les
    ve svém okolí.
  • 00:14:50 Hybridní motory se vyznačují
    neuvěřitelně nízkou spotřebou.
  • 00:14:55 Nový Prius by měl mít
    pod 4 litry na 100 km.
  • 00:14:59 To je méně než jeho předchůdce.
    Nám se to ale nepodařilo.
  • 00:15:04 Je ale potřeba přiznat,
  • 00:15:06 že to bude asi mým jízdním stylem
    než hybridním systémem.
  • 00:15:18 Co se mi líbí,
  • 00:15:19 je možnost si prohlédnout všechny
    možný i nemožný záznamy z jízdy.
  • 00:15:24 Na displeji vidíte, kolik jste
    každý najezdili kilometrů,
  • 00:15:28 a kolik litrů jste spotřebovali.
  • 00:15:30 Francouzi, Němci, všichni,
    kteří platí v eurech,
  • 00:15:34 ocení výpočet nákladů na spotřebu.
  • 00:15:37 Bohužel jsem převodník
    na české koruny nenašel.
  • 00:15:41 K dispozici jsou všechny
    moderní vychytávky:
  • 00:15:44 adaptivní tempovat,
    udržování auta mezi pruhy,
  • 00:15:48 rozpoznávání značek,
    parkovací systém,
  • 00:15:51 kamera, Head-Up display,
    který má krásnou zkratku HUD
  • 00:15:55 a dokonce má zabudované
    bezdrátové dobíjení mobilu.
  • 00:15:58 Baterie jsou v novém Priusu
    menší a lépe se dobíjejí.
  • 00:16:03 Z kufru se přemístily
    pod zadní sedačku.
  • 00:16:06 To má jednu výhodu
    a jednu nevýhodu.
  • 00:16:09 Kufr je nyní větší, 343 litrů.
    Ale prostor nad hlavou se zmenšil.
  • 00:16:15 Pamatuju si, když jsem jel
    v Priusu poprvé,
  • 00:16:18 byl jsem nadšen
    z hybridní technologie.
  • 00:16:22 Ale mírně zklamán
    z požitku z jízdy.
  • 00:16:25 Nový Prius je o poznání lepší
    díky novému podvozku,
  • 00:16:28 tužší karosérii a zadní nápravě,
    která je teď víceprvková.
  • 00:16:35 Během řízení je cítit,
  • 00:16:37 že elektromotor pomáhá benzinovému
    motoru mnohem častěji než dřív.
  • 00:16:42 Jízda s ním je tak pružnější.
    I průjezdy zatáček zvládá lépe.
  • 00:16:47 To je díky posunutí baterií
    ke středu vozu.
  • 00:16:52 Navíc nerovnosti a zvuk zvenčí
    jako by neexistovaly.
  • 00:16:56 Mně se to fakt líbí.
  • 00:16:58 V čem Prius stále strádá,
    je taková ta chuť do řízení.
  • 00:17:02 Chuť si auto užít.
    Je to spíš jen dopravní prostředek.
  • 00:17:06 Ale dělá to dobře.
  • 00:17:08 Ve městě si můžete zvolit EV Mode
    a potom jedete na čistou elektřinu.
  • 00:17:13 V kombinaci s e-CVT převodovkou
    to nemá chybu.
  • 00:17:19 Co se interiéru týká,
    tak tady je vidět,
  • 00:17:22 že se šetřilo na váze.
    Palubka je strohá, ale líbivá.
  • 00:17:26 Jen ty materiály.
  • 00:17:29 Tady nahoře ještě O.K.,
    ale tady dole...?
  • 00:17:33 To je jako nějaký bakelit
    ze staré televize.
  • 00:17:37 Možná to ze staré televize je.
    Recyklace, pamatujete?
  • 00:17:41 Jak jsem říkal na začátku,
  • 00:17:44 Prius buď milujete,
    nebo nenávidíte.
  • 00:17:47 Pro první skupinu je 745 000
    v základu pěkné překvapení.
  • 00:17:51 Druhá skupina nemusí být smutná,
    protože to,
  • 00:17:54 co Toyota s hybridy začala,
    úspěšně převzaly i jiné značky.
