Místo, kde jsou filmy doma

Události ze světa filmu, úspěchy a ocenění

Premiéry Vyprávěj, Všechnopárty a Gympl bodovaly u diváků ČT1

6. 9. 2010

Na 1. díl druhé řady retro seriálu Vyprávěj se díval 1 milion 154 tisíc diváků včetně dětí a stal se tak nejsledovanějším pořadem České televize v uplynulém týdnu. Všechnopárty si nenechal ujít každý třetí dospělý v danou dobu u televizoru, což představovalo 1 milion 62 tisíc. V těžké konkurenci přilákal Gympl k obrazovkám 938 tisíc diváků včetně dětí.

Prázdninové pohádky na ČT1 nahradila od 3. září 2010 premiéra druhé řady úspěšného retro seriálu Vyprávěj. Díl názvaný Sedmdesátá léta viděl v průměru 1 milion 106 tisíc dospělých (sledovanost 12,5 % při podílu na publiku 31,62 %) a 48 tisíc dětí (sledovanost 4,7 % při podílu na publiku 17,11 %). Jako tradičně seriál sledovali zejména ženy (sledovanost 14,4 % při podílu na publiku 32,53 %) a nadprůměrně též diváci ve věkové skupině 35-44 let (sledovanost 14,8 % při podílu na publiku 37,40 %). Premiéra 1. části nové série dokázala, že zájem o seriál u diváků trvá. Ve srovnání s prvním dílem první řady, odvysílaným 31. 8. 2009, který viděl 1 milion 294 tisíc dospělých (sledovanost 12,5 % při podílu na publiku 34,66 %) si nová řada dokázala najít znovu přes milion příznivců a ve skupině diváků ve věku 35-44 let dokonce i výrazně posílit. Na seriál navázala na ČT1 od 20:58 premiérová 13. komnata Martina Zacha. Příběh mladého muže, jemuž se den po získání titulu Muž roku 2009 stala nehoda a ochrnul, sledovalo u televizních obrazovek 785 tisíc dopělých diváků (sledovanost 8,9 % při podílu na publiku 23,73 %). Páteční večer následně přinesl v novém čase a v nově upraveném studiu oblíbenou talk show Karla Šípa Všechnopárty. Tematiku Herecké generace s hosty J. Langmajerem, M. Danielem a J. Přeučilem si pustil 1 milion 62 tisíc diváků starších 15 let (sledovanost 12,0 % při podílu na publiku 34,34 %), což znamenalo dominanci na televizním trhu. Takřka každý druhý divák starší 55 let v danou dobu u televizoru sledoval Všechnopárty (sledovanost 24,2 % při podílu na publiku 48,38 %). Česká televize přivítala začátek nového školního roku premiérou komedie Tomáše Vorla Gympl. V neděli 5. září ji od 20:00 na ČT1 zhlédlo v průměru 899 tisíc dospělých (sledovanost 10,2 % při podílu na publiku 22,54 %) a 39 tisíc dětí (sledovanost 3,9 % při podílu na publiku 16,57 %). Nadprůměrný zájem vzbudila hořká komedie zejména u mladšího publika, v divácké skupině mužů ve věku 15-44 let si ji pustil každý třetí v danou dobu u televizoru. Ladislav Šticha Tiskový mluvčí ČT

Přílohy:

Další zprávy:

  • Cinematerapie, jedinečná a objevná – 17. 8. na ČT2

    16. 8. 2011

    Když se kamera promění ve zpovědnici a casting v terapii. Cinematerapii na pomezí hraného filmu, dokumentu a reality show v režii Ivana Vojnára – koprodukční distribuční dokument České televize – uvede v premiéře Dvojka 17. 8. od 22:20 hod.

  • Nový koprodukční film ČT Alois Nebel na MFF Benátky 2011

    28. 7. 2011

    Koprodukční film České televize Alois Nebel režiséra Tomáše Luňáka triumfuje na prestižním filmovém festivalu v Benátkách ještě před premiérou v našich kinech. Snímek jako první v české kinematografii využívá rotoskopii.