  • 00:17:59 A tak se nemusí zabývat myšlenou,
    proč je Prius tak jiný?
  • 00:18:04 Na konec si dáme tu čínu.
  • 00:18:07 Míra prověří cestovní motorku
    CF Moto 650 TK.
  • 00:18:11 Jak mu padne do ruky?
  • 00:18:13 V závěru nezapomeneme na soutěž
    o zajímavé knihy.
  • 00:18:56 Dneska mám fajnovej čínskej den.
  • 00:18:59 Už pár hodin jezdím na zajímavý
    motorce z Číny.
  • 00:19:02 Tak mi zamotala hlavu, že jsem
    dostal chuť na čínský nudle.
  • 00:19:07 A co mi zamotalo hlavu?
    Cestovní 650 CF Moto.
  • 00:19:11 Fabrika CF Moto spolupracuje
    na čínském trhu s KTM
  • 00:19:16 a nováček to není.
  • 00:19:17 Ročně vyrobí více než
    50 000 čtyřkolek.
  • 00:19:20 Několik set skútrů, motorek
    a motorů.
  • 00:19:23 Své motorky úspěšně prodává
    v Anglii nebo v Austrálii.
  • 00:19:27 Číňané také vyrábějí
    několik velkých motorek
  • 00:19:31 a my si jednu z nich
    dnes představíme.
  • 00:19:33 Přátelé, vidím, že Číňané rostou
    i v produkci motorek.
  • 00:19:37 Už to nejsou jen skútry,
    které vyváželi s úspěchem do světa.
  • 00:19:42 Začínají vyrábět i velké motorky
    o obsahu nad 650 m3.
  • 00:19:45 Jo, doba se mění.
  • 00:19:48 Jak se vám líbí?
    Já si myslím, že nevypadá zle.
  • 00:19:52 Má moderní design, pěkný kufry,
    pěknej nosič
  • 00:19:56 a zrcátka zabudovaný v kapotáži.
  • 00:20:00 V kapotáži jsou zabudována
    dvě světla
  • 00:20:03 a dole ledkové diody.
    Palubka je přehledná
  • 00:20:06 a najdeme na ní
    všechny základní údaje.
  • 00:20:10 Motor je dvouválec DOHC
    o objemu 650 m3
  • 00:20:14 a je chlazený kapalinou.
  • 00:20:17 Výkon má 45 kW
    při 8,5 tisících otáčkách.
  • 00:20:21 Krouťák je 56 Nm
    při 7 tisících otáčkách.
  • 00:20:26 Maximálka je 180 km/hod.,
    ale tu Míra nezkoušel.
  • 00:20:30 650 TK má 6 rychlostí,
    váží 17,5 kg
  • 00:20:34 a do nádrže nalijete
    17,5 litrů benzinu.
  • 00:20:40 Kola jsou 17palcová
  • 00:20:42 a Číňané na ně dávají kvalitní
    gumy Continental.
  • 00:20:46 Brzdy jsou hydraulické.
  • 00:20:48 Na předním kole jsou
    2 brzdové kotouče
  • 00:20:51 a na zadním klasicky jeden.
  • 00:20:54 Parametry už známe,
    jdeme se svézt.
  • 00:21:01 Přátelé, první překvapení,
    motorka je dobře ovladatelná.
  • 00:21:07 Vůbec nepociťuju nějakou
    zbytečnou váhu,
  • 00:21:11 ani nikam netáhne.
  • 00:21:12 Dokonce mi připadá,
    jak je dlouhý rozvor,
  • 00:21:16 že jde pěkně do zatáčky,
    do tý rychlý kolem 70, 80 km.
  • 00:21:21 Co se týče motoru,
    tak žádná sláva.
  • 00:21:25 Moc to nejede.
  • 00:21:27 Je to 650 a taková hodně gumová,
    měkká.
  • 00:21:31 Ani spodek není oslňující,
  • 00:21:34 tak nečekejte od týhle motorky
    nějakej velkej zátah.
  • 00:21:39 Ale na takovou pohodlnou jízdu
    pro začátečníky
  • 00:21:43 a něžné pohlaví to nebude špatný.
  • 00:21:46 Jedna věc, co mě docela vadí,
    jsou zrcátka.
  • 00:21:51 Abych do nich viděl,
    tak se musím trochu předklonit.
  • 00:21:56 Překážej mně tam páčky jak spojka,
    tak přední brzda.
  • 00:22:01 Možná by bylo řešení
    dát zrcátka výš,
  • 00:22:05 nebo víc sklopit páčky.
    Co se týče brzd,
  • 00:22:09 už jsem zkoušel zadek,
    ten šel hodně smykem.
  • 00:22:13 Předek nejde moc dobře nadávkovat.
  • 00:22:17 Tahle verze nemá ABS,
    což je takový pravěk.
  • 00:22:21 Vyrábí se ještě tenhle model
    s ABS, ale ten k testování nemáme.
  • 00:22:26 Kdo bude chtít dobře zabrzdit,
    tak opatrně na to,
  • 00:22:30 ať nepřešvihne tlak
    na přední brzdu,
  • 00:22:33 to má tendenci jet po předním.
    Viděli jste to.
  • 00:22:39 Na přední není problém to dát.
  • 00:22:43 Pozor na ni, přátelé,
    brzda je hodně jedovatá!
  • 00:23:01 Celkem fajn svezení,
    ale pár věcí bych měl.
  • 00:23:05 Řídítka jsou dost vysoko.
  • 00:23:07 Na moji výšku
    a styl jízdy to moc nevadí,
  • 00:23:11 ale menší postavy by si mohly
    připadat jak na čoklu.
  • 00:23:15 Stupačky by mohly být o něco níž.
  • 00:23:18 Mám hodně skrčený nohy
    a není to moc pohodlný.
  • 00:23:22 Další vychytávkou je 12V zástrčka.
    Při jízdě ale nepoužitelná.
  • 00:23:26 Co je ale u této motorky zajímavé,
    je cena.
  • 00:23:29 Necelých 170 000 u tohoto segmentu
    motorek v podstatě nenajdete.
  • 00:23:34 Tím chce asi CF Moto 650 TK
    prorazit.
  • 00:23:38 Uvidíme, jak se to bude dařit.
  • 00:23:43 Závěr?
  • 00:23:44 Soudruzi na Dálném východu
    udělali prima motorku
  • 00:23:48 pro méně náročné jezdce.
  • 00:23:50 Celkově mě tenhle bike
    mile překvapil.
  • 00:23:53 Je tu dnešní soutěžní otázka
  • 00:23:56 a pro výherce jsou připraveny
    pěkné knihy.
  • 00:24:00 První kniha se vrací k jednomu
  • 00:24:02 z nejúspěšnějších československých
    automobilových závodníků,
  • 00:24:06 k Jaroslavu Juhanovi.
  • 00:24:08 Druhá je pro milovníky motorek.
    Zadní výkyvná vidlice,
  • 00:24:11 dvoudobé vzduchem chlazené motory
  • 00:24:14 a více než 1,5 milionů
    prodaných kusů, to je kývačka.
  • 00:24:17 Na konec pro vás máme knihu,
  • 00:24:19 která se zaměřuje
    na půlstoletou historií
  • 00:24:22 našich tankových jednotek.
  • 00:24:24 Knihy čekají na toho,
    kdo správně odpoví na otázku:
  • 00:24:33 Odpovědi posílejte do 1. července.
  • 00:24:36 Klapka, jedeme!
  • 00:24:37 Po prázdninách vás budou
    pořadem AMR provázet
  • 00:24:41 Petr Šimek, Aleš Valenta
    a Míra Lisý.
  • 00:24:44 Uvidíte testy
    automobilových novinek,
  • 00:24:47 projedeme se nezapomenutelnými
    veterány
  • 00:24:50 a budeme nacházet
    další nová témata.
  • 00:24:52 Mějte hezké prázdniny
    a jezděte opatrně.
  • 00:25:01 -Aha, mám trošku strach zabrat.
    -To se přiznám.
  • 00:25:08 To se musí hodně rozšroubovat.
  • 00:25:19 -Myslím, že vám to asi nechám.
    -Nerad bych... To by bylo drahý.
  • 00:25:25 Titulky: Méhešová Iva,
    ČT 2016.

Související