  • Zahraniční ocenění koprodukčního dokumentu ČT Nickyho rodina

    18. 7. 2011

    Cenu Fóra pro uchování audiovizuální paměti získal snímek režiséra Mateje Mináče Nickyho rodina na 28. ročníku Jeruzalémského filmového festivalu v Izraeli.

  • ČT2: český dokument desetiletí Auto*Mat – 14. 7.

    12. 7. 2011

    Ovládáme město, nebo město ovládá nás? Stáváme se automaty? Je pražský primátor spíše cyklista nebo populista? Inspirující, emotivní a vtipný dokument režiséra Martina Marečka hledá hravým způsobem odpovědi na otázky související s životem ve městě, civilizací v pohybu a dobrodružnou cestou ke změně. Premiéra na Dvojce ve čtvrtek 14. 7. ve 20:00 hodin.

  • Ocenění koprodukčních filmů České televize na MFF Karlovy Vary

    11. 7. 2011

    Na letošním 46. ročníku Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, který proběhl ve dnech 1. až 9. července 2011, byly oceněny celovečerní koprodukční filmy České televize Cigán a Nickyho rodina a získaly následující ceny:

  • Česká televize – hlavní mediální partner 46. ročníku MFF Karlovy Vary

    29. 6. 2011

    Česká televize je i letos hlavním mediálním partnerem Mezinárodního filmového festivalu Karlovy Vary, jehož 46. ročník proběhne od 1. do 9. července 2011.

  • ČT2: Katka – strhující dokument o zápasu s drogovou závislostí

    28. 6. 2011

    Ojedinělý snímek Heleny Třeštíkové Katka je nejsledovanějším dokumentem českých kin a získal mnoho domácích a zahraničních ocenění. Přináší šokující i dojemnou výpověď o třinácti letech narkomanky Katky, jejích vzestupech, zápasech s drogou, se životem, se sebou. Sleduje boj mladé ženy o znovuzískání sebeúcty a uplatnění v každodenním životě. Televizní premiéra koprodukčního filmu ČT uvede Dvojka ve čtvrtek 30. června od 20:05 hodin.

  • Výrazné ocenění původní televizní a koprodukční filmové tvorby ČT

    20. 6. 2011

    Zlatý prim (hlavní cena festivalu), Mladý prim (hlavní cena sekce Studentský smích), Cena FITES za nejlepší scénář, Cena za nejlepší ženský herecký výkon a Cena za nejlepší režii pro původní televizní povídkový film Setkání s hvězdou: Vilma Cibulková, Zlatý prim pro koprodukční film ČT Fimfárum do třetice všeho dobrého, Mladý prim a Cena Zdeňka Podskalského pro koprodukční film ČT Občanský průkaz na 33. ročníku Festivalu české filmové a televizní komedie Novoměstský hrnec smíchu v Novém Městě nad Metují (11. – 18. června 2011).

  • ČT1 a ČT HD: Zoufalci, pozoruhodná komedie o soudobých třicátnících

    15. 6. 2011

    Zoufalci, komedie o soudobých třicátnících, kteří hledají únik z bilance svých životů. V neděli 19. 6. na ČT1 a ČT HD od 20:00 televizní premiéra koprodukčního filmu České televize. Scénář a režie Jitka Rudolfová.

  • ČT2: Český mír, nepřehlédnutelný dokument o americkém radaru

    14. 6. 2011

    Ve čtvrtek 16. června na Dvojce od 20:05 dokumentární komedie Český mír Víta Klusáka a Filipa Remundy o plánované výstavbě amerického radaru v Brdech, k jejíž realizaci nakonec nedošlo. Koprodukční film České televize a Hypermarket filmu odhaluje s humornou nadsázkou zákulisí diplomatických manévrů a protestů veřejnosti, které vydávají ojedinělé svědectví o složitosti české národní povahy.

 [ 251 - 260 ]  [ 261 - 270 ]  [ 271 - 280 ]  [ 281 - 290 ]  [ 291 - 300 ]